Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..mekkys.v.hlave.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 12.8.2005 (09:47:01)

undefined

při výrobě kousku tohoto byl neautorizovaně použit rontgenový snímek

z ordinace doktora Dlahy a jeden zakrnelej mozek (nemyslím ten svůj)

 

 

sakra, jak jsem psal  o tom drdlahovi tak to melo znamenat ze jsem to nedelal ja a pak

me vubec nenapadlo, ze to ten smysl se hodne posunul, ale myslim ze to vsichni znate.

miska samozrejme prilepila taky dukaz, to  aby bylo videt, ze ona to zna bezesporu take..

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 12.8.2005 > nuda
Body: 3
<reagovat 
protěž (Občasný) - 12.8.2005 > to snad ani nemuselo
<reagovat 
toono (Stálý) - 12.8.2005 > pockame si, za jak dlouho to bude ctit kos..
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 12.8.2005 > toono> nevěř tomu tak, trubko paranoidní.
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 12.8.2005 > Hodíš sem celou rodinku? :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2005 > nečekaná> předpokládám že nehodí, protože jde jen o drobnou změnu a doplnění nápisu po léta profláklé grafice, jejíž autor Toono opravdu není ;)
třeba tady: http://www.bananasplit.net/SFONDI/21.jpg
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2005 > Mishka> a proc jen do leta?? na podzim se to uz musi stahnout?? a co zima??
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 12.8.2005 >

:)))

 

dobrá práce!

.. a jsem poctěn - jedná se o druh z podtřídy Ammonoidea (Mollusca, Cephalopoda) - je to záhadná skupina měkkýšů, u níž se předpokládá nejvyvinutější mozek v rámci Invertebrat a nejdokonalejší nervová soustava, potažmo zrak.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.8.2005 > egil> mno.... tak trochu jsem rád, že studuju tu ekonomii:o)))))
<reagovat 
 egil (Občasný,Redaktor) - 12.8.2005 > zkrveživ> ;))
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 12.8.2005 > ty seš ale sráč! ;) moc dobře víš, že tohle "všichni" znát nebudou ani náhodou a já si myslím, že je kosher, aby věděli, co je a není Tvá práce ;)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.8.2005 > Mishka> tohleto skutečně zná uplně každej.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2005 > Mishka> ne vsichni jsou toliko blbi jak bys chtela, v lete nosi triko s timhle hodne lidi a to, ze to znas je toho dukazem..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2005 > toono> tak na triku jsem to to nevidela ani jednou, ale jsem clovek leta pracujici soustavne u poce a prisun forku mailem je bohuzel obrovsky, byt prosim rozsevace, aby to neposilali.. takze to jednou dorazilo i ke me a je to uz hodne davno, ale ze to znaj "vsichni" neberu a s blbosti to na rozdil od Tvych utoku nema co spolecneho ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2005 > zkrveživ> promiň, ale tohle je hloupý a lživý argument a vsadím se o co chceš, že to "skutečně uplně každej nezná" ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2005 > zkrveživ> promin, ale miska je clovek soustavne pracujici u poce(kazda prvni sekretarka taky) a rozhodne ne kazdej zna to, co ona(bohudik), tak na ni priste nelez s tema lzivejma argumentama, sraci, jasny??
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.8.2005 > Mishka> to nebyl argument. nepřesvědčuju tě.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 12.8.2005 > toono> pokusim se, šéfe:o)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 12.8.2005 > som tak nějak ráda, že soptík oprašuje aj jiný duše.)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2005 > Ztratila> :)) neboj, záběr je velmi široký ;))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 12.8.2005 > :)))))))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 12.8.2005 > :)))))))
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 12.8.2005 > tohle mám na triku...
<reagovat 
toono (Stálý) - 12.8.2005 > to sou holky sikovny..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2005 > toono> ale vždyť my si Tvé pozornosti vlastně vážíme. na chodníku apod. si nás skoro nikdo nevšímá, takže i virtuální pozornost je příjemná změna ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2005 > Mishka> no kdyz uz tady pod mejma prispevkama toliko excelujes proc bych ti trosku pozornosti nedopral, takova zruda zas nejsem..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2005 > toono> važim si toho
<reagovat 
xmark (Občasný) - 12.8.2005 > Když už je tu debata o původu, tak originál se objevil přímo v jednom z dílů seriálu.
Vtipná variace na profláknuté téma, proč ne.
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 12.8.2005 > Ehm, ale já bysem chtěla celou rodinku. :-) Například hlava Marge skýtá mnoho prostoru...
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 12.8.2005 > Kopírka v tělená do jiného obrazu:(((
Body: 1
<reagovat 
TERRMITh (Občasný) - 12.8.2005 >
Body: 1
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 12.8.2005 >
Body: 2
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.8.2005 > Václav Mráz> já samozřejmě origoš znám a došlo mi hned, že se tady nesnažíš dělat machra (i když.. chi)

jenže ten vtip s tou úpravou mi osobně nestačí

tuhle parafrázi prostě neberu

a nedělej z nás blbečky, jsme inteligentní a vkusní lidé ;-)))
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 13.8.2005 > další test bude jako další?
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 21.8.2005 > Původní verze se mi zdála lepší ;o). Ale čas to stálo, tak aspoň ten bodík.
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter