Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Showman z kolekce D.N.
Autor: cardik (Občasný) - publikováno 4.9.2005 (22:44:05)

 

 

 

                           Daniel Nekonečný - klub 603 Zlín - červen 2005



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 4.9.2005 >

panebože.. tenhle chlap je mou noční můrou :o)

škoda toho zmatku.. kdyby tam nebyli vzadu ty lidi.. a ta ruka tam taky trošku to podivnotohleto.. ale to si člověk nevybere na takových akcích žejo.. je v tom dynamika.. to je prima, ale šlo by to možná přece jenom myslím líp..


<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 4.9.2005 > protěž> Tedy, ono vyfotit tohoto chlápka nějak smysluplně, to dá opravdu fušku. :-)
<reagovat 
 cardik (Občasný) - 4.9.2005 > protěž> 

taky jsem si o něm myslel své, ale když jsem s ním letos mluvil, změnil jsem názor. Fotka je chaotická, má chyby, ale na druhou stranu je v tom chaosu a atmosféře něco, co mě dostává. Tak uvidím, jak se bude zdát vám. Jsem moc rád, že jsem to zmáčkl zrovna v tu chvíli ;o)


<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 4.9.2005 > cardik> Fotka není špatná, líbí se mi, že je potlačena ta Danova žlutá a zlatá, která vždycky přezáří vše. Být to ovšem někdo neznámý, nic mi neřekne. Nebo mnohem méně. :-)
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 4.9.2005 > cardik> 

jojo .. něco v tom je.. taky si myslím :o)

já na něj nějaký názor nemám, on mě prachobyčejně děsí :o))


<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 4.9.2005 > Království rozkoše kámo ;-)
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 5.9.2005 > pre mňa doslova srší atmosférou...
Body: 5
<reagovat 
iKerim (Občasný) - 5.9.2005 > Nekonečný šoumen...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter