Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Pod křídly z kolekce Schwiizer
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 20.7.2005 (10:30:02)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lumiik (Občasný) - 20.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 20.7.2005 > Já proti přepalům, pokud vyloženě neruší, teoreticky nemám. Tady mi nevadí vůbec. Příjemné fotky.. moc. Pěkná skupinka.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 20.7.2005 >
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 20.7.2005 > Krásně jí roste stožár z hlavy. To myslíš vážně nebo čekáš co lidi vydrží? Sama kritizuješ přepaly... Nebylas ožralá když jsi to sem dávala?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.7.2005 > Minerva> osino v zadku, jdi si léčit komplexy prosím jinde!
slušnou kritiku přijmu jakoukoliv a odkohokoliv, osobní výpadky od uraženého ega ne!

<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 20.7.2005 > Mishka> Uražené ego? To se díváš do zrcadla, že?
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 20.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 20.7.2005 > focení merozumím...zdá se mi obloho divná,možná monitor....Tím ,že jsou tam dvě fotky je to parádní.A název???
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.7.2005 > buryzon> barvy jsou posunuty, je dokolorovano, proto ta divna obloha :)
A nazev Ti neni jasny?! Pod ochrannymi kridly matky preci! ;) díky.
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 21.7.2005 > Mishka> aha mně tam mátlo to pírko z hlavy potomka....
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.7.2005 > buryzon> aha, ta souvislost nenapadla vubec me :)
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 21.7.2005 > Tak koukam, ze tahle fotka ma z cele serie nejmin bodu.
Mne ale prijde dost zajimava, tedy ta prvni, druhou by nemusela. Ale ta prvni je opravdu pusobiva, barevne zajimava a je v ni takovy zvlastni svetlo.
Oslovila me, takze zvysuju skore :-)
Body: 5
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 20.7.2005 > Máš mnohem lepší fotky, tahle mne vůbec nevzala. Co se děje??? Téma pod křídly by šlo udělat daleko emotivněji. Tohle jsou "jen" turisti!!
Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.7.2005 > iKerim> ano, byli to turisti, fotila jsem něco úplně jiného, rodinka se na chviličku zastavila a dívenka se na 2 sekundy na mě otočila... v takových chvílích na výskok z lavičky a posun na molu o metr tam či sem nebyl.. je to tak, jak to je, technicky pokulhává, ale prostě pro mě atmošku měla. otázky jako "co se děje???" mi přijdou srandovní. prostě Ti nesedla tahle fotka, tak to neber tak tragicky! ;)
<reagovat 
 iKerim (Občasný) - 21.7.2005 > Mishka> Asi mám laťku u Tebe moc vysoko a pak jsem hysterický..sorry..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.7.2005 > iKerim> :)) jo jo, jak si člověk nasadí laťku není to pak lehké, ale je to vlastně pocta, že si měl čím tu laťku nastavit.
znám to taky, když taky některý šikovný autor trošku poleví, člověk hodnotí bohužel přísněji. stejná fotka by od nešikovného autora mohla být oslavována, ti výše zaškatulkovaní mají holt smůlu. :) tak to holt je a asi je to tak dobře. díky, díky.

<reagovat 
 BulvaR (Občasný) - 24.7.2005 > Mishka> Klid... ;o)
<reagovat 
gongey (Občasný) - 1.8.2005 > 1
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter