Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O tom, že dospívají
Autor: fff (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Občasný) - 4.10.2005 >

vidím místo bělem bulvy. ne?


Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 4.10.2005 >
<reagovat 
protěž (Občasný) - 4.10.2005 > Moc pěkná, rozdychtěná.
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 4.10.2005 > Upoutal mne jazyk básně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 4.10.2005 > krásný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lei (Občasný) - 4.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 4.10.2005 >

Je to výborná báseň...

Je to hrozná báseň...

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 4.10.2005 > Silná báseň ... opět drama ..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 4.10.2005 > wow!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 4.10.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 4.10.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 4.10.2005 > Tak to je první doporučení , co tady za celou svou existenci dávám. No jo , špička , ta se pozná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 4.10.2005 > ...myslím, že je dobře, že tě vyhodili z nějaký ekonomky...nebo techniky...jako technik či ekonom bys stál za hovno...jako literát si už teď velkej...piluj to..di za tim...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 4.10.2005 > Max Bubakoff> mám stejnej názor.. to jsem chtěla říct.
Body: 5
<reagovat 
 Jonáš (Stálý) - 5.10.2005 > Max Bubakoff> Přesně tak. To mu říkám taky.
<reagovat 
kalais (Občasný) - 5.10.2005 > na ja:)
talent se pozná, pane Jakub:))))

dobrá je
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 5.10.2005 >

klasika 

 

ženo má vyčkám tě nakonci je*


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bernall (Občasný) - 5.10.2005 > asi jsem slepý ale dýchají na mě jen slepené obrazové představy s pointou která na mě nedýchá nemohu se do toho dostat asi to je dobré ale já to v tom nenacházím asi jsem otupělý.
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 4.10.2005 > Parádní... nemám, co bych dodal...*
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 4.10.2005 > Seregil> :o)))

čéče, k takovýmu slovnímu hodnocení by slušela spíš pětibobka:o))))))
<reagovat 
 Seregil (Občasný) - 5.10.2005 > zkrveživ> Zřejmě jsem se ukliknul... Krucinál... :)))))
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 5.10.2005 >

celé je to hodně expresivní -

obraznost bohatá, některé metafory opravdu silné a originální (prakticky celá třetí strofa)..

 

sugestivní vize; zaujalo..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 5.10.2005 >

jde němou zahradou plnou obličejů panen a dam

 

celá pěkná..jeden obraz slovy kreslený


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 5.10.2005 > Nevím, zrovna tohle mně nic neříká...zvláštní, ale spíš se mi zdá, že báseň působí selankovitě, kdy tam žádné "drama" nebo "chvění" necítím, spíš idylu, i když kombinace obrazů tomu neodpovídá, ty jsou jako by silné, ale ve výsledku spíš tu expresivitu anulují... ale přelétnu-li poznámky výše uvedené vypadá to, že jsem s tímhle názorem sám. Čili spíš to asi bude ve mně. ( A že se u jiných tvých věcí zachvěju to ne že ne. )
<reagovat 
Tomáš Tvrdý (Občasný) - 5.10.2005 > Působivé na podvědomí. S vědomím se mi to pravda trošku pere, ále co už. :O)
<reagovat 
honza_bordovicky (Občasný) - 5.10.2005 > To je v pytli, já mám rozepsanou básničku a už dvakrát jsem dneska na Totemu narazil na hodně podobné, ne li lepší, věci:) Je to těžké, ale dávám plnou:))
Body: 5
<reagovat 
 fff (Občasný) - 5.10.2005 > honza_bordovicky> tohle je nějaká náhražka, ne? plná Duní!:o)))))
<reagovat 
 honza_bordovicky (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> chceš - li jinak, použiji termínu "plný dům":)))
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 6.10.2005 > Tefil ses.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 4.10.2005 > nejak nevim, asi by se mi to vic libilo bez posledniho dvojversi.... ale i tak je to za deso...
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 4.10.2005 > hajka> a
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 4.10.2005 > zkrveživ> a po tom smazani pridam petibobek....:o))) a schovam si to jako pruhled jinak....:o)))
Body: 5
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 6.10.2005 > hajka> Není smazat jako smazat. Před tím aspoň, syčák, nechal "na konci" jako vodítko dvojtečku... teď už je to opravdu k nahřátí nd plamanem. A písmo psané brkem namáčeným v mléce vyvstane. Tak to dělal už Uljanov.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > (kouzelně) žito> ty jedno to! ta dvojtečka tam byla asi třicet vteřin! nešla mi totiž umazat hned...

ale teď je tam vlastně taky:o)
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 6.10.2005 > ještěže ty nemáš načteno
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > miroslawek> njn... to bych nemohl nic psát... páč bych věděl, že všechno už bylo napsaný:o))))
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> tak to pak jo
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 6.10.2005 > Nebylo.
<reagovat 
xy64 (Občasný) - 6.10.2005 > No..přemýšlím co napsat a je to těžké, to mi věř. Když jsem to četl poprvé, říkal jsem si: "No nazdar. Už zase?!" Ale nedalo mi to. Tak jsem četl znova a znova. Něco mě nechtělo pustit. Pořád v tom hledám ten pravý význam. Myslím ,že to tady nebude to důležité. No už ten komentář vymýšlím 10 minut tak toho nechám...
Body: 5
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 6.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 6.10.2005 > né že by ti Smetiprach nechtěl dát déčko, ale z nějakého důvodu mu to u tebe furt hlásí vyčerpáno...takže tak.
Doporučil 
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > jan(ek)> smetiprach je uplně normální lakomec:o))))

a ty mu děláš intervijůka nebo co?:o)))))))
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> jo, von si mě najal, já totiž pochopil, že budu úspěšnější coby intervykuk, než coby poeta... takže druhej pokus, jestli tam to déčko nebude ani teď, tak prostě žádný nedostaneš, mám já tohle zapotřebí? :-))) No prosím, je tam, ufff...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > jan(ek)> já si to myslel, že došlo k nějakýmu technickýmu... nepozornosti:o)
<reagovat 
 jan(ek) (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> 

hele, víš co?:-)

 

mimochodem, jsem starší člověk, mám nárok... osobně si ovšem nadále myslím, že došlo k jakési technické závadě, já totiž přeci sklerotickej nejsem... ehm... a ušetři mne komentáře, ano?


<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > jan(ek)> mlčim, pane.

(pouštěj tě už lidi v tramvaji sednout?:o))))))))))))
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> neser juniore... :-))))))


<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > Smetiprach> áha:o) kladná odpověď:o)))))
<reagovat 
 Smetiprach (Občasný) - 6.10.2005 > zkrveživ> Já tě něčím tupým a těžkým bacím po hlavince, chceš?
:-))) A vůbec, nevykecávej se mi tu pod svým dílem... :-)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 6.10.2005 > Smetiprach> to je fakt. mlčuš!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter