Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
RAGE - Ghosts
Autor: Tomáš (Občasný) - publikováno 9.2.2000 (23:49:39), v časopise 10.2.2000
RAGE - Ghosts ( GUN Rec. - BMG - 1999 )

Jistě mi dáte za pravdu, že rok 1999 byl velmi bohatý na zajímavá alba. Jako jedno z nejvíce povedených bych vybral album GHOSTS od německé kapely RAGE. Vezmeme-li v úvahu komplikace, které tuto desku provázely (odchod 3/4 kapely během nahrávání - zůstal pouze Peter "Peavy" Wagner, jenž je pilířem od nepaměti), dojdeme k uznalému konstatování, že se deska nadmíru vyvedla. Album bylo dotočeno s výpomocí Viktora Smolskiho (kytara) a Mika Terrany (bicí), jenž doufejme zůstanou v kapele co nejdéle. Peter Wagner se postaral o baskytaru a zpěv. Není tajemstvím, že RAGE koketují s klasickou hudbou již od počátku 90. let a ani zde tomu není jinak. Čtvrtým (ne)členem kapely je Christian Wolff, který odpovídá za Lingua Mortis Orchestra a klávesové aranže. Spojení klidnějšího a melodického Power metalu se symfonickou hudbou zde dostálo naprosté symbiózy. V každé písni se objeví nápad a krásná melodie, která se nese celou písní. Album je prostoupeno temnou atmosférou a skoro cítíte, jak vás duchové (Ghosts) provazejí při celém jejím poslechu. Ale nebojte se, je to jen hudba. Vřele doporučuji skladby BACK IN TIME nebo LOVE AND FEAR UNITE. Po tvrdých a rychlých albech z 80. let přes začátky se symfonickou hudbou v letech devadesátých, natočili RAGE příjemnou a klidnou desku pro vnímavé posluchače.

Tomáš ALEXANDR 9/10




Poznámky k tomuto příspěvku
teddinka1 (Občasný) - 4.5.2008 > Koukám,že tu jsou znalci. Rage je opravdu výborná skupina a má i nemetalové fanoušky:)
Body: 4
<reagovat 
Čtenář - 29.3.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 29.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 29.3.2000 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter