Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci proc ne treba tri(pro TH) z kolekce grafika
Autor: adammo (Občasný) - publikováno 15.6.2001 (00:01:44)
další v kolekci>



Poznámky k tomuto příspěvku
Judy (Občasný) - 18.9.2001 > Je to jako život "za plotem",jako v tom filmu o muži,co věděl příliš málo,nebo tak nějak.Tudíž mi to nepříjde,jako2/2 obrazu,ale jeden,jeden svět,ve kterym můžou být tak rozdílný věci,tak blízko.
Body: 3
<reagovat 
Madman (Občasný) - 15.6.2001 > hmm
Body: 5
<reagovat 
čtenář Mirek - 15.6.2001 > Super!!!
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 15.6.2001 > Levá polovina skvělá, pravá mi neladí.
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.6.2001 > OK kámo vzpamatuj se. Psal sem ti soukromě ať nedáváš schválně víc jak jedno dílo za den do volnýho protoru, prtože tím mimo jiné škodíš i ostatním.....psal jsem ti to potom co jsem viděl tvé dvě grafiky ve Volném prostoru (jednu z nich jsem tedy přesunul na další datum a napsal jsem ti ať si ji dyžtak přesuneš na datum jiné, když ti nevyhovuje to které jsem nastavil). Bohužel, když jsem se znovu přihlásil, tak jsem viděl nejen ty dvě grafiky, ale navíc ještě pár dalších vložených schválně kvůli mě o čemž svědčí nápis u jedné grafiky "Proc ne treba tri (pro TH)" a názvy dalších grafik jakbysmet......ještě jsem ti nic nenapsal, ale znovu jsem tyhle všechny příspěvky postupně přehodil na následující dny, aby byly zviditelňovány postupně, ale po mém dalších přihlášení jsemje viděl opět dány na jeden den..............tvé příspěvky přehazuju na o několik dní starší datum, aby zmizely....jestli chceš tak si je nastav postupně na budoucí data po jednom za den aby jsi neškodil ostatním...pokud budou opět dány na jeden den budou smazány......

Za redakci Totemu

Thomas Hudson
<reagovat 
Čtenář - 15.6.2001 > totalitarska,fasisticka agrese jednoho magora me primela vam vsem rict sbohem.pochopil jsem ,ze svymi dily skodim ostatnim.mejte se jak chcete.sbohem
<reagovat 
adammo (Občasný) - 15.6.2001 > to jsem psal ja : zruste ve vasem prostoru ten napis-publikovano ihned po vlozeni
<reagovat 
efa (Občasný) - 15.6.2001 > jako že v levé se žije bouřlivým životem v barevných domečkách a v pravé je to nuda nuda šeď šeď? já tomu nerozumím
<reagovat 
Buick (Občasný) - 15.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 15.6.2001 > Adammo: To není totalitářství! To je usměrňování jednoho nechápavýho a arogantního blbečka. Pokud se Adammo neumíš chovat tak ,abys neomezoval prostor pro ostatní,jak jsi žádán v úvodu, tak by ses měl vrátit do školky.

Co se týče příspěvku. Levá polovina vypadá dobře,akorát tam nechápu ten středověký prevét v pravé části obrázku. Pravá půlka je nudná.
<reagovat 
Čtenář - 15.6.2001 > Chapu to jako kontrast dvou rozdilnych zivotnich prostedi.
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 15.6.2001 > pěkný
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 15.6.2001 > Sakra, nebyl jsem prihlasen, ctenar jsem byl ja.(Ten co to chape jako....)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter