Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V biografu
Autor: Kostka (Občasný) - publikováno 2.9.2005 (18:06:03)
ARCHETYPÁLNÍ OBRAZ IDEÁLNÍ MECHANIKY TVŮRČÍHO DOBÝVÁNÍ EMOČNÍ REAKCE: Malý chlapec na plátně pláče, což pozoruje jiná filmová postava a když to vidí, rovněž se neubrání dojetí; to celé pozoruje publikum v sále a pláče, což pozoruje tvůrce filmu a když to vidí, rovněž se neubrání dojetí...


Poznámky k tomuto příspěvku
cit-i-zen (Občasný) - 2.9.2005 > ach bože !!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 2.9.2005 > Docela zajímavé. Akorát si nejsem jistá, jestli jsem stála o vysvětlení.
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 2.9.2005 > To já jsem.
Body: 5
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 2.9.2005 > Je jisté, že vnímání té kresby samostatně a vnímání té kresby zároveň s komentářem (jako jeden celek) jsou dvě různá vnímání a dva různé zážitky. Jen jako kresba, kdy samozřejmě nikdo úplně nepozná, o co jde, to skýtá určité tajemství, nicméně ten obrázek toto tajemství už dále neživí.
Obrázek s komentáře a bez něj jsou dva různé obrázky - dvě různé informace; mně však šlo jen o jednu z nich.
Opět jde o problém: co všechno nezasvěcenému sdělit, aby nejlépe vychutnal, co mu předkládám? Zde mu cíleně předkládám něco velice konkrétního.
Konkrétní biják s konkrétními postavami a konkrétním špehujícím tvůrcem.
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 2.9.2005 > Souhlasím s nikem, řekl to velmi výstižně. Díky. Tak. :-)
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 2.9.2005 > To ano; i potom by to však byl už jiný obrazek, rozuměj: s poněkud jiným vyzněním. Vizuálně pojatá transparentnost je něco jiného, než transparentnost komentáře, který si bere obrázek spíše za instruktážní rekvizitu. Je mi hloupé to okecávat. Ale chtěl jsem aspoň definovat zamýšlený žánr. Ten je pak možné přijmout, nebo nepřijmout, v rámci přijetí pak případně kritizovat provedení.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 2.9.2005 >

mně ten komentář nevadí, txt se mi aj líbí, ale ta kresba se mi nezdá moc dobrá - třeba plačícího chlapce bych fakt sama nerozluštila - a nemluvím o minimalismu, zkratce apod. - prostě ta kresba by chtěla víc brilance

 

takže nejsem vlastně daleko od nika


<reagovat 
buryzon (Občasný) - 2.9.2005 > ještě že tam je ten komentář.ono by tam mohl být i jiný ale ten se k tomu hodí
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 2.9.2005 > Zaujalo. Doladit by to podle mě asi trochu chtělo..
<reagovat 
zirael (Občasný) - 3.9.2005 > vychutnala jsem si to před vysvětlením i po.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 7.9.2005 > nik> 

Ten komentář je v pohodě. Ale myslím, že by měl být od toho obrázku "neodstřižený", že by například měl být na stejném podkladě. A možná i psaný ručně? Aby bylo jasné a zřetelné, že jde o jeden celek...

 

A možná by šel ještě trochu zjednodušit, aby fungoval skoro jako teechnický popis. Ne že by tam u každé z těch entit muselo být čísýlko... to zas ne... i když...

 


<reagovat 
Kostka (Občasný) - 9.9.2005 > "TO SE MI LÍBÍ - STISKNĚTE MI RUKU!"
Jinými slovy, děkuji za chápavý komentář.
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 7.11.2005 >

uložím

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 9.12.2005 >

No, bez vysvětlení jsem na plátně viděla kuře na pekáči, na které všichni závistivě koukají(asi kecámz hladu):)

Jinak nápad pěknej:)


Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.12.2005 > jééé, připomnělo plastiky a ne scénu přicházejícího prvého, jenž vraždí druhého...:)
Doporučil 
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 5.1.2006 > jsem dojat!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kostka (Občasný) - 3.3.2006 > Ach vida, a v tom je vidět nebývale kontrastní konstituce Svěrákova dvojího, komickosrandovního/poetickopatetického světa, že? Nebo je to svět jeden?
Já ho mám vlastně moc rád. Čím přenesenější je můj dojem z jeho děl (sestávající tedy buď z dávných vzpomínek, nebo vyprávění druhých jako třeba teď), tím ho mám radši - i když právě tenhle původ vjemu je zrádný.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.3.2006 > ziraušo, někdy mám pocit, že chodím v tvejch stopách a bezbejvá mi než říkat ONA MÁ PRAVDU, ONA MÁ PRAVDU - protože máš pravdu - ale autore, i to připomnělo nejen plastiky, ale i djc, jak ve hře vlasta znázorňuje podruh bárt pláč trhavým pohybem ramen zády k publiku ("PODRUHU BÁRTO, TY SE SMĚJEŠ?! - ACH TAK, TY PLÁČEŠ....")
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 3.3.2006 > Ztratila> jsme takový duchovní sestřičky:)
<reagovat 
.......... (Občasný) - 3.3.2006 > to byl asi první film, že? :) příště se bude tvůrce filmu chovat zcela jinak - ovšem ne ti všichni ostatní zúčastnění:)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 3.3.2006 > myslíš, že jsme už zralý na stejnokroj?.)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 3.3.2006 > Ztratila> ále, to by se Ti hodilo, žejo?.) 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 4.3.2006 > chápu, mám podobnej vztah kkkk čachtický paní.
<reagovat 
hajka (Občasný) - 4.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 21.10.2008 > smutné, dojemné, obrázek - supr
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter