Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Věčnost a polibek
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 11.8.2005 (18:26:15)

Věčnost a polibek

 

 

         Na počátku bylo slovo. Slovo a na počátku? Ne na počátku nebylo slovo a nebyl ani začátek.

 

Tak znovu.

 

Na počátku ….

 

Na počátku čeho? Začátek neexistuje, takže nemůže nic být první, druhé a …

 

         Věčnost je nekonečno, nekonečně mnoho slov, lidí, úsměvů a polibků. 

 

A ani my jsme nebyli nikdy stvořeni, jsme stále a také nikdy nezemřeme. Pouze si vytváříme tuto iluzi. To, že neznáme pravdu nebo nejsme schopni si ji připustit, neznamená, že neexistuje.

 

Jediné na čem opravdu záleží a co je skutečný dar je stvořeno z pravdy, radosti a polibků. Toto jsou skutečné dary, které nám nikdy nikdo nemůže vzít a neseme si je sebou na věky.

 

Věčnost je neomezená, nemá hranice. Hranice jí dáváme my. Polibek trvá zlomek sekundy, minuty… a přeci věčnost a polibek jsou si tak podobné. Je to něco těžko uchopitelného, ale přeci tak křehkého a krásného.

 

Obojí se dá prožít kdykoli. Věčnost i polibek. Své myšlenky a svůj život si utváříme vždy my sami a jen na nás záleží, jaký bude a co si dokážeme představit a vytvořit.

 

Nepodlehněme iluzi, že tento dar nemáme, protože ho máme.

 

Na počátku nebylo nic …i nic je jen slovo.

 

Jsme tu, byli jsme a budeme. PRAVDA je jednoduchá. I polibek …

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Život (Občasný) - 11.8.2005 > Jednoduché, výstižné, pravdivé. ... O pravdě se nepíše lehce, protože je jednoduchá a ve skutečnosti v sobě nemá složitost, kterou jí někdy dáváme. A večnost je čistý kruh z nuly  vycházející a v nule končící... díky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 12.8.2005 > Moc krásné. :-))) Napsala jsi to úžasně. :-))) díky
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 12.8.2005 > Hezká úvaha, zvlášť ten začátek s těma otázkama zaujme. Pak už je to pravda a něco k zamyšlení:)
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.8.2005 > Lamarski> Díky. :-)))
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 14.8.2005 > na počátku bylo.....k zamyšlení.....
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 21.8.2005 > ireversible> Diky. :-)
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 5.9.2005 > Má krásná věštkyně  ,  Tvé myšlení je podnětné - mám dotaz , co je to pravda ?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.9.2005 > jiri-jirik> Pravda? Pravda je jen jedna, ale i tak může mít každý tu svou. Některé věci jsou paradoxní. :-)))
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 13.9.2005 > Věčnost v polibku... To jsem kdysi zažila. V sedmnácti osmnácti letech. Pak už jsem tuto schopnost ztratila.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.9.2005 > Oplatka> To můžeš zažít kdykoli. Opravdu, jde to. :-)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 13.9.2005 > Ráda bych věřila, ale následujících jedenáct let mého života mne spíše utvrzuje v tom, že to lze zažít jenom jednou...A znám i lidi, kteří to nezažili nikdy.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 13.9.2005 > No mě už osmnáct taky není a zažila jsem to i později. Zažila jsem to dokonce několikrát :-))) Pokud nějakou schopnost máš a pak jí ztratíš, vždy ji můžeš opět získat .... :-)
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 14.9.2005 > TO je fakt, stačí věčnosti, pravdě z totálního nadhledu i tomu polibku ze srdce otevřít své srdce... Vlasně u všeho jen stačí opravdově chtít a být ochoten přijmout projít tím, co tomu stojí v (nás) cestě.-)
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.9.2005 > Miloš...> To máš pravdu. :-))) Díky Ti dobrý muži. :-))) Já své srdce snad otevřené mám .... :-)))
<reagovat 
blok (Občasný) - 12.11.2005 > pravda je opravdu prostá a polibek je důvěrnost. pravdou je také, že se mi tady u tebe líbí, protože
popravdě vlítneš přímo do mne...a polibek...máš jistě příjemný...blok_:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 14.11.2005 > blok> Díky mooooc. :-))) Pravda je opravdu prostá i láska. :-)))
<reagovat 
Kyra (Občasný) - 11.3.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Kyra (Občasný) - 11.3.2006 > O čem si tohle dílo napsala je krásné..za to 2 body.  Za celek ti dávám 3body.  ALe jelikož mita m nesedí: na počátku bylo slovo...(až do toho) tak znovu. to se mi k tomu zbytku prostě nehodí, připadá mi to jako když si vezmeš růžovou minisukni a k tomu děsně zelený punčocháče(to trošku přehánim, ale jen aby si věděla jak to myslím)¨, za to ztrhávám 1 bodík.Je to divné, k tak jemnému pokračování. Je to dobrý prvek ale myslím, že se ke zbytku nehodí. Ale určitě tento příspěvek doporučím... protože námět je nááááááádhernýýýýý!!!!!!!!!!!!!
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.3.2006 > Kyra> Díky. :-) Zajímavý pohled.
Respektuji Tvůj názor, s tím na počátku bylo slovo. Ovšem zrovna tohle mně tu přijde podstatné. Ale, že Tobě ne, nevadí. Bez té první věty, by to asi nebylo moc ono, nebo by se to muselo nahradit něčím jiným. Jinak jsem ráda, že se Ti námět líbil. :-)
<reagovat 
Kyra (Občasný) - 11.3.2006 > to co je prázdný..to pod tim mim..to sem ti poslala doporučení
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 12.3.2006 > Kyra> Díky. :-)
<reagovat 
Lola (Občasný) - 30.3.2006 > sibyla= kouzelnice úsměvů na mé tváři...mně se to teda líbí a ten začátek nejvíc...co jinýho dodat? snad jen kde ty kouzla bereš, ale to já vím. V srdci:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 31.3.2006 > Lola> Kouzla? No jsem přeci Sibyla. :-))

Né já píšu co cítím...:-) A nejvíce mám radost, když mají lidi úsměv na tváři. Potěšila jsi mě. :-)
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 13.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 9.2.2007 > Bernardetta> :-) díky
<reagovat 
dahlia (Občasný) - 19.5.2008 > Tvé psaní je mi blízké a myslím, že ti rozumím.
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.6.2008 > dahlia> Díky. To potěší. :-)
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 10.10.2008 > Já ti rozumím,ale je to jako Mbonita,mov pro mě slušné
Já jdu na dřeň a více jsem v metaforách a bourám několikrát i v jedné básni.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 13.10.2008 > zochrova> Ono každý píše jinak,protože každý člověk je individuální a vyjadřuje se jinak. A to si myslím, že je právě to hezké. Já píšu jemněji, jsem taková. :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.11.2008 > zajímavá úvaha  :-)
Body: 5
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 10.11.2008 > Věza> Díky. Jsem ráda, že se líbilo. :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter