Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
takovej ten magnýtek
Autor: dadik (Občasný) - publikováno 11.8.2005 (00:33:08)

 

 

 

 

 

 

věci mě už dávno nebaví

možná snad nějaký to sklíčko

no tak to ještě jo

a takovej magnet na ledničku

s obrázkem Klimta

poslala mi Eva ze Slovenska

ale kúpila vo Viedni

tak ještě ten magnýtek

ten taky ještě jo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 11.8.2005 > máš to tu....a zítra další, kterou sis přála...
<reagovat 
miruna (Občasný) - 11.8.2005 > chcela som ti dat Klimta, ale nejde davať obrázok ..aj tak je pekná:)* keď sa tak dívam na ten môj grafický obrázok nicku, op-artový, ktorý som vlastne vybrala Mirke..nesedí ku mne, ale, čo už..budem pestrá ako mladica:))) ..zmenila som na relexačno-slnečný:)
Body: 5
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 11.8.2005 > miruna> taky jsem měla takovou bláznivost,ale dá sa to předělat...což jsme udělala, ale není to jen tak...:))
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 11.8.2005 > miruna> taky jsem měla takovou bláznivost,ale dá sa to předělat...což jsme udělala, ale není to jen tak...:))
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 11.8.2005 > Vida...ale tahle mě zrovna dvakrát neoslovila.
Body: 3
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 11.8.2005 > .
Body: 2
<reagovat 
dadik (Občasný) - 12.8.2005 > kukni...:))
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 13.8.2005 >

Pravidla raději nekomentuji.

Obrázek se mi líbí.


<reagovat 
fff (Občasný) - 11.8.2005 > další, kdo si z pravidel dělá kulový.

když už to vkládáš znova, vlož to aspoň s předvčerejšim datumem, ať to neni tak nápadný, ksakru.

a jeden bod, protože to tu bylo hodně nedávno... vever tam má aspoň -letý odstupy...
Body: 1
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 11.8.2005 > zkrveživ> abych ti pravdu četla pravidla jsem nečtla...:))
to se nesmí, nebo spíš teda nemá??
když já to mám s totemem těžký, vnitřně....:))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.8.2005 > dadik> nesmí se to.
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 11.8.2005 > zkrveživ> kde je to uvedený?
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.8.2005 > dadik> Váš prostor - taková hněděčervená tabulka s pravidlama. poslední bod. ta tabulka je hned nahoře. určitě to bude i jinde. kouknu.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.8.2005 > dadik> jo, je to i na stránce při vkládání.
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 11.8.2005 > zkrveživ> hlava se za tohle nestíná ne,?...:))
je to vyjímka, nemám důvod tohle dělat, jen ještě zítra bude jedna...se stane, že člověk zaváhá ne,?....:))
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 11.8.2005 > zkrveživ> hlava se za tohle nestíná ne,?...:))
je to vyjímka, nemám důvod tohle dělat, jen ještě zítra bude jedna...se stane, že člověk zaváhá ne,?....:))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 11.8.2005 > dadik> je to výjimka - jen ještě zítra bude jedna - nemám důvod tohle dělat...

blbost, ne? a hlavně to zaváhání.... jednou ano. ale dvakrát? navíc když už o tom pravidlu víš?

neuvěřitelný....
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 13.8.2005 > zkrveživ> za to můžu já, mně se tyhle věci od dadika líbí a litovala jsem, že je smazala
<reagovat 
 fff (Občasný) - 13.8.2005 > MiKa> mno jo.... jenže.... jako stálá uživatelka totemu bys měla vědět, že se dílka můžou obnovovat jen přes redakci... že tohleto opětovný vkládání je zakázaný....

a proto ti tu veřejně uděluju napomenutí zkrveživem:o)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 13.8.2005 > zkrveživ> já jsem k opětovnému vkládání nenabádala. já jsem jen litovala smazání a prosila dadik, jestli by mi básně poslala ve zprávách, ona to vyřešila takhle a mně je líto, že jsem jí do toho vlastně nechtěně uvrtala - tak jestli totemu někde kvůli obnovení pár milých miniatur ubylo, hluboce se mu omlouvám. f u c k  the rules.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 13.8.2005 > MiKa> buhví, jakou má jeden příspěvek velikost - každopádně ubylo.

ovšem uznávám, že to neni moje starost a že se tu chovám jak zasranej fízl.... ale to je muj boj, kterej jsem už sám se sebou prohrál.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2005 > zkrveživ> náhodou je fajn, že sis vzal na triko tuhle "černou práci", protože udělat to redaktor, tak ho to vaše komando strčí do pranýře, ale tebe se bojej :-))

ech :-)
<reagovat 
dadik (Občasný) - 19.10.2005 > jestli ti to nepřipomnělo tohle...:)) Naty
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter