Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sluneční cesta
Autor: Kateřina Farkasová (Občasný) - publikováno 27.7.2001 (00:22:47), v časopise 10.8.2001
Tvé oči mě našly... Modré, jehličkové paprsky mi padají do panenek, panáčku můj milovaný.
Hlasité volání keltských trub nepostačí, myšlenky samy provléknou stříbrným háčkem tvou mysl oblaky s vůní tajících sněhů, velikou nadějí.
Píši ti telegram, aby ses vydal na cestu dál po slunečním žebříku, vzhůru po skluzavce.
...A přece píseň končí, další však možná začíná.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Sóky - 20.1.2002 > Souhlasím s Hackmanem a dodávám, jen tak dál holka!!!
Body: 5
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 27.7.2001 > Mám trochu pocit, že jde o tři části a každá by mohla být (nebo měla?) samostatně. Chybí mi propojovací nitka Jinak pěkný, něžný a mazlivý.
Body: 3
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 30.7.2001 > Díky ti za reakce na oba mé poetické texty, jsem tomu ráda, že jsi se ozvala, neboť dílo bez kritiky není dílem. Přijímám veškeré tvé výhrady, ale musím oponovat, já jsem všechny "tři části", jak říkáš, cítila jako pevnou jednotu. Měj se fajn:-)))))))))))
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 11.8.2001 > poezie v proze...tak málo je ji tady, libilo se diky
<reagovat 
 Kateřina Farkasová (Občasný) - 14.8.2001 > HACKMAN> Možná neobvyklá odpověď ode mne, ale musím říci děkuji. Lidé se k mé poezii vyjadřují, avšak Vy první jste poděkoval. Nemyslete to nějak zle či jinotajně, jen jsem byla chvíli dojata...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter