Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nejhorší poezie ve vesmíru
Autor: jafa (Občasný) - publikováno 1.8.2005 (16:50:24)

 

těm cukrovým panenkám

těm hezkým panenkám co k sobě skládají hezky znějící slova

a pak je nosí jako šperky

 

těm mužům

krásným ulitám

vlhkým, měkkým, extrémně zranitelným vnitřkům

 

nám všem,

kteří pro samou touhu líbit se necháme i smrt zpívat vázaně

nám by bylo třeba

 

konečně začít psát špatnou poezii

špatnou jako pravda

 

jen kurvy se musí líbit

my a básně ne



Poznámky k tomuto příspěvku
Skafloc (Občasný) - 1.8.2005 > Souhlas ... ale jen castecny.
<reagovat 
babyka (Občasný) - 1.8.2005 > ouchouchouchou....ta teda sedla....v pravý čas...a každopádně mi udělala radost!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 1.8.2005 > Kurvy jsou prý nejlepší manželky...
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 1.8.2005 > wauwauwau
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 2.8.2005 > Zajímavé.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 2.8.2005 > Dobře. Ta hláška je teda provařená... ale na to snad za pár let nevzpomenu. A extrémní mlži a cukrové panenky... to se ti povedlo.
<reagovat 
veršoun (Občasný) - 2.8.2005 > body jsou za text - není dostatečně špatný, aby naplnil titul, ani dostatečně dobrý, aby jej popřel, déčko za souznění s odporem k poezii cukrových měkkýšů s jednou výjimkou - nic nezpívá pravdivěji vázaně než smrt . Máš tam těch klasiků víc "Tlučení na výra / je tak krásné slovo / a tak špatná pravda" ... nebo tak nějak ...
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 1.8.2005 > fandím ti, kdy s tím začneš?
<reagovat 
 čtenář jafa - 2.8.2005 > harry potter> To neni lehký. Člověk má právo hledat a být na cestě, nejen už vědět a umět. Dík za podporu.

<reagovat 
zirael (Občasný) - 1.8.2005 > viz. harry.. počkám si, až napíšeš TU poezii, a ne jen manifest.
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2005 > zirael> viz výše
<reagovat 
Barča (Občasný) - 1.8.2005 > Mně se ta ostrá kritika docela líbí ... Pro samou touhu líbit se necháme i smrt zpívat vázaně --- to je krásné i smutné ....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář jafa - 2.8.2005 > Barča> Dík, ale nebyla to myšleno jako ostrá kritika - jestli, spíš sebekritika (jak jsem i napsala v předtextí).
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 2.8.2005 >

Takhle okatě a hloupě překrucovat a nafukovat Šaldův bonmot v konci "textu"?!

No to je fakt dost hrozný. Ne špatný, ale hrozný... ten text! Jako by si někdo stoupal na špičky, aby moh dění kolem řádně zhodnotit. Inu, koumák.

Jak jen to mohl vesmír na tomhletom výtvoru dopustit?...

Myslím, že horší než špatná poezie je hloupé žvatlání a zneužívání citátů. 

Ostatně jako v reklamě. "Poezie špatná jako pravda" - to nemá chybu!


<reagovat 
 čtenář jafa - 2.8.2005 > Pescatore> "Dění kolem"? Proč mi podsouváš takovou nafoukanost? Je mi líto, jestli se tě má nejhorší básnička dotkla, ale opravdu nerozumím tvým výhradám. Třeba bych pochopila, jaké překrucování máš na mysli, kdybys mi to vysvětlil... Ještě jednou se omlouvám za tvou pokaženou náladu, jejíž pokažení nebylo mou zamýšlené ani očekávané, a jsem zvědavá na objasnění příčiny (tj. rozdílnosti v chápání onoho citátu).
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 4.8.2005 > má to niečo do seba
Body: 4
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 2.8.2005 >

slečno, odpovídáte-li nepřihlášená, vaše odpovědi nedojdou, ledaže by si pro ně adresáti sami přišli (nebo šmírovali v poznámkách)

hp


<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2005 > harry potter> a já myslel, že to i tak funguje.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 2.8.2005 > čtenář> 

teď jo - funguje to někdy, jako i zaškrtávání políčka reagovat

zato po přihlášení a při zasílání avíza to funguje vždy


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 3.8.2005 > harry potter> wow, je to složitější, než jsem myslel :)))
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 3.8.2005 > g morr> 

možná je to tak, že čím hlouběji do bahna se propadáme, tím blíže jsme našim zachráncům, kteří vidí trčet naše nohy

:o))


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 3.8.2005 > harry potter> moc bych za to nedal, že pod nima spíš rozdělají oheň a za chviličku je začnou ostrýma nožíkama okrajovat.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 24.5.2006 > hegel> Dodnes nevím, jak jste to myslel s tím bahnem a teď mě to z nějakého důvodu začalo zajímat. Mohl byste mi prosím odpovědět, pokud si to ještě pamatujete? Díky. Za tu informaci o přihlašování taky (opožděný) dík, nevěděla jsem to.
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 25.5.2006 >

v pohádkách se vyskytuje scéna kdy dívka nebo chlapec spadnou do studny a dole je podzemní slunce a další svět, kde bydlí kouzelná bába


<reagovat 
 jafa (Občasný) - 1.6.2006 > hegel> A proč jste se o tom zmínil právě na tomle místě?

Možná teda škoda, že se člověk obvykle strachy probudí,než dopadne až dolů.
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 1.6.2006 > jafa> 

ano škoda.

jinak žádná souvislost nebyla, to bylo ke g morrovi.


<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 22.2.2007 > Tak osobo... Toto Ti teda vyslo... Asi prvy prispevok, ktory doporucujem a ukladam ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 23.2.2007 > danuwaanalihi> Tak to vřelé díky.
<reagovat 
Thirst (Občasný) - 24.5.2007 > O čem jiném by byla poezie, ne-li o lásce a její družce smrti?

"Špatnou jako pravda": proč by měla být pravda špatná? A o špatnou poezii netřeba se snažit: sype se sama a je jí hojnost.

Také myslím, že básně jako každé umění se musí líbit. Je-li o něčem (kromě té smrti a lásce), je o kráse. Ta vyžaduje sebekázeň.

<reagovat 
 jafa (Občasný) - 14.7.2007 > Thirst> Podle mě je pravda mnohdy opravdu nemálo špatná. Poezie, která uměle harmonizuje, byť by byla třeba Seifertova, snad je svým způsobem nemorální. I když se líbí.

Ale i útěchy jsou k něčemu. Souhlasím - ať se píšou útěšné básně, byť lživé. Už mě to tolik netrápí, ten zmatek, který z takového počínání plyne.
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 20.7.2009 > je to dobrá básnička, ne snad proto, že by mě oslňovala svým sdělením, o to nakonec ani nejde, ale protože je konzistentní. takovej protipól cukrový panenky, taková trochu zablácená panenka je ta básnička.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 15.2.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter