Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Bílá vdova
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 14.6.2001 (00:11:47), v časopise 18.6.2001
r.Cole h .Blethyn,C.Ferguson
Grace, skvělé zahradnici vedoucí idylický život na anglickém venkově, umírá za nešťastných okolností manžel. Poté,co navštíví svého právníka, zjišťuje, že její zesnulý manžel byl hazardér, který ji místo jmění zanechal obrovskou hypotéku a nekonečný dlužní úpis. Je zoufalá a neví co si počít, když ji její zahradník, kterého měla v plánu díky dluhům propustit, poprosí, jestli by mu nemohla pomoci s pár jeho nemocnými rostlinami. Poté, co společně odnesou jeden exemplář do skleníku, napadne jinak konzervativní Grace, že by s touto rostlinou mohla slavit uspěchy. Jedná se totiž o konopí, z kterého se pěstuje marihuana, dobře prodejná na černém trhu.. A tak společně s zahradníkem vyklidí skleník a nasadí tam desítky rostlin, které slibují úrodu. Nastávají perné dny, když oba dva zjišťují, že pro dobrou a rychlou sklizeň, se o zelené výhonky musí starat od rána do večera Po víc než úspěšné sklizni, se vydává Grace do Londýna prodat úrodu. Svůj úkol splní a setká se s šarmantním překupníkem. Domů se však vrací s nedobrým pocitem a přitom ji pronásledují gangsteři a netrpěliví uředníci. Nakonec se rozhodne zapálit celý skleník a jelikož sklizeň je obrovská, všichni, kdo se ocitají na Gracině pozemku, se začnou očividně chovat jinak než předtím. O několik měsíců později vyhrává Grace na festivalu cenu za svůj příběh s marihuanou. Nikdo z jejího okolí ale není schopný potvrdit, zda je její historka pravdivá...
Bílá vdova je komedie plná lidského nevyumělkovaného humoru, který vás zahřeje u srdce. Co je na ní sympatické, je, že není jenom komedií, ale také příběhem, který nás nechce jen pobavit, ale také přesvědčit o tom, že i když vše vypadá beznadějně, vždy stojí za to pokusit se něco s tím udělat. Hl. postava Grace je na konci trochu jiná než na začátku, což je u komedie obzvlášť sympatické. Některé scény jsou opravdu povedené, a proto doporučuji vzít si minimálně jeden kapesník. Už pak záleží jenom na vás, jak ho využijete.
Jestliže se tedy chcete dobře pobavit a přitom si nenechat vymýt mozek, je Bílá vdova právě pro vás. Možná vás po odchodu z filmu také napadne, zda-li se to s tou kriminalizací marihuany opravdu trochu nepřehání…


Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 26.7.2002 > Nedávno jsem ho viděl na videu a je to fakt pohodička :o)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 14.6.2001 > ..."Jedná se totiž o konopí, z kterého se pěstuje marihuana,..." Hmm, ja mel zato, ze konopi JE marihuana...
<reagovat 
Čtenář - 14.6.2001 > existuje i méně účinné konopí vhodné jen pro šatstvo
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 14.6.2001 > Konopí je marihuana, ale to neva. Spíš mi vadí, že není víc rozebrána formální stránka filmu. Ale jinak celkem zajímavá recenze, ten film bych chtěl vidět.
Body: 3
<reagovat 
SShane (Občasný) - 18.6.2001 > Film je skvelej vrele doporucuji!!!
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 19.6.2001 > ten film mi nesmí uniknout!!!
<reagovat 
zemlbaba () - 23.6.2001 > Ten film je špína!!!
<reagovat 
čtenář doron - 25.6.2001 > Ten filmeček je určitě fajn, možná v některejch směrech moc přehnanej, ale podle téhle recenze bych si ho nejspíš nenechal ujít :-)))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter