Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Židle z kolekce Poezie ve fotografii
Autor: protěž (Občasný) - publikováno 5.8.2003 (09:39:05)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 5.8.2005 > mně asi nejvíc 3
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 5.8.2005 > VZAL BYCH TU ŽIDLI A ZE VŠECH SIL S NÍ PRAŠTIL O ZEĎ TAK ABY TO NA ZDI ZANECHALO STOPY A ŽIDLE SE ROZPADLA NA NĚKOLIK KUSŮ A EXPONOVAL NAPOSLEDY, PAK BY TO BYLA DOKONALÁ SÉRIE.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
eternity (Občasný) - 5.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 5.8.2005 > neni to moc na doporuceni, takovyhle veci by meli byt odfoceny co nejkvalitneji..
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.8.2005 > toono> díky za reakci. Co přesně myslíš tou kvalitou?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.8.2005 > protěž> ze by se to hodilo spis na film a chtelo by to taktez vic odstinu, to svetlo je prilis tvrdy, ja tedy houby o tom vim ale tak to citim.. proste tohle jsou fotky spis o kvalite nez nametu.. je to jakasi klasicka studie a tam lze udelat dojem, myslim jenom kvalitou..
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.8.2005 > toono> jojo, díky, to mi taky přišlo.. fotila jsem to i na film, ale to ještě nemám a ani to sem dávat nebudu, ale jsem zvědavá, jestli to vyjde líp..
<reagovat 
net (Občasný) - 5.8.2005 > víc než židle, upoutává moji pozornost to ostré světlo, škoda
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 5.8.2005 > (ale u té poslední se mi nelíbí barvy)
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 5.8.2005 > S déčkem váhám.
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.8.2005 > nejvíc ta poslední. Poslkedně to byl žebřík, dnes židle... i se židlema mám asociaci... Eugen Ionescu: Židle, znáš? klasika evropského absurdního dramatu... (Židle je plurál) 
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.8.2005 > drfaust> jen podle jména, nečetla, neviděla :o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.8.2005 > doporučuju. možná to ještě hrajou v Řeznický. Saša Rašilov a Hybnerová.
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 5.8.2005 > drfaust> dobře, díky.. poznačuji si to do svého virtuálního poznámečníku.. a až to třebas někdy nastudujou u nás, tak si to nenechám ujít :o)
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 5.8.2005 > první se mi nelíbí... moc tmy a vůbec takové podivné.. druhá je supr. je to takový bůh na židli :-)
třetí je prima barevně... čtvrtá je taková roztomilá naiv kapřed kulovým bleskem... pátá je jak základ pro nějaký plakát, pěkné studenobarvy ale jako foto zase nějaké... nevím... nad ou poslední se dá přemýšlet... židle na sezení napůl ve stínu a skoro ve světle... stejně je to takové nedetailní že bych to viděl na plakát. ble bla :-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.9.2005 > 5.8.2003 (09:19:03)
 počkat, počkat - tady mě někdo šidí..??
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 2 3 (6) 7 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter