Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Muž a jeho ženy z kolekce Muž a jeho ženy
Autor: jiri-jirik (Občasný) - publikováno 2.8.2005 (17:36:59)

 

 

        MUŽ A JEHO ŽENY

 

 

         Napsala mi Julie , že se vcítila do muže , který miluje dvě ženy. První co mě napadlo – sakra proč dvě , dyť je to málo!! Chlap je schopný a většinou i ochotný  milovat skoro každou ženu , kterou vidí . Takže lze říci , že chlap miluje všechny ženy na světě. Harém je příklad , jak se tato skutečnost uvádí do praxe. Řekněme , že to je cesta kvantitativní a tedy konečná . Nemyslím konečná počtem žen , myslím organizačně a finančně. Zejména ten druhej konec je blbej . Prázdná prkenice bolí hůř jak zuby. Na druhý straně – takovej harém vo počtu ,    takovejch padesáti rozkroků ve věku od  patnácti do třiceti let  - to je PŘEDSTAVA …

              Logika nepopustí – takže – kvalitativní cesta . Lze jí charakterizovat jednou větou . Milovat všechny ženy světa v jedné. Jak už to bývá , je to ta křivolaká trnitá cesta , která za každou zatáčkou člověka znovu a znovu nasírá. Ta cesta je jedna, ale má mnoho jmen – Matka , Manželka , Milenka , Kurva , Bohyně , Čarodějnice , Dcera – milovat je nutné všechny. Tady to začíná být problematické. Ten soulad s všeobecnou morálkou je jen zdánlivý. Ideální muž je miluje všechny a ideální žena každou z nich svému muži nabídne , jenže ideál je ideál , že jo , těžko se nachází . Pak to taky vyžaduje souhru – Bohyni nemůže odpovídat Pasák – to by byl masakr . Jak je to ve skutečnosti ? Kolik já nabízím své manželce variant a kolik ona mě a ve kterých se shodneme ? Já hledám a nenacházím Milenku a bojím se to napsat Kurvu . Co hledá a nenachází ona ve mně ?!    Realita a nekonečnost této cesty mě až děsí. Až kam mohou takové otázky vést ? Co je tam nejdál , tam za Bohem a Bohyní ??  



Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 3.8.2005 > Obávám se, že těch padesát rozkroků uvedených do praxe, se po několika letech stane zhoubou pro pastýře. A co hledá a nachází tvá milenka v tobě? Na to se jí radši neptej, aby si to holka neuvědomila a pak tě neopustila;)
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > Lamarski> Pokud si to oba neuvědomí i tak se nakonec rozejdou. Ono to k zosobňování vybízí , ale je to úvaha není to životopis.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 3.8.2005 > jiri-jirik> Na úvahu tam rozebíráš příliš mnoho věcí a bereš to zeširoka. Do těch pár vět toho mnoho nevtlačíš
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > Lamarski> Skutečně důležité jsou otázky.Odpovědi jsou minulost.Ten závěr , Lamarski , ten je podstatný . Pro mě je podstatný.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 2.8.2005 > Možná to něco říká. Ale já to z tohohle útvaru dolovat nebudu.
Body: 1
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > g morr> jó - já vím vono to bolí
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 3.8.2005 > jiri-jirik> 

Spíš sere.


<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > g morr> Dyť jo - to taky má ...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 3.8.2005 >
Body: 1
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > Max Bubakoff> Ta Tvoje huba se mi nelíbí - vyměň si jí
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 3.8.2005 > No na tu poslední otázku bys měl rozepat opravdovou úvahu...
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > Lamarski> A o čem by byla ?! Ty víš co tam je ? Nebo to aspoň tušíš ??
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 3.8.2005 > Ok, budu to vyhlížet. Podle mne, když je něco dokonalé, že na tom nelze nic zlepšovat, tak nuda musí nastat. představ si, že tvůj život je perfektní? Dokážes se pak z něčeho radovat? Poznáš vůbec, že jsi šťastný, když necítíš smutek. Nuda, šeď, prázdnota. Četl jsi Věc Makropulos? Ta dáma si přála zemřít a smrt pro ni znamela být šťastná. Takže když znáš a vidíš boha-bohyni není to vlastně nuda?  :))) Zase trochu uberu a hodím zpátečku. Úvah dnes bylo dost.
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > Lamarski> Na Světě nic dokonalé není a každý kdo se i jen přiblížil dokonalosti skončil na kříži , na hranici nebo byl jinak zamordován.Mi lidé nemáme dokonalost rádi , protože je nelidská .Lidský pár , který se stane božským bude krásný , ale ne dokonalý.
<reagovat 
ailuj (Občasný) - 4.8.2005 > Pochybujem, ze ich v jednej chvili miluje patdesiat. Ale je velmi realisticke, ze tri v jeden vecer. A kazdu inak. Najblizsie napisem zas len o dvoch.
A vies, ze len jedna sa naraz milovat neda? To je fakt ako so sliepkami, ked otvoris hydov dvor a nie jedna sliepka ti do nich vleti. Tej druhej by si uz kridla pribuchol. A teraz si predstav ake je to mat otvorene srdce.
Ale je na to liek - miesto tuzby po laske, laska. Myslim, ze v tuzbe prileti kazdy, ale s laskou malokto. Mozes byt fakt stastny, ak ti ju opatuje jedna.
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > ailuj> Jo , na touhy sme fakt bohatý. Jak strašně se za ten šit platí o tom nechceme vědět.
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 9.8.2005 > Zase ty ideály.Ideální není nic.O tom to je.A mít jednu a stou z dokonalovat svůj vztah je nejlepší, ale pro hodně mužů nesnesitelná noční můra:)Trošku spisovněji ne?Styl....já ho taky nemám nejlepší, ale ty bys sis ten svůj mohl kapánek zlepšit,líp by se s toho tahaly tvé životní postřehy:)
Body: 4
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 10.8.2005 > Spisovnost , styl , syntax atd. se používají podle poslední módy . Já rád krabičky jen když jsou v nich dárky . Jak si uvědomím , že v krabici sem já , de krabice k čertu.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 6.8.2005 > No, zajímavé, ale já to vidím asi trošku jinak. Díky za Tvůj vzkaz, že jsem šťastná žena, jsem? Možná. Myslím že mám ráda sebe sama. Ale jednou z Tvým harémových žen bych asi být nechtěla. hi hi :-))) Kdo hledá stále novou a novou ženu, není vnitřně vyrovnaný a nemiluje sám sebe. Musíš - tedy zkus to - začít u sebe, svoje štěstí můžeš najít pouze sám v sobě, to Ti nikdo jiný nedá. Umím se také vcítit do muže, ale jsem žena a jsem za to ráda. Trošku zlepši stylistiku. :-))) Ale to potřebuju já taky. :-)))
Body: 2
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 8.8.2005 > sibyla> Ono to má i druhý odstavec , ale ten první Tě zaujal víc - proč ??
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.8.2005 > jiri-jirik> To si nemyslím, četla jsem i druhý odstavec. :-))) Asi už to lépe chápu, hledáš v jedné ženě vše - Bohyni, Maří Magdalénu i světici. Což si myslím lze. :-)))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 11.8.2005 > sibyla> Ano má věštkyně , tak nějak sem to myslel . Přesně to zní takto : Do kladných typů se instalujeme snadno a rádi - záporné typy nejsme ochotni partnerovi ve své osobě nabídnout . Tyto se pak projeví jako komplexy , předsudky a sereme-li na ně , jako deprese , neurozy , schizofrenie .
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > jiri-jirik> S tím nesouhlasím. :-( Proč budeš nabízet partnerovi něco záporného. :-))) Já se nechci do nikoho stylizovat, chci být sama sebou. Ty máš doma nějakou bohyni? :-)
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 11.8.2005 > sibyla> To nebylo míněno jako rada , ale jako vysvětlení mého osobního postoje. Doma mám tři bohyně a dávaj mi pořádně zabrat.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > jiri-jirik> hi hi Ty praktikuješ mnohoženství? hi hi. Ne, chápu. Jo jo ... :-)
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 3.8.2005 > Pod pojmem Bůh a Bohyně si představím dokonalé lidi, bez kazů a vad a také střašnou spoustu nudy. Jen tak existují a v té své existenci nemají žádné možnosti protože už není kam pokračovat, není kam se vznášet. Za Bohem a Bohyní není nic a nebo další počátek...
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.8.2005 > Lamarski> Podle mě život nevede k nudě . Ten pár se miluje , má vztah , tvoří , dokáží si nabídnout jakoukoli podobu lásky . Vedle nich je nuda těch padesát rozkroků .Možná to přecejen zkusím napsat.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > jiri-jirik> Stálo by to za pokus, taky mě k tomu už něco napadlo. Pokud 2 lidí vytvoří jedno tělo a jednu duši, nuda to určitě nebude. Spíše zázrak. :-)))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 11.8.2005 > sibyla> Ano toto je cíl vztahu a jěště jednou ano - byl by to zázrak.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > jiri-jirik> No a i ten se někdy stane. :-)))
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 11.8.2005 > sibyla> Kdy ?? má věštkyně
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 22.8.2005 > jiri-jirik> Třeba už brzo. Myslela jsem, že už jsem Ti na toto odepisovala a že by ne? Každý má svůj život ve svých rukách. :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 19.9.2008 > No je v tom kus pravdy. Muži jsou od přírody nestálí střídači, takže by mělo být na každé ženské pokusit se tomu svému protějšku nabídnou co nejvíc z možných variant, aby byla nějaká změna. S tím souhlasím. Ovšem i ženě může stereotip zevšednět a proto by se i muži měli nad sebou zamyslet a nabízet nám rozmanitost.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter