Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
rána
Autor: tchenda (Občasný) - publikováno 19.7.2005 (10:45:35)

kodrcavě
chladnému po ránu
vejdeš ven
do nových šatů ulice po dešti

 

okamžik zastavení

 


...
nádech barev do plných plic
až píchne pod žebrem
je líp včerejšího večera



Poznámky k tomuto příspěvku
Levity (Občasný) - 19.7.2005 >

líbí se mi...

a co přesně-to už jsem ti psala, tak se nebudu opakovat:)


Body: 5
<reagovat 
zadek (Občasný) - 19.7.2005 > Pěkné
Body: 5
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 19.7.2005 > zadek> díky prdelko ;o))
<reagovat 
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > napište mi kde takový rána jsou a já jdu...
Body: 5
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 19.7.2005 > Zuzi eNKa> když máš po ránu trochu představivosti, tak všude.
nebo musíš mít hodně blbej večer a pak ti ráno přijde jako něco úžasnýho ;o))))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 19.7.2005 > Trochu mě zarazil slovosled chladnému po ránu, ale zase ne tak moc.
Body: 5
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 20.7.2005 > Naty> dík
<reagovat 
Uncle eF (Občasný) - 19.7.2005 > bez komentáře.
Body: 5
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 20.7.2005 > Uncle eF> ale klidně komentuj ;o)
<reagovat 
 Uncle eF (Občasný) - 20.7.2005 > tchenda> myslím že je zbytečné cokoli dodávat.
<reagovat 
Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > což o to, fantazie by byla, jen nějaký pořádný opilecký ráno mi už dlouho chybí - to bude tím :o)
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 19.7.2005 > Zuzi eNKa> tak to by chtělo nějakou pořádnou pařbičku ;o)
<reagovat 
 Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > tchenda> no, jo, jsem u kamarádky na Slovensku, ale chce to už domů, do Prahy a pořádně zakalit :o)
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 19.7.2005 > Zuzi eNKa> jóóó..na to je tchenda exprt (!) :))
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 19.7.2005 > Zuzi eNKa> tak to by sme mohli něco podniknout ;o)))
haby byla inšpiracééééééé
<reagovat 
 Zuzi eNKa (Občasný) - 19.7.2005 > tchenda> no jasně! Jsem doma celý týden, řekni si kdykoliv a můžem jít někam sednout... :o)
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 20.7.2005 > tchenda> Hele..(!)
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 20.7.2005 > Zuzi eNKa> No ale proč né? mohli by sme něco domluvit.
Jen nevim nevim, kdy se dostanu do práglu ;o)

A Levity vemem do party taky :o)))
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 20.7.2005 > tchenda> 

No mnou to teda maskovat nemusíš...!!!:))

Počkej, já tě prásknu...


<reagovat 
 Zuzi eNKa (Občasný) - 20.7.2005 > tchenda> no jen se ozvi, kdy budeš chtít, pod mým jménem najdeš veškerý info včetně mejlu.
<reagovat 
 Zuzi eNKa (Občasný) - 20.7.2005 > tchenda> no jen se ozvi, kdy budeš chtít, pod mim jménem najdeš veškerý info včetně mejlu. 
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 20.7.2005 > Levity> Jak tebou?
No dobře tak my se slezeme jen sami
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 20.7.2005 > tchenda> :))) já tě prásknu!!
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 19.7.2005 > keďže som dnes odtiaľ čerpala do dnešnej svojej básne, patrí sa ohodnotiť :)
Body: 5
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 20.7.2005 > maxima gali> čerpat ode mě. óóóóóóóó
jest mi potěšením ;o)
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 20.7.2005 > maxima gali> jasně, von to taky vobšlehnul...!:))))))))
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 20.7.2005 > Levity> tse!
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 21.7.2005 > Levity> 

a pozri sa akú radosť mu to robí :)))

a čitatelia detailisti by nás pre tieto milé potešeníčka niekedy chceli kameňovať, no nie je to hlúpe? :)))

 


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.7.2005 > maxima gali> 

btw... tuhle tvojí hlášku: "keďže som dnes odtiaľ čerpala do dnešnej svojej básne, patrí sa ohodnotiť :)" jsem včera našla asi tak pod 5 dílkama...:)))))

Totem je hodně inspirativní záležitost, že..??:))


<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 21.7.2005 > Levity> no a v...v...v...vo to de, nééé!?
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 21.7.2005 > Levity> 

však v tom svojom dielku som všetky tieto dielka zmotala dokopy... :)))

to som mala takú náladu a šlo to rad radom, ako to tu bolo zaradom :)


<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 21.7.2005 > Levity> 

neviem, či si to dielko čítala, pre istotu:

volá sa to Dnes nakupujem u odborníkov, tu nemožno zaprieť, že som po tých dielkach hrabala... v tej nálade, čo som mala, o to išlo, o tú náladu... tá bola "originálna"

 

 


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.7.2005 > tchenda> No Ba! :)
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.7.2005 > maxima gali> Teď jsem to dočetla!:) Vynikačka!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter