Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co krumlov dal a vzal z kolekce Nebezpečná místa duše
Autor: vabartos (Občasný) - publikováno 6.9.2005 (14:43:24)


celej on (Občasný) - 6.9.2005 > Krumlov jsem nedávno navštívil a poměrně mě uchvátil svojí atmosférou a středověkostí. Proto to je pro mě srrdeční záležitostí...geograficky to tam máš koukám prolezlé..
Příběh se mi páčil také. Myslím si že se ti podařilo zachytit ducha toho tajuplného města...dalo by se z toho vyždímat víc ale střídmost je pozitivní vlastnost, tak ti jí nemůžu vyčítat. Mé celkem vysoké:) požadavky jsi vyplnil...hezký gotický, povedené.
POkud bych měl ukázat prstem na něco co se mi tam opravdu nelíbilo, tak můj ukazovák spočine na na těch otázkách na konec...přišli mi tam navíc. Ohradíš se že je to věc názoru a je:) Jen ti říkám můj názor na to.
Celkově skvělé!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter