Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O přátelství, lásce a kočičkách
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 6.8.2005 (22:24:51)

O přátelství, lásce a kočičkách

 

 

            Původně jsem sice chtěla pracovat na své nové sci-fi povídce. Ale …

Přátelé. Pro někoho toto slovo znamená mnoho, pro jiného málo. Dneska večer hlídám své kamarádce čtyři kočky. Přesněji perského kocoura Kubíka, kočičku Adélku a dvě úžasná koťátka Kačenku a Vojtíška. Vojtíšek se mnou právě píše a plácá tlapičkou po monitoru. Tato úvaha je ale asi jen pro milovníky koček. Ostatní raději nečtěte.

 

            Je mnoho druhů lásky a asi i více druhů přátelství? Skutečná láska je podle mě ovšem jen jedna. Ta bezpodmínečná. Kdy se dva lidé stanou jedním tělem a jednou duší. Ovšem k tomu je daleká cesta. Málokdo je na tento stav připravený. Já jsem? No myslela jsem si, že ano… no ale už se blížím….

 

            Mám opravdu skvělé přátele a právě jim jsem se rozhodla věnovat toto zamyšlení. Přítel je pro mě člověk, před kterým jsem opravdu sama sebou a otevřu mu své srdce i duši. Proč je toto velmi těžké u partnera, nevím….?

 

            Vojtíšek se právě stočil do klubíčka a spinká… je úžasný, tak milý ….

 

            Ale nebudu odbíhat, myslím si, že i u partnera by to mělo být možné. Pravda a láska. Jak často byla tato slova zneužita. Milionkrát … a přesto lidé stále hledají, jak lásku, tak pravdu.

 

            Přítel je člověk, který o Tobě ví vše a přesto zůstává Tvým přítelem a má Tě rád.  Bez přátel by svět byl smutný…i bez lásky a bez koček.

Přítel Tě také nechce měnit, má Tě rád, takového jaký jsi, jinak by se Tě za přítele nevybral. To je přeci logické nebo ne? Ve vztahu se ovšem lidé snaží předělat toho druhého k obrazu svému. Což se někdy podaří někdy ne. Ale o tom by to přeci být nemělo. O tom není ani skutečná láska a ani přátelství.

 

            aaaa…. Kubíček se protáhl a ….úchvatný kocour….

 

            Přijměte se takový jací jste. Protože jste určitě báječní…. A nechtějte nikoho měnit….

 

            Vojtíšek vám posílá pac a pusu …. tu posílám já ...

            



Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 8.8.2005 > Možná by to chtělo trochu více rozvést:)
<reagovat 
Život (Občasný) - 7.8.2005 > Díky, je to bezprostřední, milé a hravé. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.8.2005 > Život> Díky. Jsem ráda, že Tě to oslovilo. :-)))
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 8.8.2005 > Bodiky;)
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.8.2005 > Lamarski> Díky. :-)
<reagovat 
celej on (Občasný) - 8.8.2005 > Na mě to působí asi takhle: Sedíš tam někde s kočkama a ty jsou roztomilé. Což u tebe vyvolá náhlý přepad pozitivního tepla, které se snažíš předat dál. Jenže celkově to dopadá jako fotka. Když ti přátelé ukazují fotky z dovolené...řekneš si pěkné ale co? každý takový má? Necítíš tu atmosféru, tu cítí jen majtel fotky...
Na mě ještě zanechává dojem velmi prchlavý a ten konec ti neskousnu...možná si byla opájená pozitivní energií ale přiznej si...je to jakoby si chytla psa a začala mu máchat s packou nahoru a dolů-jako že mává...a to je teda hrůza...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.8.2005 > DondedoG> :-)) Je to možné. S tím závěrem jsem to myslela jako legraci. :-)))
S těma fotkama z dovolené máš pravdu, spíše to asi řekně více těm, co mě znají osobně. Byl to takový pokus. :-)))
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 10.8.2005 > sibyla> Aaa nevymlouvej se! Znám to teplo a vím co to s člověkem dokáže udělat...chodícího obživlého malovaného trpaslíka co takovéto věci miluje( a zdrobnělinky)
Já vím, že jsi to tam dala pod vlivem naprosto vážně:))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > DondedoG> Pod vlivem úplňku? hi hi hi :-))) Možná, jo. :-))) Ten perskej kocour je fakt úžasnej. :-)))
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 11.8.2005 > sibyla> taky mám kocoura:) takže jsem věděl:)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > DondedoG> Tak to jo. :-))) Kamarádka má 4, z toho 2 koťátka. Jsou fakt miloučký, tak si je tak chodím občas pochovat. :-)
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 11.8.2005 > Kočky mají lidi rády hlavně proto, že od nich dostanou nažrat a mohou se v suchu a teple vyspat.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 11.8.2005 > nečekaná> Nejen to. Tyhle kočky milují lidi, opravdu. :-)))
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 14.8.2005 > Spousta duší si přeje, abys byla jako oni.Já toleruji druhé a proto ne.Nwesouhlasím, že o tobě přátelé vědí vše, ale mnoho ano.Kočky nemám, ale občas za domem slduji, jak loví mišy.Pohazují si snimi a baví je lov.Zase dobrá úvaha....
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 21.8.2005 > ireversible> Díky. No já se snažím druhé také tolerovat a nechci, aby byli všichni jako já. :-))) Moji nejlepší přátelé o mě opravdu vědí myslím vše. :-))) Proto jsou to právě přátelé. Ale chápu, že se to může zdát někomu nepravděpodobné. :-)))) Já kočky taky nemám, ale právě moje nejlepší kamarádka ano. :-)
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 21.8.2005 > sibyla> Přesně tak.Přátelé o mě pár věcí určitě nevědí:))Ale chápu:))A stěmi kočkamy....bud se v tu danou chvíli, dokážeš ke kočkám chovat stejně jako jejich majitelka a nebo máš dobré empatie:)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 22.8.2005 > ireversible> No empatická asi jsem, já se umím vcítit skoro do každého a taky jsem hodně mazlivá jako kočky. :-))) hi hi
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 22.8.2005 > sibyla> Já se také snažím a pozoruji na sobě tuto vlastnost.Kočky mám rád jen když loví:)nic víc.ale chápu:)Taky se mazlím rád:)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 22.8.2005 > ireversible> :-))) Tak to je super. Já mám ráda kočky celkově. Jsou dost svoje. Ale kamarádka má dost specifické kočky, takové jiné, mají rádi lidi a jsou moc přátelské a dávají pusinky. :-))) Ale lidi nenahradí, nemám moc ráda lidi, kteří si zvířaty nahrazují vztahy s lidmi. To já nedělám, jen prostě mám ráda tyhle kočky. Taky proto, že je znám od malinka. Ale miluju lidi, co se rádi mazlí. :-)))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 22.8.2005 > sibyla> Já mám psi, takže se rád mazlim s nimi, ale radši s nějakou slečnou:)))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 22.8.2005 > sibyla> Psychicky i .....:)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 23.8.2005 > ireversible> :-))) To je určitě lepší s nějakou slečkou, to já taky raději s nějakým mužem. :-) Nechápu moc to psychicky???
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 23.8.2005 > ireversible> Psi mám taky ráda. :-)))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 23.8.2005 > sibyla> :)))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 23.8.2005 > sibyla> Povídat si sní.Svěřovat se a rodovat se, když nastane schoda, nebo navázání z její strany.To je to pravé mazlení.Hrát si sní prostě:)))
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 24.8.2005 > ireversible> To je moc hezké. :-))) Jo jo tak by to asi mělo být. :-)))
<reagovat 
blok (Občasný) - 12.11.2005 > líbí se mi tvá bezprostřednost, volný způsob vyjádření a jeho humánní obsah, ano zvíře umí promluvit velmi jasně postojem, důvěrou a to se znalostí věci, protože má hodně času k pozorování a není zatížené třeba VyVolenými...já ti můžu jenom poslat mého Mikešíka při ranním cvičení na rekreaci :



bydlel se mnou za podmínky, že mu povolím jeho oblíbené noční výlety za slečnami, což mně nedělá problém - každý svým směrem...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.11.2005 > blok> Díky za kocoura. No kočky jsou super, zvláště kocouři. Kamarádka má perského kocoura Kubíčka, a to je fakt můj miláček. Kočky jsou prostě svoje. :-))) Nic nepředstírají. Díky za bodíky, no ale abych nezpychla. hi hi No snad ne, ale potěšilo mě to. I když by se mělo psát ne kvůli pochlave, ale pro druhé. Já se vždy snažím svým psaním lidi potěšit a povzbudit.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 5.11.2008 > Díky za tenhle článek. Mě jsi s ním rozhodně potěšila! Jednak psaním o kočičkách, mám je taky moc ráda a dost toho o nich vím. Kočky a kocouři mě provázejí celým životem... Napsala jsi o nich naprostou pravdu. A nejen o nich, to o přátelství a vztazích je taky naprosto trefné a pravdivé. Je vidět že jsi citlivý človíček a to je moc fajn! 
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 6.11.2008 > Věza> Díky moc. Jsem ráda, že Tě potěšilo. Kočky jsou moc fajn. Citlivá opravdu jsem a někdy až moc, ale... jsem už prostě taková. :-) Báječný den...:-)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 7.11.2008 > sibyla> vidím že máme mnohé společné, za cit se neomlouvej, v dnešní době je to vzácná vlastnost  :-)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.11.2008 > Věza> :-) Já se ani neomlouvám. Naštěstí mám dost přátel, co jsou taky hodně citlivý. :-)) měj se krásně
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.11.2008 > sibyla> to je moc dobře, mít přátele, kteří jsou podobně založeni jako my je moc důležité       ;-)       pa
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 17.2.2009 > Kočičandy a přítel a partner...kocour a přítel a tlusťoch.Já bych to do Avalonu nebrala.Mám z toho mrazení.Pejsáčkové mou duši pohladí.Tak kočku taky...jsem na vesnici.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter