Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Dva tisíce let z kolekce Smrt je jen začátek!
Autor: TessDarkfire (Občasný) - publikováno 28.7.2005 (09:01:54)
další ve sbírce>

 

 

Sádrová růže vykvetla,

a Písečná růže též.

Jen ta pravá květina

stále nechce kvést.

 

Kde jsem udělala chybu?

Kde? A jakou?

Poví mi to někdy někdo?

Nebo čekat budu, dva tisíce let?

 

Dva tisíce let si počkám,

než květina vykvete.

A jakou lásku mi ta najde,

tu budu stále, milovat jen.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář p74 - 28.7.2005 > souhlas s Honzou. Mám pocit jakoby to psal úplně jiný člověk. Jen ty barvy v kombinaci s kurzívou. Mizerně se to čte, zadrhával jsem. Jinak dobrý, možná si to přečtu víckrát a ještě něco připíšu.
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > No, myslím že od Začarovaného kruhu značný posun;)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Jenom by mě teď zajímalo jestli, k lepšímu nebo k horšímu
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> No od Začarovaného kruhu jedině k lepšímu;))
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> 

Tak to moc děkuju


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> No nemáš věru zač:))
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 28.7.2005 > Ale krkolomné je to pořád... :-)
Body: 3
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > jan(ek)> díky...U mě to zřejmě krkolomné bude furt...
<reagovat 
 čtenář p74 - 28.7.2005 > jan(ek)> ale lepší se :-))) Počkej za 10-15 let, půjdeš si pro podpis do sbírky:-))))))
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > čtenář> Ne. Tak to určitě nepůjde...Zas tak přehánět nemusíš...
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > čtenář> A nebo pro podpis na DVDčko:)))
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Ale ne zas tak dobrá nebudu nikdy...To už vím teď...Pro žádný podpis si zřejmě nikdo nepůjde...
<reagovat 
 čtenář P74 - 28.7.2005 > R.e.s.a...> ale můžu, ne? Nesmíš brát vše vážně a sama musíš posoudit, kdy je příspěvek míněn vážně a kdy ne. Opravdu nemám chuť psát scénářovou formou, tedy i s neverbálními specifikacemi dané věty vyjádřenými v závorkách.

a chvála? Když už nic, tak tak to snad povzbudí, ne?:-)
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> Hele, tak já se stavím... :-)))))
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > čtenář> Jasně že to povzbudí... Však jste mi hned zlepšili celej den...
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > jan(ek)> Jasně... Stav se...
<reagovat 
 čtenář p74 - 28.7.2005 > R.e.s.a...> GRrr! Dávej si na to "i", "y" pozor!!!

Zlepšili, nikoli zlepšily! Pokud nás ovšem nepovažuješ za tvory rodu ženkého. A já za sebe se přiznávám, že žena nejsem, a přestože mohu býti třeba alter egem uživatelky "delikt", mohu býti mužským alteregem. Co z toho plyne? Vyjadřuji-li se v rodě mužském, pak, patří-li mi odpověď, měla by být formulována rodu mužskému.
(scénář: podáno jako vtip) :-)
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> ...a mohu se stavit aji já? kdy máš čas?
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> Myslím jako kdy Ti to vyhovuje v kalendáři?
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > čtenář> Já se moc omlouvámPříště si dám větší pozor...A vím, žes to myslel jako vtip. Tak tedy: "Zlepšili náladu..."
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Mě? Pořád... Já teď přes prázdniny mám času hafo. Se stav kdy chceš...A kdy to bude vyhovovat tobě.
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> OK, tak třeba...někdy po narozkách...22.8.? To už mě pak nezavřou;)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Jasně stav se budu ráda...
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> ...se Ti pak ozvu na icq, ju?:)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Dobře...Beru...:o)
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 28.7.2005 >

Kdepak, já mám, ogare, šťastně nabrcháno... :-)))) Takže je ti přáno... :-)


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > jan(ek)> ;))) checht ;)))
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > Tak hoši, nevím jak vy, ale já mám dneska docela fajn den;))
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Tak moment, nenavrhoval jsem to první já??? :-)))))))))))))))))))
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > jan(ek)> Jak říká můj děda: "Mosíš sa brchať, ogare":))

Já už jsem si to domluvil, já už jsem si to zarezervoval, já jsem si to zabukoval, já jsem si už aj zjistil spoje do Karviné...prostě, pech, kámo;))
<reagovat 
 čtenář p74 - 28.7.2005 > honza_bordovicky> tak to jsem rád, žje můj příspěvek ohledně autogramu vyústil tam, kam vyústil. Sice to absolutně nebyl jeho záměr, ale i tak mě to těší. Jen si dejte pozor kam a čím se bude podepisovat. Některé psací potřeby vyvolávají alergii, jiné jsou dokonce jedovaté a pak jsou zde také pisátka, která sice nejsou vidět, ale už nikdy nepůjdou smazat. S těmi opravdu doporučuji počkat až po narozeninách:-)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> No řekla bych že máte pech oba...Moje škola je sice v Karviné...Ale já mám v Karviné jenom babičku.:D Já bydlím jinde...
<reagovat 
 čtenář p74 - 28.7.2005 > R.e.s.a...> dobře (scénář: smích smích smích, až bych řekl řehot)


<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > čtenář> Taky si říkám...Krásně jsem se zasmála, když jsem si to přečetla...A abych řekla pravdu, tak jsem se takhle nezasmála už dlouho...
<reagovat 
 čtenář P74 - 28.7.2005 > R.e.s.a...> "A abych řekla pravdu, tak jsem se takhle nezasmála už dlouho." - Věty v souvětích oddělujeme čárkou! Výjimkou jsou souvěští se souřadnými větami, což ovšem není tento případ. :-)
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> Jak pech?:) A kdepak bydlíš? Však se ještě domluvíme, do dvaadvacátého času dost...
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > čtenář> To sem nepleť, hlavní je ten dvaadvacátý srpen;)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > čtenář> 

jejdááá....Bavítě to mě furt v něčem opravovat? Mě teda ne...

 


<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> V okolí...
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> t.j.?:) Nějaké město/dědinka poblíž?
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> 

Dědina ne...město taký zapadákov... Asi hoďka cesty...

 


<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> Takže něco odtud... /> Hmm...Horní Suchá? Slavná to paleontologická lokalita?:)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Nene samá voda
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> Orlová, Petřvald, Havířov, Cieszin?:)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Ne ne... Já nevím proč se tak snažíš, když já ti to stejně neřeknu i kdyby ses trefil. Já sem mrcha já vím...
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> Tak v tom případě se nechám poddat...:) Jak mám pak vědět, kam toho dvaadvacátého jet?:)) Třeba já bydlím ve Vsetíně;)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Na vsetíně bydlí od meho kámoše babička...
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > R.e.s.a...> ...což nic nemění na tom, že jsem se nechal poddat;))
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 28.7.2005 > No taaak....:)
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 28.7.2005 > honza_bordovicky> Musíte se více snažit pane kolego, více snažit... Děvče, pokud je to tedy děvče, vás má poněkud na háku, soudím.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 (10) 17 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter