Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 9.6.
Stanislava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dialog
Autor: Sklepní galerie (Občasný) - publikováno 12.10.2005 (09:00:00)


 Sklepní galerie (Občasný) - 14.10.2005 > drfaust> zkusím to vzít stručně:
za prvé, nevím, jak si přišel na to dítě... myslím v kurzívách...
v prologu stojí puzzlíme si, puzzle to je taková ta hra, kdy vybíráš z hromady drobných kousků a skládáš a skládáš a na konci toho skládání je z jednotlivejch kousků obraz. a tady šlo skutečně o skládání a hodně taky o překvapení, jak nám některé věci časově i dějově zapadají. vlastně šlo prvotně o radost z puzzlení jako hry a ta, hře předcházející, snaha napsat báseň, ustoupila do pozadí. jinými slovy, pokud tam cítíš stylizaci ve smyslu snahy oblafnout čtenáře, je to tvůj pocit, za nás můžu říct, že to byla prostě hra a radost, a byli jsme zvědaví jestli to je radost přenosná. navíc, původně jsme to vůbec nechtěli publikovat, k tomu nás dovedla právě ta zvědavost, jestli to může pobavit ještě někoho jiného... a zdá se že ano, což nám úplně stačí ke spokojenosti. co se týká té délky, jak už jsem ti psal, tím předem zamýšleným čtením to má pochopitelně jiný formát a pokud můžu soudit, při prezentaci se nikdo nenudil (ale to může být i tím, že jsme mluvili hezky nahlas a zřetelně a všichni se tudíž probudili a tvářili se zaujatě...)

co se týká napětí a epičnosti, to je zajímavá a inspirativní myšlenka do budoucna, možná si to vyzkoušíme, už proto, že to je přesně to co je nám oběma cizí...

uff, tak jsem snad na nic nezapomněl a teď to nejpodstatnější, seš hodnej, žes tomu věnoval tolik času a něco napsal, ceníme si toho a děkujeme...
:-) :-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sklepní galerie
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter