Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mudrc
Autor: vabartos (Občasný) - publikováno 2.9.2005 (15:04:59)
Hradec Králové, duben 2002


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.9.2005 > ach, kdyby toho vodníka chtěl člověk namalovat, nikdy ho na obraz přirozeně nedostane. vodníka s dvěma šklebícíma se dušičkama...
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.9.2005 > je jich tam ještě víc, těch bílejch tváří. je to super. jsem si s dovolením stáhla .děkuji.
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.9.2005 > Kdyby tam nebyla ta labuť, bylo by to skvělé. Labuť je něco jako západ slunce nebo kotě s klubíčkem, k té nádherné vodě se prostě nehodí.
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 2.9.2005 > Janahe> a kačenky?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.9.2005 > buryzon> Ty mi nevadí, ty s tou vodou ladí, jsou nenápadné a ne tak křiklavě pohádkové.
<reagovat 
 vabartos (Občasný) - 3.9.2005 > Janahe> A nechyběl by tam bez té labutě objekt? Ono totiž, a to jsem zjistil, až to kamarád namaloval jako obraz, když se na to detailně podíváš, všechno je tam rozmazané... krom té labutě. A ta se dívá přímo na Tebe a působí staticky, jako by protiklad všeho kolem. Proč se to asi jmenuje Mudrc?
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.9.2005 > vabartos> já jsem myslela kvůli těm hlavám ve vodě. vodnice a dva utopení. a ta labuť mi to trochu kazila, ty utopený mudrce.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.9.2005 > vabartos> 

Mně by žádný objekt nescházel.

Ostatně, když se na to detailně podíváš, není ostrá ani ta labuť. A rozhodně to nevyvolává pocit, že by se na diváka dívala (i když labuť jistě taky kouká jako husa do flašky, takže to mate). A už vůbec nevypadá jako mudrc, kouká naopak dost tupě (jako husa do flašky, jak jinak).

No, jsem proti labutím zaujatá, já vím. Ale ta voda by mi ke štěstí úplně stačila.

Ovšem je to tvůj obrázek, když máš pocit, že tam má být labuť, tak tam má být labuť.
<reagovat 
 vabartos (Občasný) - 3.9.2005 > pořezaná_sluncem> Tak to je spíš v kompozici, že ba vám to chtělo vyříznout zlatý střed, aby vám ta labuť tolik nevadila.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 3.9.2005 > vabartos> ale kecy. jenom jsem si myslela že obsah té fotky je někde jinde, než podle vás je.
<reagovat 
 vabartos (Občasný) - 4.9.2005 > pořezaná_sluncem> Já fotím, já jsem namířil objektiv na ten výjev a nepřemýšlel! Ale vykládat význam fotek je někdy docela bžunda. Hlavně se skvěle diskutuje o fotkách s lidmi, kteří nemají ani ponětí o tom, co umění je. „Basník prosí svá kolena, aby se přiblížila k jezeru.“
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter