Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Vyřazený z kolekce Básně
Autor: Godard (Občasný) - publikováno 22.6.2001 (14:54:28)
další ve sbírce>
Jsem vyřazený.

Vlastní vinou?
Snad

Nevím, jak přelstít smutek
asi půjdu spát.


Poznámky k tomuto příspěvku
R.Samildanach (Občasný) - 22.6.2001 > řek' sis o to. :-(
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.6.2001 > Mělo to Godarde ještě dále pokračovat...moc toho takto neříkáš...
<reagovat 
Krysa () - 22.6.2001 > Taky si myslim, žes tam mohl něco přidat, a proto: Půjčka za oplátku.
Body: 1
<reagovat 
Buick (Občasný) - 22.6.2001 > Psals to aspoň patnáct vteřin? Jestli jo napiš, zlepším ti známku za snahu.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 22.6.2001 > :))))))))))))))))
<reagovat 
Godard (Občasný) - 22.6.2001 > Doufám, že ste spokojený.

Buick: Psal jsem to asi 12 vteřin, vymejšlel asi 2 minuty, než jsem odcházel z Totemu poté, co jsem se asi hodinu snažil objektivně zhodnotit příspěvky ostatních.
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 22.6.2001 > měse líbí hlavně žeto není dlouhý ... sem línej ty dlouhý číst ... těmhle krátkejm zase moc nerozumím ... a těm dlouhejm často eště víc nerozumim ... prostě někde je vemě zásadní chyba :)))))))
Body: 5
<reagovat 
temnota (Občasný) - 23.6.2001 > nebudu dávat pětku jen proto, že tvé "objektivní" komentáře vě¨tšiny děl považuji za velice subjektivní... udělám to, co bych udělala, kdyby to napsal kdokoliv jiný odsud, nedám známku...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 23.6.2001 > chachá :)))) jakožto jedna ze tvejch čtverkou obdařenejch obětí se jen směju komentářům... a mně se to líbí... je to takový dobře anarchistický, trošku jako Gellner nebo Mach.
Za ženu vezmu si gorilu, možná že shodneme se :))
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 23.6.2001 > Temnota: Když se Ti něco nelíbí, tak dej klidně pětku. Nechápu, proč se většina lidí tady na Totemu bojí říct svůj názor a dát pětku, když se něco nelíbí.
A moje kritika je samozřejmě jako každá jiná subjektivní. Objektivní je v tom smyslu, že ji píšu bez záště nebo obdivu k autorům, pouze hodnotím dílo - z mýho subjektivního pohledu.
<reagovat 
temnota (Občasný) - 23.6.2001 > ale já nenapsala, že se mi to nelíbí, jen to nedokážu hodnotit, protože je to celkem zajímavá věc, ale nevím, co s ní... kdybych myslela, že je to na pětku, tak ti jí tam napíšu, to se neboj...:)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.6.2001 > Já se svůj názor říct nebojim! A většina lidí tady taky ne!! Se dívej pořádně!

A mohl bys nám Gode prosím vysvětlit, jak je při tvý objektivitě bez zášti a obdivu možný, že donedávna jsi tu na Totemu hodnotil pouze moje příspěvky, a najednou hodnotíš příspěvky všem a jenom mně ne? To je myslim velice objektivní přístup!!!
<reagovat 
Godard (Občasný) - 23.6.2001 > Lucie: Ty se nebojíš a pár dalších taky ne, ale většina to není. Situace se pomalu zlepšuje.

Není pravda, že jsem hodnotil jen Tvoje věci, ale většinou Tvoje. Pak ses se mnou hádala, že prej moje kritiky jsou nesmyslný. A já se s Tebou zbytečně hádat nechci...
Včera mě popadla kritická nálada, tak jsem zhodnotil všechno, co bylo v prostoru.

A k tý zášti a objetivitě. Já si vybírám, CO hodnotím. Ale POKUD něco hodnotím, POTOM TO DĚLÁM BEZ NĚJAKEJCH SYMPATIÍ NEBO ANTIPATIÍ K AUTOROVI. Striktně odděluju autora a jeho dílo. Kdybych to nedělal, pak bych nemohl mít rád dílo J.L.Godarda, protože to byl velkej levičák a komunista, což se mi nelíbí.
<reagovat 
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Godard: Příliš velkejch slov na tak malý dítě...Vyser se na objektivitu, měj svůj názor, to je o. k.. Někdy se pleteš a to dost, tak ti to holt napíšu, jindy s tebou souhlasím, ale hlavně se zbytečně neobhajuj...seš pak děsně trapnej.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 23.6.2001 > Buick: Odpust si ty osobní útoky, ty na Totem snad nepatřej.
<reagovat 
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Kdybych chtěl osobně útočit, napsal bych to úplně jinak...Ale dobře nechám tě bejt.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 23.6.2001 > Klidně říkej co chceš, ale neuškodilo by, kdyby sis odpustil invektivy. Bejt sprostej a narážet na druhý umí každej, přesvědčit druhýho argumentama už ne.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.6.2001 > No jo Gode, seš někdy úlně mimo a taky dost trapnej, ale kdo někdy neni že jo. U tebe je spíš problém s tou krátkou periodou. No a ty argumenty - hodnotíš fotky z technickýho hlediska, aniž by si kdy něco pořádnýho vyfotil a zrcadlovku si držel v ruce jen jednou, když sem ti jí neprozřetelně pučila. Čímž divákům této šou prozrazuji, že se známe osobně a tudíž všechna naše invektiva mohou být použita proti nám, amen.

SUPPORT NONSENSE SENSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Godard (Občasný) - 24.6.2001 > Doufal jsem, že když nebudu kritizovat Tvoje díla, že nebudeš rejpat. Marně :-(((
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 24.6.2001 > Šmarjá, Lucko, Godarde - to jste spolu spali, že na sebe teďkon takhle štěkáte? Jen tak dál, co se tady člověk všecko nedozví...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.6.2001 > Spát s Godardem? NIKDY!
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 24.6.2001 > Fííííha! Dejte si přes držku! Můžu vám u toho asistovat? Lucko, víš, že malý děti se mlátit nemaj? :c))))
<reagovat 
Godard (Občasný) - 24.6.2001 > To by do mě Lucka asi tak nerejpala, kdybysme spolu spali...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 24.6.2001 > Godard: právě že rejpala! jak znám ženský...
<reagovat 
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > Tohle je ale hezký téma! Pokračujte, prosím :)
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 24.6.2001 > Do sebe! Do sebe! :c)))
<reagovat 
Buick (Občasný) - 24.6.2001 > No jak říká R. S. - někdy sex usmiřuje ;-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.6.2001 > Eště chvilku tady budete rozebírat nikdy neexistující pohlavní život mezi mnou a Godardem a vyletim z kůže!!! To ste fakt chtěli jo, vytočit Lucku? !!!!!:))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 24.6.2001 > Lucko - jednička z pozorování! Přesně vo to de :))) Přece bys nám to nekazila - ale stejně by ses neměla stydět za to, že ste spolu spali... to se stává i v lepších rodinách... :)))
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 25.6.2001 > Mno já osbně bych se děsně styděl, kdyby se provalilo, že jsem spal s Godardem! :c))))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 25.6.2001 > takovej flek na kádrovým posudku... to bych nesnes asi ani já... takovej sex nejspíš neusmiřuje, co?
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 25.6.2001 > No flek? Ten skoro nikdy neusmiřuje.... A už vůbec ne ten flek po sexu! :c)
<reagovat 
Étienne (Občasný) - 12.8.2001 > Godarde,
je to SRAČKA, STEJNĚ TAK, JAKO VĚTŠINA DĚL NA TOTEMU (pouhý nepatrný rozdíl je v tom, že z tvé strany to byl, nemýlím- li se, záměr!!! Řekněme si to upřímně a na rovinu!!!!!!!!

Jsem zvědav na reakce. Těším se.
<reagovat 
Godard (Občasný) - 13.8.2001 > Nebyl záměr napsat sračku. Záměr byl napsat něco rychlýho, aby mě ostatní mohli taky cupovat, jako jsem to ten den dělal já. No a jelikož jsem fakt neměl moc času, tak jsem napsal asi za minutu tohle. Rychlý dílka jsou většinou sračky, takže mi asi vyšla fakt sračka :-) Dík za reakci Etienne.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter