Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sentiment
Autor: harosek (Občasný) - publikováno 16.8.2005 (11:40:55)


Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 16.8.2005 > Líbí se mi to. Výstižné.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > místo hezké, šlo by ale z toho vytřískat mnohem mnohem více. padá Ti to silně doleva, je to hodně šedé (digi fotka z barvy převáděna později do škály šedi, viď?), trošku bych to šoupla doprava a zaostřila... 3++
<reagovat 
 harosek (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> Se všim,co řikáš souhlasim. je to moje prví a nejspíš i poslední publikovaná fotka. Rčením ševče drž se svého kopyta se poroučím a děkuju za kritiku :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > harosek> nevzdávej se hned tak brzy! ;)
nevidíš, co tu jiní publikují pravidelně za fotky a nejsou schopni se nikam posunout třeba za rok a jejich výtvory nesahají kolikrát té Tvé ani po kotníky?! :)
s nakloněním i kontrastem jde vždy něco udělat.. zkusím...

<reagovat 
ireversible (Občasný) - 16.8.2005 > Působí smutně:)Jako prázdná duše:)
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > je to lepčejší?







<reagovat 
 harosek (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> cool!! ještě malej tutoriálek?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > harosek> ?? e? ;)
pokud vlastnis nejaky tradicni graficky program, jiste umis rotovat fotkou, zaostri, orezat + pridat ramecek a lehce kolorovat... to jsou zakladni funkce graf. programu, zadna kouzla, zadne filtry atd.
pokud ho ale nevlastnis ci neumis ani orezat obrazek, doporucim vzit to od zacatku dle nejake literatury na papiru ci webu ;)
<reagovat 
 harosek (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> podstatnou část z těhle dovedností ovládám (ač to asi nebylo vidět) :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.8.2005 > harosek> :) no vidis! vyrovnas hladinu more, orezes do obdelniku, pridas ramecek, lehce zaostris a muzes lehce smrncnout barvou...
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 16.8.2005 > Mishka> http://www.photoshopuser.com/landscape/text.html A co takhle?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 17.8.2005 > Fredy_Brown> neznám, jdu to prozkoumat :) dík
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 17.8.2005 > Mishka> Lepší způsob asi není.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter