Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ztrašlivou zadnice zapěla píseň
Autor: famfrňous xenofóbní (Občasný) - publikováno 18.10.2005 (14:46:50)

Zbaběle zhnědky zlitých zvonů

z bábě se vkrní v trní klonů.

 

Škrkavky v krejzlících zatančí,

prskavky zalící komanči.     Jo.

 

              Abyste věděli, Ježíš, no ten, Bůch, jel po jezeře na traktoru, Genezaretským, fakžejó!

                                                                ...vodtehdá datlové skojíkaj rurálně!

 

              Kocábko kostrou velrybí hnaná!

 

                            - věrou vydlážděn. peán v lůnech žen!

                            - větrem přisleplý!! v kruzích mandalýýý!!!

 

              Kolika štěkům klokotá hrana?

 

Šklíbí se ryby na žehravá kdyby,

hladina z žaber, do proudu zabééér!

 

              Komu že buchty připekla

                            pícka

                                    bukolická?

 

              Komu že zvonec zbučel sebevědstvím...

 

Přitakáš: Vkusně? Přisprostle?

                                           ...mektání hrudi zarostlé...



Poznámky k tomuto příspěvku
riply (Občasný) - 18.10.2005 >

Střez se Tlachapouda!

 

..osvěžující :))


Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 18.10.2005 > ..prostě se mi nějak akorát zamotal jazyk...:-)
<reagovat 
Smetiprach (Občasný) - 18.10.2005 > jistě, ať žijí lepě svihlí tlové batoumající v dálnici...
<reagovat 
g morr (Občasný) - 18.10.2005 >

Myslím, že tu někdo zase něco má proti básníkům se zarostlou hrudí. I když určitě ji má chlupatou nejen Lyryk. Ale xenofobové si vždykcy vyberou nějaký vnější znak, jejž přiřknou nepříteli. Dávejte si tedy poetové bacha, radši si holte hrudě, zvlášť na severní Moravě, tam nejde cyp pro ránu daleko. Někdo tu má něco proti těm co kloktaj vápennou vodu, aby jim do rána v ústech vyrostla drúza z neologismů a obzvláště hutnými významy zatěžkaných slov... Mám pochopení. A jestli to bylo napsáno pod deset minut, tak je to slušný výkon. Taky je dost možné, že tu někdo má i něco proti básníkům oblibujícím ploutve. I to se dá pochopit, nemá každý šnorchl, že?

 

Akorát, že žádným štěkům žádná hrana. To je jen přani Xenofobinka, vime? A řku bohužel. A řku bohudík.

S trochou humoru a bez zatrpklosti by to bylo lepší. Nebo nějakjinak transformovat svou vášeň. I kdyby její pravé jméno bylo jen závist nebo přizdisraní.
<reagovat 
freeworld (Občasný) - 18.10.2005 > ať už to napsal kdokoliv, hořce lituju, že jsem to nenapsal já... a jestli to napsal někdo z mých "úhlavních terčů", v mých očích tím vyrostl.


ale v rozporu s g-morrem si skutečně i já myslím, že celé řadě kokotů doštěkává hrana.

Doporučil 
<reagovat 
freeworld (Občasný) - 18.10.2005 > ježíš! body!
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 19.10.2005 > souhlasím, pod deset minut dobrej tentononc.))
<reagovat 
lulka (Občasný) - 19.10.2005 > -
Body: 5
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 19.10.2005 >       jsem pobaven ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 19.10.2005 > Copak jsme pili dobrého ?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.10.2005 > :o)))))))))))
Abyste věděli, Ježíš, no ten, Bůch, jel po jezeře na traktoru, Genezaretským, fakžejó!
...vodtehdá datlové skojíkaj rurálně!


<reagovat 
ariel (Občasný) - 19.10.2005 >

je možné, že bych poznal, která autorka to psala?

 

souhlas s g morrem


<reagovat 
 famfrňous xenofóbní (Občasný) - 2.12.2005 > ariel> spíš je jisté, žes to nepoznal, Ondřeji :o)

už tě kotaktoval Pepa Musil?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 2.12.2005 > famfrňous xenofóbní> 

chudinka ouvej, ještě že jsem ji nejmenoval :o))))

 

Pepa Musil mě ještě nekontaktoval, ani Honza Musil


<reagovat 
 famfrňous xenofóbní (Občasný) - 2.12.2005 > ariel> ouvej Tě napadla příhodně, převážně z ní si totiž utahuju :o)

ona je totiž posedlá zarostlejma podpažíma, zatímco mně se z toho obrací kufr...
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 2.12.2005 > a proto NEMUSÍŠ, NE-MU-SÍŠ!!!
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 3.12.2005 > yes, mně to první slovo připomíná takový ty klíčky, co se loupaj z přestárlých brambor - je to dost poetický. :O)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.12.2005 >

ten nickname zní autenticky :o)


<reagovat 
 famfrňous xenofóbní (Občasný) - 31.3.2006 > ariel jaffe> JE autentický :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter