Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kdo stvořil Stvořitele?
Autor: romann (Občasný) - publikováno 14.7.2005 (09:37:28)

Kdo stvořil Stvořitele?

Tak se ptají mnozí, kteří mají problém přijmout Boha jako Stvořitele. Prý by to bylo jen posunutí problému. Pokud přijmeme Stvořitele, musíme se prý ptát, kdo stvořil Jeho.

Téměř nikoho kupodivu nenapadne, že by se Boha sám zeptal. Přitom je všemohoucí, ale ani věřící se Ho neptají, ačkoliv bible i dějiny církve jsou takových zpráv plné. To, že se komunikaci s Bohem dnes říká channeling, není podstatné. Pomocí něho a zejména dynamických mystických meditací můžeme poněkud vniknout do problému, který je opravdu nekonečně složitý, ovšem jako Vše.

Tak si rychle uvědomíme, že lidské poznání a schopnosti na tuto úlohu vůbec nestačí. Když prožíváme-li božskou řeč i kódy Jeho řídících povelů jako proudy vířivých fraktálů, uvědomíme si, že jdou jen přibližně přeložit do slov, kterým mimo meditaci rozšířeného vědomí stejně nerozumíme. Ale ani pes domácí nám vždy nerozumí, ačkoliv se snaží.

Jak například dokonale pochopit, že lidská představa, že nás Bůh kdysi stvořil je mylná? Ne, že by nás kdysi vyhnal z ráje a ponechal osudu, ale jako Procesor neustále vytváří virtuální realitu a v ní nás, učící se systémy.

Je tedy zcela mimo nám známou sféru projevu a dějovosti, ale ta stejně vlastně ani neexistuje, je to Jím vygenerovaná představa stvořená pro náš i Jeho prožitek. Virtuální Hra Líla. Ani naše vnímání času vlastně neexistuje, On tvoří celou věčnost současně a neustále jako Svůj obraz projevu potencionality všech možností. Není nic mimo Něj, generuje celé Bytí v naprosto vyvážené struktuře archetypů.

Jelikož není oddělenost, existují pouze různé vazby, je pojem já a ne-já velmi sporný. Při bližším zkoumání si uvědomíme, že vlastně každá část hierarchie Stvoření tvoří úměrně svému postavení na ni a nastavení. Každý přece tvoří fyzické, emocionální i mentální struktury. Sen či vizualizace je méně dokonalejší než realita, není totiž tvořena nejvyššími silami, ale i v nich si jsme často jisti, že jsou reálné. Mají proto stejný či podobný základ.

Ptát se pak kdo stvořil Jeho je vlastně směšné, když Ho nejsme schopni pochopit. Otázka je to však dobrá, ale i Inteligence o mnoho řádů vyšší než naše, tedy božská, s ní má nekonečnou práci bez jednoznačného výsledku. I Sám pro Sebe je záhadou. Tvoří vlastně proto, aby Sám zkoumal odkud vyvěrá. Musí to tak být, jinak by Stvoření bylo banální. Vše v Něm jde do Nekonečna



Poznámky k tomuto příspěvku
Miloš... (Občasný) - 15.7.2005 > Dobrý, jen v tom máš chybi a pod.-)
Body: 5
<reagovat 
delmonte (Občasný) - 15.7.2005 > logikou a svým rozoumkem do tohoto tématu člověk nemůže ani nahlédnout. Netvoří neustále sám sebe? Nebo-li přesně ji : Netvoříš...? teda Netvořím to všechno já? :-)
Body: 3
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.7.2005 > záleží na tom, co chápeš jako já. Ono je nekonečně složité, obsahuje nekonečno částí v hierarchické struktuře, Každá část tvoří úměrně svému postavení na ni a nastavení. Tedy zkoumej, co je to já, BTW je to otázka doporučovaná guruem Ramana Maharišim a prožiješ tohle v meditaci. Pak z ní vyjdeš a zbyde jen mlhavá vzpomínka, ale nevadí... můžeš znovu se ponořit do Boha. Jelikož není oddělenost, jsou jen různé vazby, něco na tvém je.
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.7.2005 > trochu jsem to upgradoval, i to jde do nekonečna :-)
<reagovat 
Joockey (Občasný) - 22.7.2005 > Dokonale chápu tvůj postoj k nepojmutelnosti absolutního poznání lidským rozumem, ale jestli jsi se v této domněnce dokonale neuzavřel doporučuji ti trochu odlišný postoj Henriho Bergsona v jeho" Myšlení a pohyb". Mně to změnilo život...je mi fain
Body: 3
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.7.2005 > co jsem zatím o něm zjistil mi nic extra nedalo, co tě tak oslovilo? Já jsem se v ničem neuzavřel, prostě je to nápln mé práce na příští miliony let... Kdepak klid... Když klikneš na mé jméno, dostaneš se k dalším článkům, nebo na hmpg mystika.mysteria.cz
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > Zajímavá úvaha. Ale ... ani nás - tedy nás jako duchovní bytosti nemohl nikdo stvořit. Jak může někdo stvořit nesmrtelnou duchovní bytost? Bůh - ano - je otázka, zda to byl Bůh kdo stvořil vesmír nebo my sami a tím, že máme Boha je to pro nás jednoduší nebo naopak. I když existenci Boha nezpochybňuji, tato síla určitě existuje.
Body: 3
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.8.2005 > proč by nebylo možné stvořit nesmrtelnou bytost, Sibylo? Copak Bůh nemůže stvořit něco, co je nesmrtelné? Ostatně vše se stále mění, to nemáš domyšlené. Když zavřeš oči a řekneš pes, uvidíš ho, ale toto tvoje stvoření má jepičí život i schopnosti :-)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 21.8.2005 > romann> No já myslím, že to domyšlené mám. Jak by mohlo vzniknout něco co je mimo prostor a čas a je nesmrtelné? Pokud je něco nesmrtelné, tedy duchovní bytost nemůže nikdy zaniknout a ani vzniknout je stále. Zkus se nad tím zamyslet. Je pravda, že věci se stále mění ... ale to jde pouze někde kde je čas. Mimo čas jsou věci neměnné. :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 22.8.2005 > Mimo čas nic nám známého neexistuje. Žádné věci. My jsme Stvořeni Bohem, stejně tak jako vše ostatní. On však nás stvořil ze Sebe. Ve čtvrteční meditaci mi ukazoval, že já a On nejsme odděleni, jak si stále představuji. Lidské je rozředěné božské. Část Jeho Hry Líla. Jsme prostě kombinací archetypů, jež On sestavil. Jako Vše. Součást Jeho obrazu. Ale i ty archetypy se mění, součást Jeho plánu. Pohovoř si o tom s Ním, nebo ti to sám ukáže v meditaci. Má hmpg je mystika.mysteria.cz
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 22.8.2005 > romann> Já myslím, že máme každý jiný názor a to snad nevadí nebo ano? Protože i mimo čas jsou věci, i když se úplně nedá říci, že jsou ... :-). Ale co je pravda, že nejsme odděleni. Jsme JEDNO. :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 23.8.2005 > Názor, víra či nevíra nejsou tak důležité. Tou je Skutečnost sama, jež není popsatelná. Dá se ale prožít v meditaci. Hlavni je kvalita duchovního rozvoje, tedy Sebepoznání. Prostě se věčně učit Novému.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 23.8.2005 > romann> Proč by nebyla popsatelná? Určitě je ale poznaná. :-)) My přece víme a pravdu známe, jen ... si to nechceme možná připustit. Učení je skvělá věc. :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 23.8.2005 > nepopsatelná je proto Sibylo, že přinášíš zkušenosti ze světa Inteligence o několik řádů vyšší a to nejde bez zkreslení. Z Jejího pohledu je i lidská genialita ubohostí. Bez rozšíření vědomí to nejde, můžeš se snažit jak chceš, viz např.
http://mystika.mysteria.cz/milos.htm
Nejlíp je ale zkusit to sám, i když ženy podle mé zkušenosti se moc drží země a zvládnou max.:
http://www.volny.cz/hovory/
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 23.8.2005 > romann> Věříš vůbec sám v sebe, ve svoje schopnosti jako duchovní bytosti? Já ano. Asi nemá o tom polemizovat máme oba jiný názor. Myslela jsem, že duchovní bytost nemá pohlaví. :-))) Tělo je pouze schránka, nic víc nic míň. Ty jsi zaujatý vůči ženám? A jak můžeš soudit mě, když mě ani neznáš???
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.8.2005 > Obávám se, že mi nerozumíš. Používáme možná jiné pojmy. Kdybys přečetla mou knihu, poznala bys, že nestavím na svých názorech-přáních, ani na knihách toho či onoho.
Mým učitelem jsou božské síly, to je i intuice a Nadjá. Ti mi vysvětlují co potřebuji vědět. Ukazují mi to i v meditacích. Co míníš duchovní bytostí? Myslíš hierarchickou strukturu Já?
Říkáš - nechceme připustit. To jako ego, jež nechce přijmout své vyšší části Jáství? Učím to už deset let a mám zkušenosti, že ženy nechtějí přijímat božské vedení ještě víc než muži. Natož meditace. Prostě se drží země, děti a hmotné záležitosti...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 24.8.2005 > romann> Já taková tedy nejsem. Duchovní bytost, tj. já, vědomí, které si je vědomo. Prostě ty, tělo je schránka a pak máš mysl. Ty jdeš z těla do těla atd. Je možné, že oba mluvíme o něčem jiném. Tvoji knihu neznám. Znáš Richarda Bacha, napsal "Jediný", "Iluze", "Nikdo není daleko?" V každém je část Boha. Já se tedy země nedržím skoro vůbec. Mám i určité schopnosti vidět do budoucna apod. Ale o tom se těžko píše, navíc někomu koho neznám. :-))) - Ale meditace mi zrovna blízká moc není.
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.8.2005 > nejsi u země? To je vzácnost. Osobnost má vědomí a nevědomí. To je podvědomí a nadvědomí. Hierarchické části od intuice k božskému Já(átma) i daleko vyšší. Fraktál. Tělo je vespodu. Proč ty inkarnace jsou, víš? To už je ezoterika. Do budoucna vidět lze, pokud to vyšší Já povolí. Z pohledu božského Já je celá věčnost současně. Ale proč ti není blízká meditace?? Právě ta je nejzajímavější, nejkrásnější a nejdůležitější. Tam ti božské ukazuje co a jak je i s Jeho božskými pocity. Je to ale silná káva, možná se bojíš toho. Ale ještě to nikoho nezabilo :-) Jak se ti líbí ty v tom odkaze nahoře, tedy
http://mystika.mysteria.cz/milos.htm ?? Moje ti mohu také poslat.

<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 25.8.2005 > romann> To ne, nebojím se. Já mám ale asi jinou duchovní cestu, meditace pro mě není. Stavu, který lze dosáhnout v meditace, jsem dosáhla. Mám přátele, kteří meditují, takže vím o čem to jo. Tohoto stavu já prostě dosáhnu, když si v klidu sednu ... můj bývalý přítel dělá meditace léta ... a ... jestli se někam dostal moc nevím. Ale asi oba opravdu mluvíme o něčem jiném. Ale díky za ten odkaz, až budu mít chvilku podívám se na to. O minulých životech něco vím. Na to si ale musí každý přijít sám. :-))) Co si myslíš o tom, že lidi hledají svoji druhou polovinu, své duchovní já? Tedy muži ženu a obráceně? A je to vůbec možné. Já jsem dospěla k tomu, že tu svoji druhou polovinu musíš najít sám v sobě. :-))) Ale někdy je to těžké.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 25.8.2005 > romann> Dívala jsem se na to, ale ... no každého zajímá něco jiného. Ale jinak díky za tip. Znáš knížku od Elisabeth Haich "Zasvěcení"? Úžasná knížka, doporučuju. :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.8.2005 > lekla ses jeho meditací, že? Však je to jeho 180tá, dělá to 7 let jako já. Každý ale dostává meditaci šitou na něj. Božské by ti tam jistě ukázalo něco co tě zajímá a mohla bys napsat knihu Sibyla Občasná "Zasvěcení Bohem"
K duchovní cestě meditace nezbytně patří, jiná je jen viz kniha Chogyam Trungpa Duchovní materialismus. Můj otec je také nedělá, ač o nich napsal knihu :-) A v čem máš jinou duchovní cestu? Chceš si o Bohu jen vyprávět? Problém hledání duchovního protějšku je jen okrajový, stejně to nejde, na to nyní nemáme, to mi říká vyšší Já. Prvím je přijmout Boha jaký opravdu Je. Zážitkem, ne řečmi.
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.8.2005 > a pak, kdo nechce do meditací, může s Bohem, přesněji řečeno s intuicí a božskými silami jen promluvit. Prostě je oslovit, probrat s Nimi co je potřeba. Viz např:
http://www.channeling.net Učím to i po telefonu za 5 minut.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 25.8.2005 > romann> No já jsem Bohem také mluvím. A myslím, že se mi podařilo splynout s Bohem, s Vesmírem, se všemi. Ale nejsem v tom ještě ustálená. Já se nebojím, jsem statečná holka. :-))) Podle mě si i na toto musí člověk přijít sám. Pravda se nedá naučit, tu musíš objevit sám v sobě. To nelze někomu říkat. Kdo není připravený, tak to nepřijme. :-)) Ale jinak díky. Dobře se mi s Tebou píše, i když mám asi jiný názor. :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.8.2005 > ostatně strach z Boha, ač ho moc dobře známe, je zbytečný. On ví co má dělat. Kolik vydržíme, to dostaneme. Stará se o nás dokonale, opravdu denně s Ním probírám aktuální problémy praktické i filozofické, ve snech mi posílá instrukce i sám zasahuje do dějů, inu je šéf karmy...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 25.8.2005 > romann> Strach z Boha já rozhodně nemám. :-))) Taky s ním mluvím. :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.8.2005 > splynout s Bohem jde jen v meditaci a ta trvá jen několik hodin. Pak je vše jen mlhavá vzpomínka, ale nevadí, krok byl učiněn.
Jiný názor máme, A na co?
Nemáš strach z Boha? Zvláštní. Všichni, kdo Ho prožili to zažili, i když ne hned. Mluvit s Ním není problém, to strach nevyvolá, ale ty ohromující vize a pocity Věčnosti, Nekonečnosti a Dokonalosti, vidět a prožít že Vše je Jeho Hra...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 26.8.2005 > romann> Nemyslím si, že splynout s Bohem jde jen v meditaci. Proč bych měla mít strach zrovna z Boha? Já jakožto nesmrtelná duchovní bytost? I když jsem teď v těle, to přeci ne. Věčnost a nekonečno to jsou úžasné věci.... hra to je, ale nejen Boha, nás všech. :-)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 26.8.2005 > romann> Znáš knížku od Elizabet Haich "Zasvěcení"? Tam o tom toho je hodně, je to o zasvědcení v Egyptě, kdy ještě byli na zemi zasvěcenci. Moc dobrá knížka, jedna z nejlepších co jsem četla a jelikož mám k Egyptu blízko, tedy k té dávné civilizaci, tak se mi moc líbila. :-))) Doporučuju. :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.8.2005 > to byla má nejsilnější, 18.meditace. Od té doby jsem tak silnou neměl, a poslední byla 75. Ale přijdou, za pár let... O Haichové jsem slyšel, ale má minulost je v Římě a Rusku, tak k tomu nemám takový vztah jako ty.
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.8.2005 > fakt nevím, jak by to šlo mimo meditaci. A ten strach je docela logický. Najednou vidět a vnímat NĚCO, co je nekonečně krát chytřejší, mocnější, starší, silnější... můžeš pokračovat sama.Kdysi jsem to popsal:
Lidský pocit mi téměř zmizel. Cítil jsem nekonečnou energii Ducha nadosobního Boha a nechal se Jím prostoupit. Ta Jeho nekonečná Moc! Věčné JEDNO! Ukazoval mi svou Dokonalost úplně Jiným pohledem než v dřívějších sedmnácti meditacích. Byla by zbabělost to nechtít vidět. Ta dětská hra lidí... Přestal jsem věřit, že existuje nějaká konečná pravda, že takový a takový je vesmír. V extrémně naléhavých vizích a pocitech jsem poznal, že je vše Jinak. Je jen božská virtuální Hra!! Vše, co se děje, se nepohybuje "ze sebe", ale je vedeno čímsi zcela Neznámým z míst mimo prostor a čas.
Také mě ohromily kruhy archetypů v Kouli, symbolu Absolutna, Tvář Boha. Úplný Celek Všeho, nekonečné možnosti kombinací! Kruhy byly vytvořeny z útržků dějů pospojovaných ne podle časové návaznosti, ale podle podobnosti dualit např. radost - smutek, dobro - zlo, úsilí - odpočinek atd. To, co děje vyvolávalo, bylo na dalších kruzích. Každý archetyp i jejich kombinace byl fraktálem, měl tedy nekonečně složitou vnitřní strukturu. Obsahoval tedy i své opaky a byl spojen se všemi.
Také jsem s ohromením viděl, jak se Realita překlápí jako v kaleidoskopu do úplně Jiné a Jiné, zcela abstraktní struktury. Z času se stal prostor, z něj božský zákon a z něj další a další základní archetyp. Ohromila mě i síť světélek. Ta vytváří Vše co Je, všechny obrazy Reality, včetně těchto, zcela odlišných, nám neznámých pohledů na Ni. Dokonalý Procesor hleděl na Svou Hru a současně Jí byl. Znal svou strukturu, bez Stvoření by pro Sebe neexistoval.
S největším ohromením jsem poznal božské matematické základy Stvoření a Jeho řízení. Bolelo mě, když jsem poznal, že moje chápání světa bylo fikcí. Vše je Jinak, ani čas a vývoj není jen lineární, ale jde i po skocích nahoru a dolů. Dokonalý vnímá Dokonalé, ale to je nutno prožít. Pocit to byl zvláštní, nelze ho popsat, ale rozhodně není nějakým lidským romantizmem. Jedno je jasné, nevíme o Realitě nic, máme pouze mrtvé představy. Vidět Vše provázané mezi sebou, nekonečné světy, kde nic není bez pohybu. Harmonie Dokonalosti mě ohlušila až to bolelo.
Chápal jsem: Jsme Tvořivá síla nevázaná na čas, tvar ani nic jiného a věčně hrajeme tuto božskou Hru, Sami Sebe. Náš domácí ráj ega neexistuje. Naše kontinuita života a těla je jen čárka na Stvoření, na nekonečně dimenzionální Kouli, kde se Vše tříští na miliony částí a znovu vzniká v nekonečné proměně… Marně jsem přemýšlel, jak se s tím srovnám. Téměř jsem nemohl unést ohromení z Vnitřní Přítomnosti Boha.
Ten náš lidský svět kdesi dole byl tak jednoznačný, jistý, popsatelný a proto ho máme rádi. Božské bereme jen jako zpestření, rádi bychom si Ho vyložili po svém. Hovíme si v sladké nevědomosti.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 26.8.2005 > romann> Proč se podceňuješ? Ty sám přeci jako duchovní bytost a i část Boha máš naprosto stejné neomezené schopnosti. Tomuhle přesně nerozumím??? Já svět ale nevnímám jako tělo nebo lidská bytost ale jako duchovní bytost. Taky jsem zažila pocit, že jsem byla vším, ve Vesmíru, ... všude. Mohu být čím chci. Ale nevím, zda to pochopíš, protože o tom stále pochybuješ. Pochybuješ sám o sobě? Ano vše je v kouli, v kruhu. Protože není začátek ani konec, není stvoření a ani zánik. Je to prostě v kruhu. :-)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 26.8.2005 > romann> Z míst mimo prostor, čas, hmotu a energii pocházíme. Odtamtud jsou duchovní bytosti. :-))) Elizabeth Haich taky nemeditovala a spojila se s Bohem. To, že si něco neumíš představit nebo tomu nevěříš, tak to neznamená, že to neexistuje. :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.8.2005 > asi máme jiný slovník. To, že jsi zažila pocit, že jsi Vesmírem byla meditace, spontánní. Já nepochybuji, jen mi dává zabrat tyto procesy mít každý měsíc. Mít je jednou je moc málo. Musíme se transformovat, nabít tak, abychom měli vibrace jako Bůh a to trvá a je to těžké. A od toho ty meditace jsou, probíhají i v noci, událostmi ve dne, vším. Každý je má, jen my víc.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.8.2005 > romann> To je jasné. Chce to, aby to byl trvalý stav. O to se taky snažím. :-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.9.2005 > také jsem měl, sibylo, snahy pomáhat druhým, přednášel jsem, psal knihy. Ale božské síly mě od toho odtahují. Není vážný zájem. Kolem sebe vidím převážně duchovní egoismu, v bibli známým jako farizejství. Je to přesně tak, jak to Kristus předpověděl.
Navíc mám do Dokonalosti daleko. Svůj názor však podřizuji tomu, co mi božské řekne, nebo ukáže v meditaci. Ono je Učitelem mě. Bůh je daleko větší, vzdálenější a Jiný, než si myslíme...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.9.2005 > romann> No já si právě tohle nemyslím, ale neva. Já Tvůj názor respektuju. Já jsem psala něco Milošovi,protože mi také psal. :-))) Myslím si, že pomáhat druhým je dobrá věc. :-)))
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 14.9.2005 > Znalost Boha jest pýchou .
<reagovat 
čtenář coda - 17.9.2005 > :-) hezká diskuse.Líbí se mi Sibylina zmínka na začátku o nalézání vnitřního duchovního protipolu , mužského a ženského,...trochu to pak zapadlo, škoda. Rád bych věděl jestli, Sibylo, cítíš svou mužskou část a jestli je to již dobrá část po mystické svatbě, jestli jsi celistvá. Už skoro nevěřím, že by žena v dnešní době byla schopna projít individuací, řekněme Jungovsko alchymistického charakteru, ...a uvědomněle. Rád bych seznal, že jako jo:-). Dík za případnou odpověď
Zdravím Vás, Romane, Miloši:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.8.2005 > A že mám stejně neomezené schopnosti jako Bůh?? To nelze, jsem jen Jeho zředěnina, mám jen zlomek všeho, prostě zablokovaný Bůh. Mimo meditaci jen ubohých IQ 110 a pár wattů výkonu...
A to odblokování je Sebepoznání, to trvá věky... a nelze Jinak. To je ta Hra, o tu jde. Kvůli tomu je Stvoření...
Jen si přečty životy svatých, např. sv.Tereza psala o 18ti letech bolestivo-extatických procesů, ostatní podobně a nikdo pak neříkal, že je už Bohem...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 29.8.2005 > romann> Díky, ale na tohle nejsem. Mám na to jiný názor. Ale nikomu nevnucuju. Každý je jiný. Končím debatu, nemá to význam. Oba .... máme asi jinou představu. Ale díky za pokec a přeju mnoho úspěchů v meditaci. :-))))
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 7.9.2005 > sibyla> A jaký, smým-li se ptáti? A taky je otázka co je představa a co realita...já jich mám.-)) A ještě by mě zajímalo o co tedy snažíš, když o spojení-splynutí s božským v sobě nikoliv? Na co tedy využíváš své rozvinuté schopnosti a vyspělé sebeuvědomění?...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 7.9.2005 > Miloš...> To máš pravdu, každý má svoje představy a svoji realitu a každý asi jinou. :-))) Já jsem dosáhla spojení s Bohem, s Vesmírem, s ostatními bytostmi. Ale nejsem v tom úplně stabilní. Tak se snažím o tu stabilitu a taky pomáhám lidem. Svoje schopnosti právě využívám k pomoci druhým. Pro sebe málokdy, což je asi chyba. Taky jsem začala psát, abych něco lidem předala. :-)))
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 12.9.2005 > sibyla> A jak si představuješ tu stabilitu?? Já v životě neznám krom koloběhu nic stabilního. A pomáhat je jistě dobré, ale konec konců to dělá lépe vlatnímu egu, než Bohu a spojení s ním. Ovšem i tím se člověk hodně učí o druhých i o sobě...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.9.2005 > Miloš...> Jo máš asi pravdu s tou stabilitou. Fyzikální vesmír opravdu moc stabilní není. :-))) Ale ty jako duchovní bytost stabilní být můžeš, ale asi pouze pak už bez těla. hi hi :-))) Tedy až dojdeš absolutního duchovního osvobození a pravdy. :-)
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 14.9.2005 > sibyla> Jo, v nekonečnu, všemocnosti a všebytí ano. A jak se ti to daří otevírat se tomu ve věmomí-vnímání a přijímat TO jako běžnou součást sebe?? O virtualitě, tedy, že vše a všichni jsou v podstatě zase jen něčí představou atd. ani moc nemluvě.-) Co je pak reálné a co virtuální se vlastně "zevnitř" nikdy nedá poznat. viz. i moderní výzkumy a teorie: http://gnosis9.net/za_hologram.html
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.9.2005 > Miloš...> Myslím, že si rozumíme a to je fajn. Určitě v běžném životě je to těžší. Četl jsi knížku od Elizabeth Haich "Zasvěcení" nebo od Richarda Bacha "Jediný". Všcihni jsme vlastně JEDNO. Jo co je reálné, pro každého asi něco jiného. Jinak díky, na ten odkaz se příležitostně podívám. :-)))
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 15.9.2005 > sibyla> Jenom zběžně, je to spíš ženský čtení, hodně romantiky a od sexu k Bohu.-) Ale magii si rádi ponechají... K Bachovi jen tolik, že jeho prozaické obrazy bych přirovnal k Hajnému. ...Jo, to se podívej a nelekni se, v meditaci ti to tak mohou naservírovat jako realitu tu virtualitu, i podle slov. def. virtuální=reálný.-))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 15.9.2005 > Miloš...> No mě je Haichová blízká tím Egyptem. Od sexu k Bohu, to bych neřekla, v její knize toho o sexu je minimum. A ona sama žila mnoho let v celibátu. :-)) S magií se já osobně taky moc neztotožňuju, ale každý ať si volí cestu jakou chce on sám. :-)))
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 16.9.2005 > sibyla> No právě, dělá výměnu, né jako Osho, že můžeš mít oboje závoveň, což taky do jisté míry funguje a fungovalo třeba u Hippies, ale je omezené stejně jedno, či druhé... Ale jkako to, vždyť Egypt byl plný magie, i v té knize je ho dost, ač trochu víc romanticky a vznešeně. Té tvé cestě teda moc nerozumím, je to víc v představách, ve hře na něco skrze něco, či v prožitcích a cítění??
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 16.9.2005 > Miloš...> No nevím, v Egyptě, tedy dříve, tak před 5 tis. lety, bylo zrozeno několik zasvěcenců. :-))) Magie, no nevím, asi bych to tak nenazývala. Já myslím, že jak duchovno, tak normální život i sex - mělo by to být v rovnováze. Ale bohužel plno lidí to takto nemá. /Hippies není zrovna dobrý příklad, volná láska ... no ...:-))/ Ale každý si musí volit svou cestu i svůj život a to je myslím v pořádku. :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter