Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Letní žár z kolekce Letní básnění
Autor: Kateřina Farkasová (Občasný) - publikováno 5.7.2001 (10:49:33)
další ve sbírce>
Dusno až k zalknutí, výstřel hořícího šípu z kuše nabité jakoby z rozmaru ničivou silou, spaluje okolní bytosti a teď právě zasahuje terč, cíl, červená líčka snědé panny.
Její dech, tápající po chladném vzduchu, se krátí a nese stopy námahy, zdolávající kapkami potu nekonečné nadvládí ohně a plamene. Kdysi bílé, z hedvábí utkané, dnes špínou potřísněné šaty se spolu se vzdechy plazí po statném těle dívky a jsou jediným pojítkem mezi ní a nekonečným, obnaženým prostorem. Není stínu, není místa, jež by podrželo chlad, není lavice, nerozpálené panovníkem mučivé síly, Sluncem.
Zbývá už jen jediné: okusit hloubku zapomenuté studny, jež už nestojí v poušti samotné, je však až na samém pokraji lidského světa. Cesta tam se nevyrovná ani nevýslovné potřebě uniknout žáru, protože je cestou úplného zániku. Cesta tam je jen pramínkem věčného hledání lidské duše.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.7.2001 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 4 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter