Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Tarja Turunen z kolekce Portréty slavných
Autor: Lahvacz (Občasný) - publikováno 21.8.2005 (00:12:15)
Můj třetí portrét, co jsem nakreslil. Podle fotky, zde je odkaz: nightwish.lofin.com/images/galerie/newpromo/velke/nw3.jpg.


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 21.8.2005 > Nemá smysl vypisovat co všechno je špatně. Zkuste si nejprve udělat studie jednotlivých částí obličeje. P.S. Úsměv, když jsou vidět zuby, je skoro tak těžký jako ruce. (Ona i ta původní fotka je dost strašná.) Nic ve zlém.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 21.8.2005 > zombie mezi kanibaly....
Body: 1
<reagovat 
ariel (Občasný) - 21.8.2005 > mně ta fotka připadá strašně legrační a tohle už teď taky
<reagovat 
štětečka (Občasný) - 21.8.2005 > jo to byla fakt sebevražda dělat něco podle takový fotky,ta holka by vypadala jak dement i kdyby to kreslil ňákej profík z Karláče...
Body: 2
<reagovat 
Clione (Občasný) - 23.8.2005 > jak tu radí fanýs - nejdřív studie částí obličeje
a hlavně si příště vyber lepší fotku - přirozenou, bez šíleného zmalování a jiných nepřirozených stínů. Obličej se musí vymodelovat.
Jo a zkus si namalovat taky jenom lebku. Ale hlavně to nevzdávej a maluj! :)
Body: 1
<reagovat 
 Lahvacz (Občasný) - 24.8.2005 > Clione> Díky za rady. Jelikož mě kreslení baví, určitě to nevzdám :)
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 25.8.2005 > "Zombie mezi kanibaly", někdo napsal?
Možná, já mám divný ksichty ráda, takže...
To pod nosem je stín, napadlo mě, že by to mohl být i knírek... po zhlédnutí originálu jsem zjistila že ne :(

Lahvacz, mě se tvoje věci líbí, maluj/kresli ostošest, těším se na další. Až budeš kreslit fiktivní portréty ze svý hlavy, bude možná hodně moc dobrý!

Brou
Body: 4
<reagovat 
Clione (Občasný) - 24.8.2005 > Jo a ještě jsem chtěla říct, aby sis nedělal nic z takových poznámek jako má třeba Max Bubakoff - to je totiž ta kritika, kterou nikdo nepotřebuje. Je jednoduchý napsat: fuj, to je ošklivý a tak podobně, ale to umí každý blb. Těžší je poradit, jak na to, aby to příště bylo lepší.
Takže maluj, maluj, já se přijdu příště podívat:-)
<reagovat 
 Lahvacz (Občasný) - 25.8.2005 > Clione> No ono se mu to kritizuje, když nemá žádnej vlastní příspěvek. Jinak ještě jednou díky za užitečný rady.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.8.2005 > Lahvacz> že bych taky načmáral nějakou infantilní kresbičku?
<reagovat 
 Clione (Občasný) - 29.8.2005 > Max Bubakoff> Jestli všemu, co tu kritizuješ říkáš infantilní kresbička, tak se ukaž ty, co umíš TY:-) To musíš být doopravdy profík:-))) Upřímně si myslím, že umíš velký prd (a to říkám ještě velmi slušně), protože kdybys něco uměl, tak bys kritizoval konstruktivně a neplácal jenom samé bejkárny! Totiž lidi, co něco umí, se chovají a vyjadřují jinak!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter