Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
LORETA revue 16. 10. v Malostranské besedě
Autor: drfaust info (Občasný) - publikováno 18.10.2005 (10:13:21)

TOTEM a jeho Loreta revue
v Malostranské Besedě 16. 10. 2005

 

 

undefined 

 

 

 

 

 

Je neděle 16. 10. cca 18:15. Právě jsem dorazil do Malostranské Besedy, kde má v sedm hodin začít další sezóna našich Loreta revue (komponovaných pořadů hudby, poezie a amatérského divadla). Kromě Martina (a dvou barmanek) tu nikdo není. Zatím je ještě čas – 45 minut před plánovaným začátkem. Martin mi říká, že Zátory (druhý hudební účastník dnešního večera) se tu už zastavovaly – jejich vystoupení je v plánu až od 22h. Přibližně pět minut po mne přichází MPosp – fotoreportér našich akcí. Jsme tu tři, takže začínáme řešit technické otázky (doprovodné letáky, plakáty, šatnu, lístky – tu jsme pro tentokrát neotevřeli – a další).

            O půl sedmé se dostavují první diváci – Petula a Daisy. Nebudeme tu sami! Asi kolem 18:45 začíná být znát nervozita na zvukaři, jelikož kapela Hard (první účinkující večera) stále ještě nedorazila. Proběhne několik telefonátů (zpestřených o zjištění, že ty nejdůležitější mobily, v jejichž paměti se nachází klíčová čísla, jsou vybité). Okolo sedmé začínají přicházet větší skupinky diváků, v nichž se trousí i právě příchozí členové skupiny Hard! Jsme tu skoro všichni účinkující, jen jak je to s tím divadlem? I Nedělní divadlo, které vystupuje v prostředním bloku spojeném s poezií, se do začátku pořadu (ten se posunul o čtyřicet minut – byli jste ovšem někdy na akci, kde vystupují rockové kapely, která začínala přesně?) dostavilo v plné sestavě. Příznačně jako poslední dorazila slečna principálka – ovšem zavčasu!

            Během večera tedy vystoupily dvě kapely: Hard (od 19:40) a Zátory (asi od 22:00). V prostředním bloku diváci shlédli improvizace Nedělního divadla, které byly proloženy poetickými vstupy. Autorsky četli drfaust a bříza, jenž je klávesistou a zpěvákem kapely Zátory (jeho poezii naleznete na www.literra.cz). Naty, v zástupu za slibované autorské čtení egilovo – ten byl bohužel nemocný – přednesla básničky autorky coin. Nemoc nedovolila vystoupit ani zkrveživovi; tady bylo, naštěstí, vystoupení připravené jako dramatický dialog, v němž měla zkrveživovi být partnerkou kalais. Naštěstí proto, jelikož tato forma umožnila, sic v jiné podobě, aby diváci o zkrveživovu poezii nepřišli. Samozřejmě nás, z pozice pořadatele, mrzí, že jsme nemohli divákům nabídnout přesně to, co bylo domluveno. A tak mohu slíbit, že vystoupení zkrveživa a kalais se bude opakovat (v plném obsazení, s kostýmy, hudbou ad.) v prosinci nebo lednu. Takže se můžete těšit. Celý program večera byl ukončen přibližně ve 23:20.

            Těžko se mi odhaduje, kolik bylo diváků – o tom snad lépe vypoví MPospova fotoreportáž. Ani jejich subjektivní dojmy nechci extrapolovat z mých. Mohu jen říct, že jsem žádné projevy nespokojenosti nezaznamenal – spíš naopak. Závěrem chci všem účinkujícím
a především divákům poděkovat. Příští Loreta revue se uskuteční v Malostranské besedě pravděpodobně 4. 12.  A ještě jedna věc, pokud by mezi vámi byl někdo, kdo si myslí, že má zajímavý nápad, který by byl vhodný pro realizaci v našich pořadech, ať se nám určitě ozve, jsme otevření spolupráci, která přispěje k živosti našich (či vašich?) pořadů.

 

 

MPospovu fotoreportáž z akce najdete zde.

 

 

Za redakci drfaust/Lukáš.

 

 

 

 

             



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 18.10.2005 > já Ti dám barmanky:-)) Ale bylo to pěkné:-))
<reagovat 
fff (Občasný) - 18.10.2005 > :o))))))

kalais se vyvedla
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 18.10.2005 > hajka je buh> ty vole!:)
příště si to musíš jít vyksichtit sám!:)
<reagovat 
 fff (Občasný) - 18.10.2005 > kalais> no... já si to klidně vyksichtim, dyk já jsem na fotkách z řetězovky vcelku i pohlednej... se nemám čeho bát:o)))))
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 18.10.2005 > hajka je buh> ó ano pohlednej jak řetězová pila:)
a narcis bychom milé pánové náhodou nebyli?
Vobludo;)
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 18.10.2005 > bylo to hodně v pohodě :-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 19.10.2005 > tas tam byl?
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 19.10.2005 > drfaust> jo.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 19.10.2005 > tak to nás těší!
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 19.10.2005 > Mě také.Po dlouhe době jsem strávil inspirativní večer.
<reagovat 
hajka (Občasný) - 19.10.2005 > Bylo to moc fajn...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter