Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Matematický důkaz čehokoli na příkladu manželské nevěry
Autor: Yizhii (Občasný) - publikováno 29.7.2005 (08:29:53)

Představte si situaci S: Pepa zahýbá své ženě Aničce. Anička o tom neví, při praní však v jeho kapse najde milostný vzkaz V od Terezy. Od té chvíle Anička ví, že ji Pepa podvádí. Avšak Pepa ještě neví, že Anička už ví. Brzo však vzkaz V začne hledat... zamrazí ho, když najde V zmačkaný v koši K. Nyní již Pepa ví, že Anička ví.  Narovná papír se vzkazem tolik blízkým jeho srdci (nebo snad jeho penisu) a schová ho na tajném místě. Řekne si, že bude dělat, že neví, že Anička ví, že on ví, že Anička ví, že jí zahýbá, protože to nechce řešit, a ještě by mohla žádat o rozvod nebo mu zdrhnout s prachama nebo dělat podobný píčoviny. Vždyť Anička dosud neví, že on ví, že ona ví, že on ví, že ona ví, že ji podvádí...

Pepa začne sekat dobrotu a vypadá to, že by se v našem příběhu mohlo všechno jakž takž potichu urovnat, jenže Anička objeví ten starý vzkaz ukrytý na Pepově tajném místě. Pepa tou dobou zrovna něco spravuje v koupelně, takže ještě pár vteřin neví tu osudnou věc: že Anička už ví, že on ví, že ona ví, že on ví, že ona ví, že ji podvádí. Anička dojde za Pepou, strčí mu vzkaz pod nos s mrazivým pohledem do jeho očí... a Pepa pod silou tohoto argumentu kápne božskou. V tu chvíli už oba ví, že Anička ví, že Pepa ví, že Anička ví, že... atd DONEKONEČNA!!!

Jo, a Anička zdrhne Pepovi s prachama a rozvede se s ním.

Co z toho příběhu vyplývá?

 

Důsledek D1 situace S: Někdy je jednodušší dosáhnout nekonečného vědění, než dosáhnout vědění omezeného.

Důkaz: Pro Pepu i Aničku je čím dál méně snadné zachovat o jedna vyšší stupeň vědění, ale je velmi snadné dosáhnout úplného, božského vědění – prostě kápnutím božské.

 

Důsledek: Všichni jsme bohové

Důkaz: Jako cvičení pro čtenáře

 

Důsledek D2 situace S: Zákon zachování energie nemá svou obdobu v informaci.

Důkaz: V jediném okamžiku můžu přijmout nekonečnou informaci, tj. nekonečné množství logických formulí! Prostě kápnu božskou!

 

Důsledek důsledku D2: Informace nemá hmotnou podstatu.

Důkaz: Zřejmé

 

Důsledek: Počítače nejsou hmotné.

Důkaz: Sami.

 

Druhý způsob, jak dosáhnout nekonečného vědění: Něco vědět.

Jestliže vím, že prší, pak taky vím, že vím, že vím... že prší. Všimněme si, že v tomto směru nelze dosáhnout neúplného vědění. Není možné, abych něco věděl, a přitom nevěděl, že to vím. To nedokáže ani bůh!

 

Pragmatický důsledek důsledku D2: Kapejte božskou a budete osvíceni!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Rony Rubinek (Občasný) - 29.7.2005 > zajímavý
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 29.7.2005 > Pobavilo. Zaujalo mě to.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 29.7.2005 >

Člověk by ani neřekl, že nevěra se dá vtěsnat do algebry ...


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 30.7.2005 > Přetaženej, že?:)
<reagovat 
 Yizhii (Občasný) - 1.8.2005 > Ztratila> No dovol?  Člověk tady publikuje svůj vědeckej výzkum, a voni mu řeknou, že je přetaženej. Nejsou voni nějaký drzý?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 1.8.2005 > si piš. na mě tam bylo málo iks:)
<reagovat 
čtenář patlaska - 16.4.2006 > ahoj nezne vyznami dle skutecne udalosti. romanticky pribeh:)
taky pisu o bazantech, o babce je netopyr a tak sem tam maluju. skus ject na Patlaska. cus
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter