Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Digitální mysl z kolekce Básně
Autor: Godard (Občasný) - publikováno 23.6.2001 (11:05:38)
Noc – blikající mrakodrap

Našel ji zkrvavenou
televize šuměla
otevřené žíly
tichý telefon
Smysly jej dostihly.

Kapitola dvě

Rychle
koma nemocnice
chlad tepajících zářivek

„Jak je jí?“
svět bušil na stěny
ve zbylém vědomí
Saténový déšť šílenství.


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 23.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
temnota (Občasný) - 23.6.2001 > Tak tohle na mě zapůsobilo, takže s klidem dávám to, co dávám...
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 23.6.2001 > Souhalim s Temnotou....naprosto! :-))
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 23.6.2001 > temnota: dík

Paula: dík. Hlavně za to, že sis mojí včerejší kritiku Tvojí básničky asi nebrala osobně, když teď takhle hodnotíš...
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 23.6.2001 > Mno koukám, že o hlubší posouzení nestojíš. Tak to nebudu zdržovat. Nelíbí. Vůbec. :c(
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 23.6.2001 > Si psycho.
Body: 5
<reagovat 
zemlbaba () - 23.6.2001 > Něco tomu chybí.
<reagovat 
Buick (Občasný) - 23.6.2001 >
Body: 3
<reagovat 
Buick (Občasný) - 23.6.2001 > Dal jsem ti dvojku, nějak potichu...Nevím proč mě to nezobrazilo. Celkem se mi to líbí, až na ten saténovej déšť.
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 24.6.2001 > Na mě to zapůsobilo dost zvláštním dojmem, co bych dodal... Líbí...
Body: 3
<reagovat 
Krysa () - 24.6.2001 > Jo, tak tohle se mi líbí. Ta zkratkovitost je dosti působivá v dnešním technickém světě. Los dobros.
Oplatky se nepečou...aspoň pro dnešek ne.
Body: 5
<reagovat 
emilio (Občasný) - 24.6.2001 > Úplnej Blade Runner :-)
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.6.2001 > Hodně dobrých postřehů Godarde z dané atmosféry, ale podle mne by stálo za to je nějak zpracováním pospojovat v celek, zda se mi to takto dost rychlovka napsané...
Body: 1
<reagovat 
Godard (Občasný) - 25.6.2001 > emilio: Nebyl jsem jím inspirovanej, ale je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů a brzy se tu snad objeví recenze na něj :) Jinak mám rád futuristickou sci-fi atmosféru, města, noc, světla, zkratkovitost...
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 31.8.2001 > Na oplátku za juknuti na mou slataninu, jukl ja na tve dilko a pripojuji k nahoře se vyjádřivším: prazvláštní a příjemný dojem to na mě udělalo! Blade Runner též miluji. Vidím, že máš více než rád dobré filmy, tak to piš recenze o 106, rád si přečtu! Měj se!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter