Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obří hrad IV
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 17.7.2005 (19:10:46)

Valy … když jsem vystoupala sem nahoru, valilo se hřmění ze všech stran. (to byla ta vzneslá voda nebezpečnýho potoka, co tu teče od úsvitu dob, kdy měl jména a tváře mladých bohů).

Mlha. Všechno v mlze. Jdu popaměti. Cestou uvnitř, která zrcadlí, kopíruje nějakou zvláštní pamětí (tryskající časem i dopředu) to, kudy jdu ve vnějším světě. Jakoby mé vědomí, mé tělo – já – bylo hladinou – tence držící oddělenost toho, co patří k sobě, co je propojené, co se prolíná a přeci navzájem sobě nebezpečné (viděla jsem umírající ryby na souši).

Mlha je voda, co dostane tvar. (Skoro hodinu jsme si s J.vyprávěli měnící se tvary mraků – našli bychom vše, kdybychom chtěli …) Hladina. Zrcadlení. Působení z obou stran.

Valy se vylouply z mlhy. Jasně konkrétní. To jsou mé hranice, blesklo mi hlavou a hladina se rozbouřila. Částečky vzduchu pronikly do vody a kapky vody se v téže chvíli vypařily.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 17.7.2005 >

taky by to možná patřilo do teorie poezie:))

a taky do cestopisů ...

 

 


<reagovat 
Newton (Občasný) - 17.7.2005 > zajímavý fragment ...
Body: 5
<reagovat 
Zuzi eNKa (Občasný) - 17.7.2005 > Mlha je voda co dostane tvar. - moc chválim. To by me nikdy nenapadlo.Je to zvlastni, ale dycha to :o)
Body: 3
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 18.7.2005 > Mlha přede mnou,mlha za mnou
Body: 2
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 18.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 18.7.2005 >

trošku moc, na můj vkus, exponuješ téma, text potom předbíhá sám sebe:

vědomí a tělo -> propojené [namísto valů a mlhy -> hladiny] (všechno vlastně dvakrát - a to jedno potom jenom duplikát (upíráš slovo vlastní obraznosti, jakoby byla nesvéprávná, a přitom mně přijde, že se vyjadřuje líp než tvoje rétorika)


Body: 4
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 18.7.2005 > swedish_nigg> 

dík - vlastně máš pravdu, hmm

 

dobrá poznámka, díky moc


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.7.2005 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter