Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Boje v hlavě (ve dvě)
Autor: harosek (Občasný) - publikováno 24.8.2005 (12:12:13)

Odplouváš někam do prostoru. Natahuju se po tobě malíčkem, abych aspoň naposled ucejtil tvojí sametovou a roky prověřenou tvář. Si neposedná. Vždycky si byla, ale teď jakoby ses ustálila a najednou mi pevně svíráš oblast mezi plícema a žaludkem.

Nemám pocit, že když někam odejdeš svět se zhroutí. Mám pocit, že když zůstaneš budu šťastně a s úsměvem stát nad propastí a papírový vlaštovky s poselstvím budu házet dolů. Tam dolů, kde plameny šlehaj stovky metrů vysoko. Tam dolů, kde veškerý moje poselství končej. Končej uhořením.

 

Ještě kabát! Kabát sis tu zapomněla. Ten tmavě modrej s černýma knoflíkama. Jak já ho nenávidím. Jakoby zakrejval ty pochybnosti, kterejma se před usnutím každej den trápíš. Mám to zkusit? Mám pokračovat? Raním někoho? Ta nejistota je k zbláznění, a přesto přeze všechno si myslím, že děláš správně. Není nutný brát ohledy, jestliže je to proti tvýmu přesvědčení.  Sama si rozhodni, jestli život stojí za to žít, tak jak si druhý přejou nebo tak, jak by sis přála ty. Dávný pravdy sou pořád ještě pravdy. Tak stačí chtít. Stačí hodně chtít. A nebát se!

 

Tak mi dej ještě pusu a už plav. Nevidíš, že se snažím tě zahnat někam do ústraní. Si krutá, ale přesto moje. Seš takovej tmavej bod uprostřed měsíční krajiny. Taková masožravá květina mezi kopretinama.

Šup!! A třeba zejtra v noci nashledanou. Anebo radši s pánem bohem.



Poznámky k tomuto příspěvku
alias (Občasný) - 24.8.2005 >

vůbec, ale vůbec se mi nelíbí jazyk tohohle příspěvku; kromě "prokazatelných" chybek je tahle v-pohodě-čeština strašlivá

 

ale způsob, jakým jsi tu myšlenku pojal, nedovedl ji ad absurdum a skončil defakto otevřeně, se mi líbí moc

je málo lidí, kteří tohle neznají


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 24.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.8.2005 >
Body: 2
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 25.8.2005 > chjoo... a toto je co?... nechápu... 
Body: 1
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 29.8.2005 > Ta nespisovnost by mi ani tak nevadila, jen jsem bohužel nějak nepochytila o čem vlastně píšeš, ale to je můj problém;)
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 5.9.2005 > po "si neposedná" mi zatrnulo a u "vždycky si byla" jsem rychle prásknul bičem a odfrčel s drožkou raději někam jinam, někam, kde po mně nebudou střílet
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter