Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jedna jarní
Autor: dadik (Občasný) - publikováno 27.9.2005 (09:49:21)

 

 

 

 

 

 

já chci už

 zahodit

ten fialovej kabát

tu pruhovanou čepici

a tu slavnou kostkovanou šálu

 

už je to tak

 dlouho

 stejno

 

jako děti dostaly jsme vždycky

nové střevíce

 z jara

jednou byly červený

a voněly

novou kůží

 

jít zas s babičkou za ruku

v červené rádiovce

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
miruna (Občasný) - 27.9.2005 >

chceš to zo seba zhodiť..:)

ale ono to teprve začíná


Body: 5
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 27.9.2005 > miruna> tak to je peklo...:)))
<reagovat 
 miruna (Občasný) - 27.9.2005 > dadik> 

..ale máme šanci si to vylepšit novými baretkami..klikni


<reagovat 
Rawen (Občasný) - 27.9.2005 > .
Body: 5
<reagovat 
zadek (Občasný) - 27.9.2005 > Být to na mě, vynechal bych celý třetí odstavec, ale nechci radit, tak neradím.
Body: 4
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 27.9.2005 > Zvláštní postoj.
<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 27.9.2005 > na té hlavě a patě asi něco bude
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.9.2005 >

tak toto ne

 

určetěš se cokoli z toho, co je v textu mohlo stát a určitě má lyrsubj právo to zažívat a trápit se tím... ale čtenář má právo, aby text měl hlavu a patu... popřípadě něco, co ho bude znejiosťovat ap.


Body: 2
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 27.9.2005 > drfaust> aha...:)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.9.2005 > drfaust> No mne třebas znejisťije to, že je to z jarního období, nebo ne?Teď k podzimku nevím.
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 27.9.2005 > Raimund> nedávám sem aktuálně nový věci, to se očekává?
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.9.2005 > dadik> Je to záležitost otázky pro drfausta o požadavcích na dílo, s aktuálností to nemá nic společného.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.9.2005 >

co znamená z jarního období? jakože napsané na jaře? nebo tématicky související s jarem? ať tak či tak nijak mě nezneklidňuje okolnost, že publikováno (či napsáno) napodzim...


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.9.2005 > drfaust> Není mi jasné, jestli tematicky souvisí s jarem nebo s podzimem.Ten název může být myšlen ironicky.Přebírám si to taki tak a jsem nejistý.Možná jde o nějaké kratší období v létě nebo na podzim připomínající něčím jaro nebo vyvolávající něčím vpomínky na jarní dny.
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 28.9.2005 > Raimund> s MÝM podzimem souvisí určitě...:)))
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 28.9.2005 > dadik> ...drfaust..."něco, co ho bude znejisťovat".....Báseň by se klidně mohla jmenovat Podzim nebo Ježíšek, pořád by její obsah nebyl s názvem v rozporu.
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 28.9.2005 > Raimund> mohla by se jmenovat podle situace, potřeby, taky to tak je právě....))ale to každá nakonec ne?
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 28.9.2005 > dadik> Už jsme mimo hřiště
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 28.9.2005 >

   

já zahodil ten fialovej kabát

zhluboka a lehce sem se nadejch

pak sem juknul do zrcadla a

ta svině fialová se mi vobtiskla na záda .

                


Body: 5
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 28.9.2005 > jiri-jirik> a já ho zas teď pěkně pokorně znovu obleču ...:))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.9.2005 > náhodou to je docela lehounce se nesoucí věcička s nostalgií a povzdechnutím :o)
možná bych to utnula za novou kůží - babička už je na mě cumoc sladká ;o)
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter