Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Slavnost z kolekce Někdy víc a jindy jenom málo
Autor: Regio (Občasný) - publikováno 14.8.2005 (08:41:33)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
nečekaná (Občasný) - 14.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 14.8.2005 > regio mívá na svých malbách velice příjemnou barevnost, co mi ale občas vadí - a to i tady - je kompoziční roztříštěnost a taky nejednotnost prostoru - příšernej termín - lepší mě ale nenapadá - prostor je prostě nabouranej - sorry za ty neohrabaný řeči - já se naopak vrátím k tomu plizovanýmu obrázku, si nevzpomínám na jeho jméno - a tam přidám d - tam mě nic neruší - u něj jsem předtím zbytečně váhala
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 14.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 14.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
káda (Občasný) - 14.8.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 14.8.2005 > paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 14.8.2005 >

Barevnost si myslím je vynikající vždycky. Mně se ale taky líbí ta kompoziční "roztříštěnost" občas se objevující (i když zrovna v tomto případě mi moc nepřijde).. má to díky ní takovou dynamiku - lepší interaktivitu mezi obrazem a divákem.

Doporučil 
<reagovat 
eternity (Občasný) - 14.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 14.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 14.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 14.8.2005 > zjistím si kde bydlíš, unesu tě k sobě domů, zavřu do klece a budeš mi muset malovat deset obrazů denně, budu si to hlídat s bičem :-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 14.8.2005 > Václav Mráz> teď ti ukážu, jak vzniká manažerskej tým: ty budeš regia hlídat s bičem v ruce, já to budu prodávat. další lidi neberem, rozdělíme se spravedlivě: 50% já, páč beze mě by žádnej obchod nebyl, 40% ty, páč bez obrazu by nebyl obchod a 10% regio, páč čmárat dokáže každej:o))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.8.2005 > zkrveživ> těch 10 procent bude na suchary pro Regia, aby v tý kleci nechcíp :-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.8.2005 > Václav Mráz> chlapííí, vemte mě seboooou... ;)
to já budu klidně místo sucharů i nakupovat a vyvařovat, aby Regio mohlt tvořit v lepších podmínkách a více, když se teď budeme dělit tři! ;))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.8.2005 > Mishka> toť otázka pro zkrveživa, já dodal know how, on teď staví firmu :)

každopádně viděl bych pro tebe jisté uplatnění - pomoc při odchytu Regia - byla bys návnada - tedy pokud ti nevadí drobné veřejné obnažení :-))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.8.2005 > Václav Mráz> :)) co bych pro kvalitní kousek na zeď neudělala ;), ale je otázkou, jestli by Regio neběžel dvakrát rychleji na opačnou stranu, než by byla obnažená Mishule ;))
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 14.8.2005 > Mishka> Nejlepší vtip je, že tak jak firmu popisujete, to přibližně fungovalo, když se Mairice Utrillo proslavil. Museli ho hlídat, protože byl stále ochoten vyměnit svůj obraz za láhev vína.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2005 > fanýs> to je fakt, jenže jeho hlídala rodina a v jeho zájmu,ostatně ta ho přivedla i k malování, kdežto my jsme jen banda ziskuchtivých ksindlů :-)

a jinak - máš dobrý vkus, Utrillo je můj oblíbený malíř - asi má nejoblíbenější podoba Paříže v uměleckém díle vůbec
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 15.8.2005 > Václav Mráz> Jeho "rodina" o něj tak pečovala, že od 14 let byl těžký alkoholik. Utrillo je krásným příkladem, že cena obrazů nezávisí na kvalitě, ale na jméně. Jeho obrazy se dají tak snadno falšovat (a falšovaly se již za jeho života), že jedině on poznal,. které jsou pravé a které ne. Z toho plyne, že existuje mnoho jeho pravých obrazů, které "znalci" za pravé neuznali a nemají tedy stejnou cenu jako ty uznané.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2005 > fanýs> pokud vím, tak začal malovat právě proto, že to měl jako součást "léčby"

a přivedla ho k tomu máma

a alkoholika nebo feťáka z něho rodina neudělala, co já teda vím

souhlasím s tím, že se dal snadno falšovat, ale utčitě bych netvrdil, že je snadné ho napodobit, to je pro mne něco jiného (tj snažit se malovat podobným stylem)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2005 > fanýs> mimochodem, nevíš prosím jaká je přibližně průměrná "nominální" hodnota jeho obrazů, zajímalo by mne to
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 15.8.2005 > Václav Mráz> Kolik stojí jeho obrazy dnes nevím, ale již za jeho života stály v desítkách tisíc franků. Myslím, že jsem četl, že malovat začal sám (jeho matka  malovala a za mlada byla modelkou, takže k tomu měl blízko). Nevím je-li léčbou namalovat obraz a vyměnit ho za láhev vína, což běžně dělal dokud se neproslavil a nezačali ho hlídat.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2005 > fanýs> já jsem právě četl (ale ono se toho o něm v češtině moc nedostává) že ho k malování přivedla matka a držela ho u toho, právě proto, aby dělal i něco jiného, aby měl nějaký jiný záběr než ten chlast a drogy (jak dlouho pracoval v té bance fakt nevím)

ale podle mne byl génius

ve vážné hudbě mám takto Mussorgského, u "krajinkářů" Utrilla
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 15.8.2005 > Václav Mráz> Nehádám se, barvičky mu skutečně dala jeho matka (byla malířka), ale nejdříve na něj kašlala, takže se stal alkoholikem jako dítě. Pokud jde o současné ceny, nepamatuji se, že by v nedávné době byl nějaký obraz dražen. Když byl v roce 1997 ukraden obraz "Berliozův dům v ulici Mont Cenis", tak cenu ani neuváděli. Zajímavé je, že "znalci" usoudili, že genius byl jen někdy, protože některé obrazy, které skutečně namaloval za jeho neuznali a zdůvodnili to tím, že nemají tu jiskru. Nejspíš není možné uznat všechny jeho obrazy z mládí, protože tím by se devalvovala cena těch "uznaných".
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2005 > fanýs> "Nejspíš není možné uznat všechny jeho obrazy z mládí, protože tím by se devalvovala cena těch "uznaných"

ač to zní logicky, tak já znám spíš opačné případy - tedy že se u již proslaveného malíře našlo něco z pozůstalosti, něco z jeho začátků a právě díky jménu se to mohlo prodat za velké peníze

ostatně, jsem zvědavý, za kolik se vydraží ty nedávno odtajněné Picassovy črty
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 15.8.2005 > Václav Mráz> Ano, když se najde jeden kus, tak to s cenou nehne. Utrillo jich však namaloval stovky. Ještě za jeho žiovota se stávalo, že hostinská našla na půdě jeho obraz, znalci ho neuznali, tak to došlo až k soudu. Utrillo se na obraz podíval spočítal okna a řekl, že je jeho. Takovou historku jsem kdysi četl. S tou devalvací. Když zemřel Picasso musela francouzká vláda změnit daňový zákon, protože kdyby dědicové museli zaplatit daň, vrhli by na trh najednou velké množství děl a cena by poklesla, proto rozhodli, že smí dědickou daň zaplatit přímo v obrazech. Od té doby má Louvre nejlepší sbírku Picassa.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2005 > fanýs> páni, to je zajímavý. Díky
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.8.2005 > ´sem se tak zacet´, ze bych zapomnel na bodiky..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 16.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kufr (Občasný) - 17.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 17.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Wiky (Občasný) - 17.8.2005 > Trochu mi vadí ty postavy, mají jiný styl než ten krásný krajinný motiv. Jinak se mi to moc líbí !
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.8.2005 > ...jej, výborný!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
himsouls (Občasný) - 20.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
alias (Občasný) - 21.8.2005 > tady už jsem potřetí
a v noci na dnešek se mi o ní dokonce zdálo :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 21.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 22.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 31.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 4.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 3.2.2006 > suprácký
Body: 5
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 2.8.2006 > není na co koukat, tak se hrabu v archívech... a rád! :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter