Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zimní noc
Autor: grindy (Občasný) - publikováno 24.9.2005 (23:29:39)

Zimní noc.Každý  si pod timto velmi rozmanitým pojmem určitě představí něco jiného.Já miluju zimní noci..snad i více než zimní dny.Miluju když vyjdu ven a na mě se v té chladné večerní  melancholii sype tisíc malinkatých třpitivýxh částiček  , jejíchž malinkatá ledová těla , se po dopadu na na človeka roztečou na vodu. Na malou kapku vody.

   Zimní noci mám ráda pro svou tajemnost - o to víc v krajině daleko od rušných bulvárů , svýtících neonů velkoměst.I to symbolické ,,křupnutí´´ boty ve sněhu mi navodí tu správnou atmosvéhu tiché noční noci.

        Kdyby se mě někdo zeptal , proč mám právě tolik ráda zimní noci(zimu už tak moc ne) asi bych mu odpověděla, že tato noc na mě působí svou podivnou atmosvérou svým osobitým kouzlem , stačí jeden pohled - na nebe - na tu tamvě modrou pláň protkanou malinkatými krystalkujícime tečičky a vím proč mě  právě tyto noci tak okouzlují a fascinují.Je to něco úžasného.


 

děkuju za to že ste si to přečetli =))

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Smetiprach (Občasný) - 25.9.2005 > Prosím, v první řadě né svýtících, ale svítících, né atmosféhu, ale atmosféru.
Mám ráda noci... tato noc na mě působí ???
Ne atmosvérou, ale atmosférou, né třpitivých, ale třpytivých, né jejíchž, ale jejichž... atakdále, atakdále... je toho tam ještě víc.
A za čárkou a tečkou se dělá mezera. A ta příšerná barva..
Zkrátka to není nic úžasného. Promiň. Hodnotit nebudu, za tohle je i jeden bod moc.

<reagovat 
Sumec55 (Občasný) - 25.9.2005 > No, ty pravopisný chyby...
A navíc to nezní moc přesvědčivě, takový moc vyumělkovaný
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 26.9.2005 > Věřím, že tvé úmysly (s úvahou) byly jak padlý sníh:), ale nezdařilo se. Ne že by obsahově to bylo tak hrozné, ale ty hrubky jsou opravdu bijící do očí. Oprav si je podle návodu výše a trošku tu úvahu rozveď ať je tam víc vidět myšlenka:)
<reagovat 
 grindy (Občasný) - 26.9.2005 > Lamarski> Tahle reakce je určena vám všem.Díky za názory ! Jo , souhlasím s váma vyumělkovaný.Napsaný ,, téměř bez rozmyslu ´´ - to možná taky.Asi se ptáte když jsem to všechno věděla tak proč jsem to přesto dala k publikaci..pravda je taková , že jsem jenom chtěla slyšel váš názor na mou slohovku-na předem určené téma.(dnes jsem ji odevzdala) =)) díky za názor jestli sem ještě budu ještě něco psát , tak si to vezmu k srdci ..mno , prostě se to budu snažit změnit .. !!Dík za názory =)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 26.9.2005 > grindy> Tohle ti na slohovku stačilo? Tak dej vědět jak jsi dopadla, moc by mě zajímalo hodnocení současného školství:)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 27.9.2005 > p74> Ne že bych byla ze školy dlouho pryč, ale jistě se něco změnilo. Nicméně musím říct, že s tímhle by mě nae precizní češtinářka vyrazila a ještě podom by mě schválně několik hodin po sobě byvolávala na zkoušení. Ale máš pravdu, že záeží na věku autorky a také na typu školy. Na SŠ asi chtějí něco jiného než na ZŠ:) A v současné době je benevolentní známkování? Ale vlastně máš pravdu soudě podle hrubek a gram. chyb některých autorů zde.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 27.9.2005 > p74> No jo, ale pak už záleží na odpovědnosti každého z nás jestli se naučí česky nebo ne. Mě osobně třeba vadí každá hloupá chyba, kterou udělám byť jen z nepozornosti...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter