Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prométheus
Autor: Slůůůníčko (Občasný) - publikováno 16.7.2005 (09:20:46)
Černá a červená centrofixa na papíře


Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 16.7.2005 > zas.. jak já ten feminismus nemám rád

tohle je taky pěkně uhozený
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 16.7.2005 > Ženy se mi obvykle líbí, ale tahle ne.
<reagovat 
 Slůůůníčko (Občasný) - 16.7.2005 > fanýs> ...nějaký konkrétní důvod?
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 16.7.2005 > Slůůůníčko> Nemínil jsem kresbu. Kresba má sice drobné nedostatky v proporcích, ale na kresbu, která se nedá "doladit" jako kresba tužkou je to výborné. Chtěl jsem říci, že se mi nelíbí tento typ žen. Já rád zelenooké něžné blondýnky, nikoliv statné atletky.
<reagovat 
 Slůůůníčko (Občasný) - 16.7.2005 > fanýs> Hm... tak to je smůla, nic takového tu slůňo nemá  &
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 16.7.2005 > Slůůůníčko> Nevadí, třeba nějakou potkáte.
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 16.7.2005 > Úplně to vidím, jak sis při vyučování v dějepise čmáralo, vyšla ti z toho ženská, hm, samá černá, trochu barvy by to chtělo, tak tam dáme trochu červené, přes prsa, taaak, tam to vypadá dobře. A jak jsme v tom dějepise, co to nazvat Prométheus? Vždycky mě zajímalo, jak to vypadá, když někomu rvou játra zaživa? Játra jsou sice trochu jinde, ale což, to je taková fantazijní licence. On už tomu někdo dodá hlubší smysl, jako "feminismus", "je třeba opravit detaily", "proč Prométheus, a ne Achilés?" a tak. Hm? Přiznej se sluníčko jedno, jak to bylo?
<reagovat 
 Slůůůníčko (Občasný) - 20.7.2005 > nečekaná> 

Nooo... ono to vlastně bylo trochu, nebo spíš úplně? jinak, ani v hodině dějepisu, ani ničeho jiného, červená část vznikla, myslím dříve než černá (alespoň dříve než dolní končetiny určitě), Achilés ne, protože ten nebyl přikovaný ke skále a nečekal na orla, ale je to dobrý nápad, možná příště... (mimochodem existuje i Sapfó, jenže ta se mi moc nepovedla, asi proto, že byla oblečená ;D)

...ale fakt moc díky za délku kritiky, to jednomu zvedne náladu


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter