Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...morbidní zátiší...
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 15.8.2005 (17:29:06)
procházka Prahou...


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 15.8.2005 > líbí moc. už pro symbolickou sílu... v básni by to bylo naprostý klišé, ale ve fotce je to výborný
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2005 > drfaust> ó díky..
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.8.2005 > :))) hele já bych to nazval: Láska na první pohled :)))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2005 > drfaust> hah:))
<reagovat 
protěž (Občasný) - 15.8.2005 >

Já bych to nazvala nějakým veršem z romantismu..

Úžasný.. a rozhodně nezabitý, i když si taky myslím, že z toho šlo "vytřískat" mnohem víc. Jakým foťákem?


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2005 > protěž> o víkednu jsem prožívala jeden hudební orgasmu za druhým na festivalu, dnes ho asi prožiji tady s váma, díky:)))
jako vždy Canon AE1
<reagovat 
himsouls (Občasný) - 15.8.2005 > Je to sila! Len tak ďalej!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2005 > himsouls> díky, pokusím se...
<reagovat 
corthyl (Občasný) - 15.8.2005 > tak tohle je moje
Body: 5
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 15.8.2005 > Vskutku hezké zátiší...
Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 15.8.2005 >  
Doporučil 
<reagovat 
adilila (Občasný) - 15.8.2005 > Smrt je všudepřítomná..
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 16.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 15.8.2005 > Myslím, že by se to hodilo na plakát "Navštivte Prahu, je tu krásně."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2005 > fanýs> půjčte si lodičku za dvě kila, máme zde řádně vyčištěnou Vltavu, i ekologové jsou na to hrdí:))
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 15.8.2005 > mmiiaa> To jste fotila u Národního divadla, když skončilo Labutí jezero?
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.8.2005 > mmiiaa> 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 16.8.2005 > fanýs> tak nějak:)) hah:)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 15.8.2005 > ježkovywoči, z toho by toho šlo vytřískat daleko více! téma silné, zpracování spíše průměrné. volba nebarevné verze dobrá, tónování docela rozumné...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2005 > Mishka> Mishko, je to focené na klasiku s BaW filmem, bez úpravy...vím že to mohlo být lepší..ale já jsem začínající husička:)) moc díky za slova..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2005 > mmiiaa> tak to je super, že barva origoš. vlastně to seš Ty, co píšeš "bez úpravy" a jíš tajskou jasmínovou rýži! ;)

tahle fotka se mi zdá zatím z Tvých nejlepší.
je krásně melancholická a nezachycena tak špatně.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 15.8.2005 > Mishka> no to jsem celá já..žádný upravování...
moc ti děkuji, nedovedeš si představit, jak si toho od tebe cením..tuhle fotku jsem ůbec nechtěla uvést, čekala jsem jak mě zase všichni pošlou do prdele, že je to nechutné..nemůžu za to, že se mi líbí fotit morbidní a bizarní věci...cítím to v sobě..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2005 > mmiiaa> s tou morbiditou to mám podobně. ;) tedy já tomu říkám "temné věci", ale lidem kolem mě třeba muzika Portishead a mé grafiky přijdou velmi depresivní, ale pro mě to "jen má hloubku" a tak příjemně se v tom rochním.. veselé rozjařené písně, filmy a grafiky mi tolik nedávají... musím to vysvětlovat lidem v mém okolí velmi často ;)
(má zítřejší grafika Zlé sny se asi taky bude zdáti dosti temnou a depresiv.. ;)
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> miluji Portishead:))) asi v některých věcech přemýšlíme stejně, akorát já se již vysrala někomu něco vysvětlovat..nemá to cenu..buď to ten člověk cítí stejně, nebo to nikdy neucítí...už se těším na tvé Sny:)
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 16.8.2005 > Je to zvláštní, ale je to tak. Lidem se líbí morbidita, krev, černá a bíla, strach, fotky mrtvol(tsunami) a jiné. I já jsem taková :)
Fotečka je povedená, orginální
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 16.8.2005 > Balcarka> díky moc...
<reagovat 
hajka (Občasný) - 16.8.2005 > jsem asi divná le spíš než morbidní mi přijde tajemná, drákulácká a příjemně brrrrrrrrrrr hororová...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 16.8.2005 > hajka> všechny jsme divné:)
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 16.8.2005 > někdo kdo to neutáhl:)Akurát mi vadí nahoře ty černé odrazy, obzvláště ty na levo.Jsem, ale pouhý laik, takže to hodnotím jen podle dojmu a svého laického oka:)
Body: 4
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 17.8.2005 > angel dust
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 17.8.2005 > dosti líbí... nejni nad hledání morbidních zátiší, po praze;)...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 21.8.2005 > tomash> nevím proč mě to vždycky potkává, nejspíš si mě ta morbidní místa hledají sama:))
<reagovat 
hidiot (Občasný) - 15.3.2006 > ...tohle sem ti už okomentoval....paráda...:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter