Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sighisoara z kolekce Obrázky z Bukoviny
Autor: anduj (Občasný) - publikováno 18.7.2005 (00:52:28)
další v kolekci>
Sighisoara, rodné město Vlada Tepeše - Drákuly


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 18.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
m_c (Občasný) - 18.7.2005 > Rumunsko miluju.....fotka pěkná  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 18.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 18.7.2005 > MOc pěkné.. a ten holoubek tam.. bezva.
<reagovat 
 anduj (Občasný) - 18.7.2005 > protěž> Děkujíí;)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 18.7.2005 > může bejt :)
Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 18.7.2005 > jako bych tam už někdy byla :-)
Body: 5
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 18.7.2005 > Pěkné...
Body: 5
<reagovat 
pjer (Občasný) - 19.7.2005 >

dobře, žes to nafotil, prý to mají celý zbourat a postavit Draculaland...

(taky jsem se těmito místy procházel, rád bych se tam vrátil)


Body: 5
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 18.7.2005 > Fajn.
Mohls počkat, až postava přijde blíž.
<reagovat 
 anduj (Občasný) - 18.7.2005 > Strážce_majáku> Nojo, až tam budu příště a nebude tam zrovna mrťos lidí a budu mít na tu fotku celé odpoledne, tak s radostí;))
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 19.7.2005 > venca> Hele, a stojíš ty vůbec o komentáře, nebo jen o kladné, nebo jak?
<reagovat 
 anduj (Občasný) - 19.7.2005 > Strážce_majáku> Ale to víš že stojím! Ale představ si, jak konkrétně tato fotka vzniká: všude mrťos lidí, každý tam fotí jak Japonec, kolem lítají blesky, navíc ještě malé děcka tě tam tahají neustále za šos, abys jim něco dal, a do toho solidně prší. Proto mě trošku vyvedl z rovnováhy tvůj komentář, že "jsem mohl počkat...". Kdybys to formuloval trošku jinak, zamyslel bych se nad tím a třeba bych si párkrát zatloukl hlavou do zdi, proč jen jsem nebyl trpělivější a nepočkal si na vhodnější okamžik k zmáčknutí spouště. Takto jsem si spíš řekl něco ve smyslu "...ať si to zkusí sám...". Ale nic proti tobě nemám, stojím o komentáře a o kritiku. Také proto jsem si zatrhl políčko "Autor má zájem o hlubší..."
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 19.7.2005 > venca> Nevím, ale připadá mi, že máš problémy s komunikací. Pokud předpokládáš, že ten, každej, kdo vidí tvůj příspěvek na veřejným serveru, zná místní podmínky a podle toho bude formulovat svůj komentář ... hm, asi ne.
Nevím, jak si představuješ konstruktivní kritiku.
<reagovat 
 anduj (Občasný) - 19.7.2005 > Strážce_majáku> Nemyslím, že bych měl problémy s komunikací, jsem jenom trošku horkokrevnější povahy. A ze strohého textu "Měls počkat až přijde blíž" nemusím poznat, jak to autor komentáře myslel. Proto se snažím psát/komentovat tak, aby bylo jasné, že nic nemyslím pochybovačně nebo třeba ironicky...
<reagovat 
adilila (Občasný) - 21.7.2005 > Taky mám tohle místo vyfocený, ale s tunou lidí, kteří tam byli na festivalu. Fotka dobrá, nepoznal jsem liduprázdmou Sighisoaru, tak o tom ted mužu premýšlet, jaká ja tam potom atmosféra, určitě trochu středověká.
Body: 5
<reagovat 
 anduj (Občasný) - 21.7.2005 > adilila> Počkej a nebyls tam někdy teď? Já tam byl někdy na začátku července a taky tam byl zrovna nějaký festival...a všude mrťos lidí...
<reagovat 
 adilila (Občasný) - 22.7.2005 > venca> Každý rok je tam velký Festivalul de Arta Medievala. Strávil jsem tam 3 dny, ale pak už jsem utíkal pryč, protože se tam sjede asi tak 10tis. lidí a pak jsou ty uličky totálně nacpaný. Městečko je ale super!
<reagovat 
Kladulinka (Občasný) - 26.7.2005 > peknnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeee
Body: 5
<reagovat 
Kladulinka (Občasný) - 26.7.2005 > obouchany baraky sou the best...stejne jako stary auticka=)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter