Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cesta
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 29.9.2005 (19:05:11)
A3, uhel


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 29.9.2005 > ano, slibné
Body: 5
<reagovat 
Jarinka (Občasný) - 29.9.2005 > Moc pěkné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 29.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > Ty taky maluješ? Pěkně maluješ, těším se na další obrázky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> jistě, že maluju,kreslím, k tomu fotím, dělám grafiky, koláže a píšu :)
To je myslím všechno
jinak díky za doporučení
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > Balcarka> A pleteš, háčkuješ a vaříš?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> :)
pletu indiánské náramky, háčkovat mě nebavilo a občas něco uvařím (třeba vajíčka)
:)
<reagovat 
net (Občasný) - 29.9.2005 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
mary (Občasný) - 30.9.2005 > talentovaná ručka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 30.9.2005 > ..ale ta kresba je fakt fajn...
Doporučil 
<reagovat 
zombux (Občasný) - 30.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 30.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 29.9.2005 >

Zkus taky párek, abys neustrnula ve vývoji  :)

A co drhání, paličkování, tkaní, síťování? Případně drátování?

(Omlouvám se za všetečnost, ale já jen zjišťuju, jak moc jsi dokonalá.)


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> ježiš to nás zase nařknou, že si takové věci neřešíme v soukromí :)
Nejsem dokonalá, už se v podstatě ničemu xetra zvláštnímu nevěnuju nebo si teda v této chvíli na nic nevzpomínám :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > Balcarka> Hehe, ať si zvykají. Zejména někteří. Tady už se řešilo takových ptákovin, tohle je nevinný průzkum tvých uměleckých schopností, já si nenechám diktovat, na co se smím zeptat.  Ale abys z toho neměla trauma ty, to bych nerada.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> neboj, traumato mít nebudu :) No a jestli chceš zjistit mé umělecké schopnosti, tak asi nějaké mám, když sem se doplácala do maturitního ročníku umělecké školy (obor propagační grafika). Doufám,že to nezní jako chlouba, to bych nerada :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > Balcarka> 

No vida. (Chlubíš se úplně odporně.)

Tak ty chudinko letos maturuješ? Ale asi si z toho nic neděláš, co? Dnešní mláděž je děsně otrlá. To já měla ještě několik let po maturitě zlé sny o tom, že teprve maturovat budu. Fuj tajbl.

A k tomu, že by nám někdo mohl vytknout, že si tu řešíme něco soukromého - Ariel jako psychologický odborník pravil, že on dělá, co ho baví, ať mu do toho nekecám (do něčeho jsem mu kecala, já se taky neuhledím), ariel je pro mě autorita, rozumí lidské duši a má nás všechny prokouknuté (koho prokouknutého nemá, tomu dá psychologický test), tedy podle jeho vzoru taky dělám, co mě baví. Ať mi do toho nikdo nekecá. Cha!


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> 

Ten interview se mi líbil, rád se o autorce něco dozvím. Když někdo může do komentáře vložit báseň, proč Vy byste nemohla udělat rozhovor.


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> Ba di si za tím, přesně tak, tvrdě na ně! No k té maturitě, to mám strach už teď a už mi z toho hrabe, určitě ti pak dám vědět, jak sem to zmákla (nebo nezmákla) jestli teda chceš :)
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 30.9.2005 > Janahe> hele ty sny o maturitě..že ji zase budu dělat to se mi vrací furt...a že je to dost dávno,co jsem maturovala...asi častá připomínka v této zeměpisné šířce,že na něco vědomě zapomínám /a nemám/...promluvil o...dborník na sny ....
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > fanýs> tak sem s tím dotazníkem :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.9.2005 > Mira> Přesně tak jsem usoudila po několika konzultacích o svých jiných šílených snech s kamarádkou, která o tom ví trochu víc než já. . Zpětně mi došlo, že tyhle sny se objevovaly, kdykoli jsem se začala chovat, jako že už mám hotovo. V tu chvíli vyskočilo podvědomí a začalo křičet: nic nemáš hotovo, tady máš ještě udělat maturitu, ještě máš před sebou státnice,  tady ti chybí jedna nebo dvě zkoušky, na které jsi zapomněla, jestli je  neuděláš, všechny ostatní zkoušky přestanou platit. Já si prostě nemohu jen tak odpočívat, když ve dne odpočívám, tak mi to podvědomí v noci spočítá. A vzhledem k tomu, že jsem děsně líná, je to pěkná otrava :)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 29.9.2005 > Balcarka> Nechám to na novinářce Janahe. Říkala jste, že píšete, ale našel jsem jen jeden literární příspěvek.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > fanýs> říkám taky že dělám víc věcí a taky tady nejsou :)
A pokud chcete, tak mi můžete tykat :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > Balcarka> 

To je pravda, ta tvá vajíčka jsem tu taky žádná neviděla. Jestli je teda hned někdo nesežral.

Fanýs ti nebude tykat, on má vnitřní zábrany a udržuje si distanc, ale co, někdo má hrb, někdo zábrany, nikdo nejsme dokonalý :)


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> Zábrany to asi nebudou. Vykám i milence.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> nikdo mi nic nezežral:) Já sem dávám jenom fotky a občas si uletím na něčem jiném
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > fanýs> tak tomu se říká oldschool :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > Balcarka> A není ti to podezřelé, že ti nikdo nic nesežral? Třeba ta vajíčka vaříš blbě, když je nikdo nechce?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > fanýs> Kristepane! Jen jedné nebo všem? Opičíte se vy po Saudkovi nebo Saudek po vás?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > fanýs> Ale třeba jste notorický alkoholik a milenku vidíte dvojmo, to by byla polehčující okolnost.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 29.9.2005 > Balcarka> Nejsem tu jediný. Jiri-jirik mi např. oniká.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> Jen těm, které znám méně než dvacet let.  Nějaké jeho fotky jsem již viděl, ale bavit se s milenkou jsem ho ještě neslyšel a drby nečtu, takže to bude asi náhoda. Když vzor tak ne Saudek, ale Sudek.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> Notorický alkoholik, který již vidí dvojmo, milenku nepotřebuje. Co by s ní dělal?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 29.9.2005 > Janahe> já si je zbaštím sama, takže to nikdo jiný nestihne :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 29.9.2005 > fanýs> Vykal by jí přece, co jiného by mu zbývalo?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.9.2005 > Balcarka> Tak jsem ti to tady hezky zaneřádila, milá Balcarko, tak půjdu zase škodit o dům dál :)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.9.2005 > Janahe> Myslíte, že by ji to uspokojilo.  Některé bývají náročnější a pouhé vykání nestačí.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 30.9.2005 > Janahe> no krásně si to zaneřádila, ale aspoň sme probrali všechno od vajíčka po milenky
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.9.2005 > fanýs> 

Pak to chce to vykání prokládat brilianty.


A už jdu pryč, co já tady budu někomu radit, jak si udržet milenku, to ať si jeden každý řeší sám. Nemá chlastat, dotyčný, pak by jí neviděl dvojmo a nemusel jí vykat.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 30.9.2005 > Balcarka> 

A neměly bychom některá anonymně upozornit pana redaktora Mráze, že někteří neukáznění autoři se tu přes jeho jasně vyjádřený nesouhlas už zase předvádějí, místo aby  předvedli skromně dílo a tiše  čekali na obodování?

Nečekanou upozorňovat nemusíme, ta tu už byla, a o soukromých vzkazech tentokrát nic nepravila. Hehe.

Člověk si musí své diváky vychovávat,  to se nedá nic dělat. Roste to jak křoví v lese.


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.9.2005 > Janahe> Jestliže ženě dávám peníze (brilianty), pak to již není milenka, ale ...
<reagovat 
celej on (Občasný) - 30.9.2005 > Jo jo. Kuknul jsem se jestli tam toho nemáš víc a vida!
Bezva! S uhlem ti to opravdu jde.
Má to cosi do sebe
Doporučil 
<reagovat 
celej on (Občasný) - 30.9.2005 > ups! jsem zapomněl odéčkovat:)
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 30.9.2005 > toto je krásné! přesně na tom formátu, akorát. klaním se..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 30.9.2005 > Hezka kresbicka
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 30.9.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > Tak to čučum:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 1.10.2005 > Lamarski> tak to dík
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > Balcarka> Není zač, já s uhlem nejsem kamarádka, tak jen tiše obdivuji.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter