Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zlé sny
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 16.8.2005 (10:43:24), v časopise 15.12.2005






undefined

druhá verze bez "bubáků" a s tlumenějšími barvami tady



Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 16.8.2005 > to sú fakt zlé sny
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 16.8.2005 >

a uz zas jedeme ve stare zname formulce, lacina nocni mura, jako symbol z miscinych, ehm, basni, chudinka, nenechate ji spat ani za nejjasnejsiho poledne, proflakle kryti vrstev nejlepe z nakou tou pixelizovanou..

 

joo.. chyby tomu uz jen tech nekolik vrstev textu pres sebe, nejlip naky moudro..

 

nekolik prectenejch tutorialu na webu, 0% fantazie, motivy z prumerny poezie.. a jedem.. jedem v tom kolecku co to da.. ze ztracime dech s dobou?? to nas netrapi?? tady nam to jeste furt sezere par blbu..

 

nekoho prej za to upalili, no ja hrde, hrde prohlasuji, a prece se toci..


<reagovat 
protěž (Občasný) - 16.8.2005 > Pěkně uděláno, vadí mi tam ten prst..
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 16.8.2005 > jo, můra je profláklá, ale moc se mi líbí barevnost
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > MiKa> profláknutá je, ale pořád je pro mě silný motiv a hlavně jsem měla k dispozici svou vlastní čerstvou fotku s touhle obří můrou, takže jsme ji ráda využila sobě pro radost... z přetlaku... pro jednoho člověka, co má poslední dny sny opravdu zlé a člověk bohužel v tomto případě může spíše jen přihlížet a v noci nechat souboj jen na něm...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.8.2005 > Mishka> pro tebe silny motiv mozna, a ze je to z pretlaku nebo protlaku, to taky souhlasim, tak nevim co se furt hadame..
<reagovat 
nossik (Občasný) - 16.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 16.8.2005 > m klasika :o ) dobrá
Body: 5
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 16.8.2005 > velmi zajímavé...tohle je věc, na kterou nevím jak se jde:)) ale můry straší stále..
krásně bizarní...:)
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 16.8.2005 >

Na totem je to určitě dost dobrá grafika, to že to není na proražení díry do světa je fakt, ale mě se to líbí.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > Fredy_Brown> :) díky. kdyby měl člověk jako ambici udělat v grafice díru do světa, určitě by nepublikoval toto a hlavně ne na Totemu ;) to jsou prostě grafiky pro radost, bez nutnosti být originální, bez nutnosti líbivosti pro prodej atd...
u zakázek se musím nějakým pravidlům podřizovat a snaha o originalitu a "modernost" až nadčasovost tam je, ale pak si to kompenzuju na takovýchto volných grafikách...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.8.2005 > Mishka> tomuhle fakt nerozumim.. jakoze u zakazek je snaha o originalitu a nadcasovost?? takze ty delas pro radost neco prumernyho?? a ktera je podle tebe nadcasova?? moc by me to zajimalo..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.8.2005 > Mishka> protoze co jsem slysel, tak vetsina lidi se u komernich veci podrizuje zakaznikovi, moc nesnasim to slovo klient, pouziva ho kazdej trouba, na umprumce na grafice to rikali taky, ze prej komercni veci moc umelecky nemaj, protoze to nikdo nezkousne.. a nadcasovy veci delaj do supliku, takze ty to delas nawopak?? jo??
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 16.8.2005 > Mne to prijde docela dobry, i presto, ze to neni nic novyho nebo objevnyho, i pres opakovani Mishcinych oblibenych principu, patri to podle me mezi nejlepsi grafiky, ktery se tu objevujou.
Ty prsty mi tam taky trochu vadi, asi bych je potlacila a i ty dva fleky (vlevo a vpravo) evokujici pismena jsou docela rusivy a hlavne proc tam jsou dvakrat a symetricky.
A proflaklost mury? No jo no, vsechno co je pekny se stane proflakym. Taky jsem tuhle muru uz jednou pouzila, je proste nadherna.
(tak jsem ti to poradne rozebrala :-) ...snad ti to nevadi
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > Zuzzz> naopak, od Tebe pořádný rozbor vždy ráda slyším. má to hlavu a patu a nejsi zaujatá ani podbízivá. ;)

jen mi prosím prozraď, které "fleky" evokujicí písmena myslíš? doufám, že nemyslíš "bubákovy pařáty" na křídlech..?? ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.8.2005 > Zuzzz> 

odpovim za misku: nee, nevadi.. rada bych se pak podivala na svem ultramodernim plochem lcd monitoru, byt to vetsina lidi nema, ale ja jako permanentne pracujici u pocitace ho samozrejme mam.. a rada bych si to pak povesila nekde na zed.. a nebo usporadame betla nekde s noutbukama v me oblibene hospode.. a vsichni prece vime kdo tady porad nevi co s roupama a jeho ego si tady leci komplexy.. je to toono.. vsichni zname jeho limity.. byt limita je cislo nebo nekonecno.. nekonecno to v mem pripade neni, ale zeby to miska nekdy merila.. nejak se na to nepamatuju..

 

miska je same positivum..


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> Takovy to nad levym kridlem a pod pravym, vypada to jako "nm" nebo "nni" a ctverecek... :-)
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 16.8.2005 > dobrý, líbí se mi ta druhá verze ale škoda že není tak barevně výrazná jako ta první. Mě to přijde dobrý, rozhodně to může tak vypadat ale až něco takovýho někdo vytvoří , já mu rád zhodnotím
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > Absolute> :) díky. no, oba víme, o co Toonovi jde, jak vypadají jeho grafiky a kde jsou jeho limity.
jen je zvláštní, jak byl minulý týden milý, když mě prosil o možné kontakty na nějakou práci v oblasti grafiky... je mi líto, že se někomu snažíš vyjít vstříc, věnuješ mu svůj čas a info, doufáš, že ho ty provokaterské arogatní roupy přešly, ale holt se asi někteří nemění a dovedou být slušní a "normální" jen když něco od Tebe chtějí.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.8.2005 > Mishka> to neznamena, ze si nebudem rikat pravdu, ne??
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> Mishko, i já jsem již poznala, že je to zde jedno velké satanské doupě...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.8.2005 > mmiiaa> i ty??
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 16.8.2005 > toono> ta tvoje kritika je zbytečně uřečněná,trochu moc si to užíváš a ne jen stručně konstatuješ důvody....takové vedou snadno k uraženosti
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.8.2005 > al-ash> souhlasim, hlavne aby z toho nebyly zle sny..
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 16.8.2005 > toono> i já, ta čůza, co neumí fotografovat a co by své příspěvky měla okamžitě mazat..ano i já..
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 16.8.2005 > bubaci libi tak jak jsou
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.8.2005 >
Body: 3
<reagovat 
Regio (Občasný) - 16.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 16.8.2005 > Prijemne temne, i kdyz v nahledu se mi to libilo vic - tam nebylo tak zretelne to prolinani a melo to pro mne ponurejsi atmosferu. Ale treba su jen vesnican, co nedoceni grafiku a ma radsi Tvoje fotky min upravovane... ;o)

Akorat mam pocit, ze spis nez z tehle fotky budu mit nocni mury z toonova rozboru. :/

Body: 4
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 16.8.2005 >

bezva... tohle jsou věci, které na mě dokážou zapůsobit, pro mě je to dobrá práce... snad proto, že tohle bych sám nezvládnul... 


Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.8.2005 > Ta s bubáky je lepší:-), připomněla jsi mi jednu básničku od KSTK, taky takové strašidelné ponuro...:-)
Body: 5
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 16.8.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
adilila (Občasný) - 16.8.2005 > Zaujalo, dobře vyjádřený pocit. Víc se mi líbí první verze, kvůli té žluté barvě..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tomash (Občasný) - 18.8.2005 > potěšilo. líbí. (zlé sny jsou zlý, ale kam se hrabou na představy před usnutím... to by mohla být ještě hrozivější grafika:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 18.8.2005 >

Without dreams, we have only nightmares....


Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 20.8.2005 > mam na to dětský monitor.diskuze je mimo.bylo na tom asi hodně práce.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 21.8.2005 > buryzon> ono to nevypadá, ale práce to na pár hodin byla (cca 4 hod). já si s tím vždy dost hraju, byť to málokdy jde okatě vodět. jen ten podklad pod můrou je z několika mých fotek. různě vrstveno, propouuštěno, řezáno, otáčeno, barveno, kusy umazávány, klonovány.. vzniklo v několika barevných verzích, původně měla dominovat starorůžová, ale na konci cesty jsem to pak složitěji kolorovala jinak (u mě docela tradiční :)). zapustit tam můru taky není na 5 minut. ten rastrový efekt taky není puštěn najednou ve finále, ale na různé části s různým nastavením a pak hlavně docela složitě barevně upravován a převáděn do čb verze.
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 24.8.2005 > Mishka> tak teď je mi to jasné ....konečně.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.12.2005 > líbí se mi ta textura na křídlech - ale jinak svým způsobem chápu i toonův názor, ve vší slušnosti :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter