Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Má láska z kolekce duše
Autor: jiri-jirik (Občasný) - publikováno 30.9.2005 (10:49:56)
další>

undefined

Jsi děvka Máří

Tvůj oheň propaluje třetí tisíc let

Slzy a semeno hoří na tvém oltáři třetí tisíc let

 

Která čistá žije ?

Která čistá je ti rovna ?

 

Jsem tvůj Máří

Zářím tvým ohněm

Mé jsou slzy a semeno na tvém oltáři

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 30.9.2005 > trochu drsné;)
Body: 4
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 30.9.2005 > Lamarski> Nuž co naděláš , pár kroků před bránou pekla ??  
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.9.2005 > jiri-jirik> Ty ďáble!
<reagovat 
anae (Občasný) - 30.9.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 1.10.2005 > anae> Díky ... 
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 30.9.2005 > Tvé myšlenky jsou výstižně zpracované..(poněkud tvrdě)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 1.10.2005 > ALISSIE> Děkuji má krásná ...
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 30.9.2005 >

Skvěle Jirko.

I ten obrázek je super.

Tohle byla dobrá poezie.

Vyvážená, posloupná a tvoje:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 1.10.2005 > ireversible> Jsem potěšen , díky .
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 1.10.2005 > jiri-jirik> Zasloužené.Podívám se, jestli se u tebe ještě nenachází i jiná výborná poezie:)))
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 30.9.2005 > Zajímavá kombinace patosu ve vyznání a tvrdosti, kterou za tím vnímám.
Body: 4
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 1.10.2005 > Natasha_> Já patos nemám rád a ta svině se mi mstí tím , že se vetře do všeho co napíšu . Skutečný problém je ta tvrdost , té se mstím já , vůči ní jsem já v pozici svině .
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > Promiň Jiříku za soukr debatu;)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 3.10.2005 >

trochu pre mňa tvrdé, ale dosť pravdivé (ako všetko, čo píšeš)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.10.2005 > maxima gali> 

Pravda mi jest kriteriem ( což se nelíbí Drfaustovi )

Díky 


<reagovat 
sibyla (Občasný) - 3.10.2005 > Ahoj, tak Ti nevím, ale jelikož jsem Tě inspirovala já, tak dávám se zavřenýma očima 3 body. S tím semenem mě to přišlo dost drsný, no ale... Podle mě je dobré posuzovat i vnitřní obsah ne jen formu. Ten obrázek k tomu je ale krásný. :-))) Jo jinak další skoro básní reagovat nebudu, jelikož přeci jen raději zůstanu u svých povídek a úvah. :-))
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 3.10.2005 > sibyla> Mé dílko jest pocta nečistotě Máří .
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 3.10.2005 > jiri-jirik> hi hi. Teď jsem tu odpověď trochu změnila. No právě, ona nečistá vůbec nebyla. Protože právě ji očernila neprávem katolická církev, protože chtěla snížit její velikost. Proto jsem se taky rozhodla svým dílkem trochu očistit její jméno, což se mi asi moc nepovedlo. No ale někdy je dobré se vůbec pokusit než neudělat nic. :-)))
Ovšem je dobré spojit v sobě ženský i mužský prvek. Bohyni i Boha. :-))) Jedno bez druhého asi nelze.
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 3.10.2005 > Chápat , spojovat , odpouštět a milovat .
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.10.2005 > jiri-jirik> :-))) Přesně tak. :-))) Krásný den. :-)))
<reagovat 
Život (Občasný) - 30.9.2005 > Trochu drsné.... ale dobře zpracované.
Body: 5
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 1.10.2005 > Život> Díky živote , jsem rád , že jsi ...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 3.10.2005 > Život> No on se inspiroval tím mým dílem na Máří Magdalénu. :-)))
<reagovat 
 Život (Občasný) - 4.10.2005 > sibyla> Aha tak to mě nenapadlo. :) Zajímavá kombinace, zajímavá hlediska. :)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 4.10.2005 > Život> :-))) To máš pravdu. :-))) Hlediska jsou různá a o tom to asi je. Protože každý má jinou pravdu a tvoří jinak. A to je super. :-)))
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 30.9.2005 >  Slyšel jste o tom, že se našlo evangelium podle Máří Magdaleny?
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 30.9.2005 > fanýs> Porno prvních křesťanů ??
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.10.2005 > fanýs> No četla jsem o tom z několika zdrojů. Evangelia jsou od všem apoštolů a tedy i od Máří Magdalény. Ovšem katolická církev by asi nebyla ráda, kdyby to vyšlo na světlo Boží. :-))) hi hi
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.9.2005 > jiri-jirik> Jěště hůř. Prý původně chtěl Kristus, aby hlavou církve po jeho smrti byla ona a ne Petr. Dovedete si představit co by tyto prý nalezené doklady zamenaly pro dnešní církev?
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 5.10.2005 > jiri-jirik> hi hi, No nevím. Docela se tu rozběhla dobrá debata. No ... myslím, že je to na každém. Ženský a mužský princip by měl být v rovnováze. Jediný, kdo ho takto asi má je Franta, ale publikuje pod Milošem...
viz Frantova meditace o Hexagramu lásky. On je fakt asi srovnaný i uvnitř sebe, což já tedy ještě rozhodně nejsem.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.9.2005 > fanýs> Dovedu si to představit v barvách - emancipace a feministické jeptišky dožadující se, aby kněží čůrali v sedě;)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.9.2005 > Lamarski> A oni nečůrají v sedě, když mají sukni?
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.9.2005 > fanýs> Já nevím:) Byl to jen pokus o vtip...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.9.2005 > Lamarski> Já to také nevím. S kněžími se nekamarádím, takže se ani nemohu zeptat.
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 30.9.2005 > fanýs> Já jsem těžký ateista, takže se ani zeptat nechci:))
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.9.2005 > Lamarski> Jak se liší těžký ateista od lehkého?  Já jsem spíše pohan. Rodiče mne nedali pokřtít a já si zatím žádné jiné náboženství nevybral.
<reagovat 
  markýza andělů (Občasný) - 1.10.2005 > fanýs> 

Žiju na jedná faře s dvěma kněžími.Jeden má  42, je to inženýr, pálí slivku a spraví cokoli.Druhému je 32, má za sebou bouřlivé mládí..Je to rocker.Na kytaru paří božsky:o)U2,Iron Maiden ap.A čůrají ve stoje...dávám dole prkýnko.

A mě je 21.A jsem mladá krásná perspektivní:o))


<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > fanýs> Tak to jste ten lehčí případ, použil jste slovo zatím;) Já si ani nepřipouštím, že bych mohla kdy upadnout do tlapek zbožných mužů a žen.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 1.10.2005 > markýza andělů> Když jste tak informovaná a navíc markýza andělů, tak byste nám mohla poradit jak je to s těmi anděly http://www.totem.cz/enda1.php?a=110121 
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > markýza andělů> No konečně slovo do pranice:))) Mmch pěkný portrét markýzo;)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 1.10.2005 > Lamarski> Myslím, že to mi nehrozí, protože ve svém věku již dost přesně vím co nechci. Mimochodem moje diskuse s jehovistkami obvykle končí tím, že jim dojdou argumenty a najednou spěchají domů. Jediné co mne oslovilo bylo Buddhovo "Nic mi nevěřte a všechno si vyzkoušejte sami." Tak to trochu zkouším, ale podle svého. Na přednášce budhistického mnicha (jedna známá mě tam zavlekla) jsem se upřímně nudil. Co říkáte portrétu?
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > fanýs> Já mám slušnou vyřídilku, ale na Jehovisty si netroufám a zabouchnu dveře. A na každém náboženství se bohužel najdou mouchy. Jináč poslala jsem vám před chviličkou mail. Sorry za prodlevu nebyla jsem dnes ze studijních důvodů na příjmu;)
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 1.10.2005 > fanýs> ...a úplně jsem z nadšení zabudla napsat, že pohledy nejsou komu dávat:)
<reagovat 
  markýza andělů (Občasný) - 2.10.2005 > fanýs> Jehovisty vyhazuju taky:o)A do zbožnosti mám daleko.A všechno si zkouším.Bůh prostě je.žít s kněžíma není sranda...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.10.2005 > markýza andělů> Myslím, že i křesťané připouštějí, že bůh je v každém z nás. Tak ho v sobě hledám a nepotřebuji k tomu žádnou církev.  Když jste mladá, krásná a inteligentní, tak by Vám trocha zbožnosti slušela, alespoň jako módní doplněk.
<reagovat 
  markýza andělů (Občasný) - 2.10.2005 > fanýs> Tím jsem nechtěla říct, že jsem nějaký diblík..Jen si uvědomuju svou nedokonalost..Ano, Bůh je v každém.A církev, nemám k ní jednoznačný postoj..Miluju hledače Boha, ne ty, kteří si myslí, že ho už našli..Občas je to biskup, ale cyp může být taky...
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.10.2005 > markýza andělů> Když si někdo myslí, že boha našel, je to jeho problém. Mě víc vadí lidé, kteří tvrdí, že boha zastupují a navíc mi chtějí toho svého vnutit. Bůh není v katedrále ani ve zlaté soše Buddhy. Je-li bůh v každém člověku, tak ho tam musím hledat a nepotřebuji k tomu ani chrám ani kněze. Můj názor je, že šaman, druid a kněz (jakéhokoliv náboženství) umí báječně profitovat na lidském strachu z neznáma.
<reagovat 
 čtenář gindar - 7.1.2006 > fanýs> buddha nebyl bůh. buddhismus není náboženství. je to učení o sobě samém. nejsou v něm bohové ani spasení.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 28 29 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 48 49 50 51 52 53 54 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter