Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
sen II (zápisky z obrazů)
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 5.8.2005 (08:06:15)
(zima 2005)

Jezero

- letní hladina se chvěje

ozvěnou příštích kroků

- až přijde mráz

 

Rudý javor

- svět vraha - had a nůž

(halucinace propadlé ze zamrzlých

krajů)

 

mužská ruka vyřezává

čísi tvář do vodopádu

ledu - s pohledem dovnitř

- nejstarší syn

starší bratr bezstarostných podob

 

Z lesů jdou mlhy ...

jen pohledem z kopce

(možná Obřího hradu)

vidíš tvar mandaly

svého domova

 

ZAVŘENO - pásky přes oči,

nos, ústa, uši - je čas

vrátit se domů

ze světa lidí

 

....................................................

 

Utopená pod ledem

jsem stačila zavést

své dítě k tobě

pane



Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 5.8.2005 > Poslední čtyři verše se mně líb. Dalo mi práci "od-myslet" tu hmotu před tím. Déčko výřezu.
Doporučil 
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 5.8.2005 > g morr> jenže to by nemělo ten význam, co tomu dává ta hmota předtím
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 5.8.2005 > ..........> Já vím. Ale nijak mi to nebrání vzít do ruky žiletku. A nedělám to naschvál.

Jak jednou zveřejníš, přestáváš být Paní významů. S tím se nedá nic.
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 5.8.2005 > g morr> 

ale jo, klidně si tu žiletku použij,  a klidně budu přijímat jednu dvojku za druhou:)), pro mě je zas důležitější to, co jsem chtěla říct - a tady tou Paní zůstanu na věky věků, amen:)

 

a dík - jsem ráda za tyhle názory:)


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 5.8.2005 > ..........> Zhruba takovou odpověď jsem čekal.
Jsi stejně neústupná autorka, jako jsem já neústupný čtenář :))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 5.8.2005 >
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 5.8.2005 >

Jezero

- letní hladina se chvěje

ozvěnou příštích kroků

- až přijde mráz

 

tenhle obraz je geniální...

 

Celkove hodně silná! Naléhavá...


Body: 5
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 5.8.2005 > Levity> :)) to je ta krása ukončenená strachem - strach ze strachu už dopředu.))
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.8.2005 > ..........> Přesně!
<reagovat 
Barča (Občasný) - 5.8.2005 > Souhlas s Levity.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 7.8.2005 >  Nevidím do ní.
<reagovat 
očka (Občasný) - 7.8.2005 > Ale mě se to líbí i bez žiletky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.8.2005 > no, ten konec zamrazí...
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 5.8.2005 > Kelly> ten myšlen velmi optimisticky - jako když odkládáš staré šaty , ze kterých jsi vyrostla
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.8.2005 > ..........> odložit šaty jako odložit dítě? to asi ne ;o)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 8.8.2005 > Kelly> :))ne, tak ne ...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 8.8.2005 > celá líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 8.8.2005 > dtto
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 8.8.2005 > Moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 24.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 4.10.2005 >

takže moje poezie je spotřební? anebo je to tím, že tomu NAPROSTO nerozumíš? a je Ti to ve Tvým věku a Tvém postavení na Totemu blbý připustit? :) co?:)

když nějakýmu textu nerozumím, tak nehodnotím - a už vůbec neshazuju - protože můj svět není ten jediný - ale tahle sebestřednost je celkem pochopitelná v jistém věku, takže Ti to nemám za zlý:) jen, prosím, počkej pár let, než budeš mé texty přirovnávat k textům Z.Rytíře, ano? dík moc! :)


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 4.10.2005 > nechápu souvislost - tenhle text jsem nehodnotila.
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 4.10.2005 > Ztratila> 

Já myslím, že pochopíš - hloupá nejsi, jen trochu namyšlená a výbojná.

 

A pokud Tě mé texty neoslovují, tak proč se k nim pořád vracíš? Škoda času, nemyslíš?

 

Přeju hezký den.

 

O.


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 4.10.2005 >

Mno. Let´s dance:)

 

To máš tak: já tu koukám na spoustu věcí, u některejch  - podle vlastního uvážení - něco podotknu a jinde ne. Kvalita, hloubka textu v tom nehraje roli - ačkoli je fakt, že obecně se líp vyjadřuje k dílu méně kvalitnímu. Pokud má někdo pocit, že těm mým důvodům nerozumí - čili že jsem je blbě vysvětlila - klidně doplním, vysvětlím, ba i ustoupím, nebo tak něco. Je-li proč. A absolutně nemám problém s tím říct nevím bo se na cokoli zeptat.)

 

když nějakýmu textu nerozumím, tak nehodnotím - a už vůbec neshazuju - protože můj svět není ten jediný - to ti chválím, to ej zodpovědnej přístup. neslevuj!  

 

Většinou mě zajímají texty samotný, ne osobnost autora. Nepotřebuju si nějak zjišŤovat, že je hoden mojí pozornosti - té je hoden každý uživatel totemu. Hodnotím ho ze svý pozice - a můžu se snažit sebevíc, vždycky to bude subjektivní, mýma očima viděný. Taky o to jde - nejsi schopná - ani ty, ani nikdo jiný - vyrobit dokonalou báseŇ, která by absolutně všechny složila na kolena. A nemůžeš od nikoho očekávat, aby ti šel naproti a přijal tě absolutně. Ani po redaktorovi. (Navíc bych možná tu mohla použít Leiovu kouzelnou formuli: já tomunemusímzasažtakrozumět, páč jsem tu přes prózu...)

 

Co se těch dalších invektiv týče, nemám potřebu vést tuhle debatu ad hominem.)  

 

 

 


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 4.10.2005 > Ztratila> 

Mno. Takže si hodnoť, jak umíš, a já budu regovat, jak umím - to jest ve Tvém případě již nereagovat,protože je to pro mě ztráta času..

 

Co se těch dalších invektiv týče .... vyvozuješ něco, co jsem nenapsala - ale to Tvůj problém.

 

Piš si k mým dílům, jaký další blbosti Tě napadnou - už to ode dneška přecházím ... každej si na vše musí přijít sám ...

 

 


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 4.10.2005 > děkuju za pochopení.)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 4.10.2005 > Ztratila> mno, kéž by časem přišlo i od Tebe.)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter