Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Božské chutě
Autor: malá_mořská_víla (Občasný) - publikováno 12.6.2001 (22:02:21), v časopise 14.6.2001

v      

 

Božské chutě

 

Když Bůh dostane chuť na krupicovou kaši,

zamíchá oblohou a barvy se předvedou rády.

Malíři očaruje štětec žena jménem Inspirace,

básníka okouzlí Múza bujnými vnady.

 

Když si Bůh svou kaši ocukruje,

začnou padat bílé vločky na nahou zem.

Sochař vymodeluje Mojžíše s bílými vousy,

filosof představí teorii bytí danou snem.

 

Naposled dílo dokončí když přidá skořicový prášek,

černé mraky těžknou a slunce už nemá víru.

Herec kličkuje mezi kapkami deště,

skladatel píše symfonii bouři přímo na míru.

 

...jeho jídelníček je prostý,

proto jsou Inspirace a Múza stále našimi hosty.

 

v      



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 7.11.2001 > Mě se to jeví krásné komplet!!!!!
Body: 5
<reagovat 
Buick (Občasný) - 12.6.2001 > Bujnými vnadami. Jinak dvě, sem tam to hodně rytmicky ujíždí, ale to mi neva.
Body: 3
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 13.6.2001 > Z těch bujnejch vnadů mě málem křísili... jinak povedený :) ujíždějícího rytmu jsem si ani nevšiml, uchvácenej obrazama. Možná bych nerýmoval poslední dva řádky a ukončil to volným veršem...
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.6.2001 > Tak to se mi líbí...dobré myšlenky od začátku až do konce!
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 13.6.2001 > No malá mv, to je hezké. I ten konec jsi nakonec vyřešila pěkně. Za ty vnady sorry. Ale hádat se radši nebudu.
Super nápad (to ti závidím, poslední doubou mi to nezapluje u nápadů, tak hezky jak tobě)
Body: 5
<reagovat 
malá_mořská_víla (Občasný) - 14.6.2001 > Jo ty vnady mi poradil jeden dobrý člověk (ABL-dokonce se přiznal) a já jsem mu naivně uvěřila... Stále ho nemůžu předvědčit, že to tak není:-)
<reagovat 
Buick (Občasný) - 14.6.2001 > Nic proti letadélku AB, ale někdy je lepší nakouknout do Pravidel českého pravopisu, on si ABL třeba ty vnady časem ujasní :c)
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 17.6.2001 > Já jsem to tam nenašel. A ať jsem skloňoval, jak jsem skloňoval, tak mi to pořád vycházelo na "vnady" a ne "vnadami". Ale dám na radu zkušenějších.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 19.6.2001 > Nojo, já samozřejmě vím, že "vnadami" zní přinejmenším ďouně... ale je tolik jinejch slov, kterejma se to dá opsat nebo nahradit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter