Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Indiánův podvečer
Autor: Agitatio (Občasný) - publikováno 19.8.2005 (23:15:07)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Lhostej (Stálý) - 19.8.2005 > Tak tohle se mi líbí.
Dýchlo to na mne tajemnem, abych tak řekla :o)
A těším se na tvé další...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mariaana (Občasný) - 20.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
soňa (Občasný) - 20.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 21.8.2005 > no jasný, indoši, právě sem přijela z jednoho takovýho tábora a musim říct, že možná eště vostřejc vypadaj týpka, když sou rozsvícený (když v nich hoří ohýnek)
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 20.10.2008 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 22.4.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 2.7.2010 > Tak jsem si udělal chvilku čas a zabrousil jsem na tvoji první fotku zde...a jsem v kolenou. V tom nejkrásnějším slova smyslu. Že jsem leta letoucí jezdil na tábory už víš. Nevíš ale jednu podstatnou věc. Ta fotka na to přímo odkazuje. Nejen , že to byly tábory v indiánském duchu, ale hlavně. Jsa odkojen K. Mayem, nezůstal jsem nejen u Vinnetoua, ale o indiánskou problematiku se zajímám až do dnešních dní.
No, nebudu se tady teď rozepisovat proč a jak, ale tvojí fotkou jsem si připomenul, že na tuto tématiku už jsem drahnou dobu nic nenapsal...
A k fotce?
Ještě teď mám mravenčení po celém těle, ta fotka pro mě osobně ztělesňuje dobu minulou a toužebné přání, aby se čas alespoň na chvíli zastavil a nejraději, aby se o pár let vrátil...
Nejde to, vím...
A tak díky za tuhle fotku, okamžitě si ji tisknu dám si ji zapaspartovat. Doufám, že s laskavým svolením autora...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 2.7.2010 > sadaf> Za takový sloh mé povolení máš. Třeba bych vyštrachal z archivu další. Tuto fotku mám taky vyvolanou, stejně jako pár lidí, kteří na ten tábor jezdí. Jiné běhy svou tímatiku každý rok mění, my stále zůstáváme indiány, protože lepší téma jsme nikdy nenašli (pár pokusů bylo, ale nebylo to vůbec ono).
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 2.7.2010 > Ufff...a díky za za povolení, zvláště, když se ti líbil můj sloh. Abych pravdu řekl, jsem spíš pisálek, než fotograf, jenom na to psaní prostě potřebuješ víc času. Ne že bych ho neměl, ale příběhů ubývá...
Snad jen ještě, doporučuji knihu " Mé srdce pohřběte na Wounded Knee...to je moje bible...
Ještě než to tady zabalím, zkusím na písmaku najít jednu věc, kterou jsem napsal před lety a pošlu ti jí...
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 2.7.2010 > sadaf> Já jsem tedy spíš fotograf, ale slohům jsem se nikdy nebránil. Poraněné koleno, to je u nás skoro jako hymna. Každoročně o Vánocích jezdíme do jedněch skal, kde je pomník na památku padlých a pár mohyl v okolí. Příběh mi klidně pošli, ale na několik dní teď jedu pryč. Takže si ho přečtu cca za 14dní.
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 29.7.2010 > delas docela zajimave fotky ,covece. doufam ,zze jeste pred duchodem budu mit cas si je poirradne projit

temer vsecky- nebo vetsina teda ,reknu radeji- by byla na d ,k rome toho Narcise teda :]
<reagovat 
 Agitatio (Občasný) - 30.7.2010 > dr. Wojtek> děkuji, pokud jsem si to dobře přeložil,tak máš nějakou stupnici, od A přes D až někam?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter