Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Mají smysly smysl?! z kolekce Vnitřní dialog
Autor: Lenki (Občasný) - publikováno 29.9.2005 (20:57:06)
následující v kolekci>

Mají smysly smysl?!

 

Necítím. Možná není co, možná ani cítit nechci, nebo mám ucpaný nos - je podzim, období chřipek.

Nevidím. Možná není co, možná ani vidět nechci, možná se málo snažím, nebo vidět nemůžu. Asi potřebuji brýle.

Necítím. Možná není co, možná ani cítit nechci. Asi mám spálený jazyk od hořkého ovocného čaje.

Neslyším. Možná není co, možná ani slyšet nechci, možná málo natahuji (d)uši, nebo nemůžu slyšet. Asi mám klapky na uších.

Necítím. Možná není co, možná ani cítit nechci. Asi mám na sobě moc ochranných vrstev.

 

Pět smyslů je zatraceně málo, ale díky nim víme, že nic nevíme (ale přesto radíme)



Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 29.9.2005 > Až opravdu nebudete potřebovat smysly a přesto budete v pohodě, tak jste v nirváně. Někteří o to usilují celý život.
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 30.9.2005 > Vypadá to, že s těmi smysly zacházíš docela slušně :-)
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 30.9.2005 > Natasha_> Děkuji
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 1.10.2005 > ty si vyhraješ... (ta závorka tam byla zbytečná i pro ty, co vědí, odkud je), jinak slušná rozehra... (ale chtělo by to ještě to jádro)
Body: 4
<reagovat 
A.P. (Občasný) - 4.10.2005 > Myslím, že rozumové pojetí citů není šťastná volba. Promiň.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 8 9 10 11 (12) 13 14 15 16 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter