Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poutavý titulek příspěvku
Autor: Nolens.Volens (Občasný) - publikováno 2.10.2005 (11:00:00)

Až věčná tma pohltí tvůj svět, pak teprve začneš si vážit světla! až zmizí z života tvého poslední květ, pak teprve oceníš krásu, jakou kvetla, rostlina na tvém parapetu!!!      až hladem bolest tvé tělo obejme, teprve pak zjistíš jak je strava nutná, bochník chleba nebo kulička kaviáru? tak si vyber gurmáne! co ti lépe chutná?   Až budeš nahý před krásnou slečnou stát, teprve pak tvé bílé tlusté tělo prosáklé a rudé zimou, ocení jakýkoliv šat, teprve pak nebude si vybírat co by chtělo, ale to - co bude hřát!     Až celý svůj život uznáš za dobrý, teprve pak ukazuj na někoho prstem! až před tvé nohy někdo svůj chléb rozdrolí, teprve pak džentlmentským gestem, přiznej jak si hladoví!!!     až na krásné ženě budeš vzdychat, teprve pak, kázej o lidské morálce, až dokouříš a začneš plakat, teprve pak, mě povíš něco o lásce!   až nasytíš se svými penězi, teprve pak, mluv o tom jakou mají cennu, až tvá lež a egoismus zvítězí, teprve pak začnu uznávat tvou měnu!     až budeš umírat na své posteli, teprve pak, začneš si života vážit a než se ti srdce zastaví, teprve pak zjistíš že ještě nechceš jít.



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 1.10.2005 > přesouvám na 2.10.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 2.10.2005 > poselství to není špatné, takových věcí jsem sice četl spousta, ale přesto.. a za název příspěvku + .)
Body: 4
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 2.10.2005 > spoustu
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 2.10.2005 >

MYslím, že každý máme právo odsuzovat, ale přitom tolerovat.

 

To co máme u sebe pořád.

jídlo atd. prostě považujem za zcela normální.Je to lidská psychika.

Není nic špatného na tom, když se někdo rvem kaviárem.

KDyž na to někdo má a je tu ta možnost, tak proč ne?

 

Je, ale fakt, že co se celku týče, tak kolikrát si něčeho moc nevážíme.

 

Jinak vždycky, když něco nemáš(Šat, jídlo atd.) tak uvítáš všechno.

Základní pud přežití.

A není nic špatného na to mít komfort.

 

¨nepochopil jsem to, že až to tu uznám za dobré, tak budu moc na někho ukazovat prstem.

To právo má každý.

Když v té věci není dobrý a jiného o tom poučuje, tak to je blbost.

Ale jinak na to právo má.

 


<reagovat 
 Nolens.Volens (Občasný) - 2.10.2005 > ireversible> co je to právo? máme právo na odsuzovat, máme právo, zavrhovat, máme práva ubližovat...ale kdo říká, že je to správné? To s tím kaviárem si nepochopil asi, já to nemyslel jako,že je trestuhodné jíst kaviár, jen jsem napsal, ať si člověk zváží priority jestli i v nouzi si bude stát za kvalitou..nebo jestli zvolí kvantytu...celá ta báseň je o tom, že když člověk něco má neuvědomuje si, jak by měl být za to vděčný...je to o tom, jak lidé soudí dle oděvu, o propasti mezi chudobou a bohatstvím atd..myslím, že se v tom dá najít ledacos , ale hlavně myslím, že k tomu není potřeba nic vysvětlovat, že jeto velice jednoduše napsaný..žádný metafory nebo tak nic v tom není...a to s tím, že až celý svůj život uznáš za dobrý, tak ukazuj na někoho prstem ..tím jsem chtěl říc, že když nezačal si u sebe tak u sebe skončíš ..je těžké otočit prst proti sobě nebo by se to taky dalo vyjádřit...dokud tvůj hrad z písku není postavený a dokonalý nekecej ostatním do toho jak hrad stavět...
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 2.10.2005 > Nolens.Volens> 

No to máš za jisté pravdu.

Vyložil jsem si to jinak.

To víš ty sobotní oslavy:)

Věděl jsem, že nemám bodovat, ale v klidu si o tom pokecat.

S kalnou hlavou budu radši jen číst a né přispívat.

Nějak to nedělá dobrotu

 


<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 2.10.2005 > Nolens.Volens> 

Nemusí být dokonalý.

Ale jak jsem říkal předtím.

Pokud člověk o té věci mnoho ví a občas mu to nevyjde, ještě neznamená, že nemůže soudit u ostatních.

Nebo se snažit dobře poradit.

Když se to bude snažit podávat jako jediné možné řešení, tak to ano.


<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 2.10.2005 > Nolens.Volens> 

Něco typu:Pokud to neuděláš podle mě, děláš to blbě.To pak ano.

 


<reagovat 
 Nolens.Volens (Občasný) - 2.10.2005 > ireversible> je soudit a "soudit" a je soudit a odsuzovat
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 20.1.2006 > Myšlenku to má pěkně vyjádřenou, ale těch chyb tam...
Body: 4
<reagovat 
 Nolens.Volens (Občasný) - 21.1.2006 > Lenki> za to se omlouvám, ale bohužel s pravopisem vedu hrozný boj
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 21.1.2006 > Nolens.Volens> Jo, stejně jao většina naší populace...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter