Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kuličky z kolekce obalený vzduch
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 18.10.2005 (20:35:31)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
blondýna (Občasný) - 18.10.2005 >  
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 18.10.2005 > blondýna> no to byla rychlost, díky :)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 18.10.2005 > vyzařuje z toho čistota a klid:-) líbí se mi to.
<reagovat 
sédy (Občasný) - 18.10.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Asi bych ostřila trochu blíž, nebudou varianty?
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> jistě že budou varianty :)
ostřit blíž nešlo, protože ten debil foťák blíž neostří
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Balcarka> To je teda debil. Ten můj blíž ostří, ale na skleněné kuličky by taky nezaostřil, musela bych mu tam něco podstrčit. Jak se má člověk umělecky rozlétnout, když ho nějaký přitroublý foťák strhává na zem?
Přidám ti déčko, líbí se mi přechody pozadí
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> jo ee díky, ani nevíš jak mě to štve, že to blíž nejde a ten hňup se nedá ani zblbnou ostřením na něco jiného. No jo, ale co s ním nadělám? :)
Ty kuličky nejsou skleněné a sou o hodně menší než klasické skleněné kuličky
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Balcarka> Tak musíš fotit slony, nedá se nic dělat.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Balcarka> A co to teda je? Želatinové kuličky lékové?
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> to sou kuličky z bombiček do plnícího pera, jestli to znáš, dnes už se to už moc nepoužívá. Mají asi tak 1,5 milimetru :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Balcarka> A doprčic - to je jako ta moje blecha. Ale já ten svůj foťák oblbla, nakonec na ni trochu zaostřil.
Tak zkus želatinové éčko, na to zaostříš a výsledek by mohl být podobný, ne?
Nebo kuličky z kuličkových deodorantů, ty už jsou skoro jako ten slon :)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 18.10.2005 > Janahe> nebo rovnou celé planety!!! Ne? :)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 18.10.2005 > Balcarka> Ty máš něco proti planetám? Já viděla tak krásné obrázky...
Ale co se dá dělat, kosmonautem už asi nebudu, s tím jsem se těžce smiřovala někdy v páté třídě, když jsem vyfasovala brýle.
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 19.10.2005 >
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 19.10.2005 > kuličky jsou fajn, geo je fajn, ale pořád mi to není ono 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 19.10.2005 >

výborný, líbí moc.

myslím, že to na stranu nepadá, je to focený kratším ohniskem, dobré.

 

(jaké jsi tam dala pozadí, že není vidět žádný lom?)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 19.10.2005 > Dát foťák dál a oříznout to taky nešlo? A dotaz 2 mám pocit že to jde doprava z kopce - jest tak?
Nicméně když pominu to zrnění je to čisté.. společenství inkoustové kuličky :-)
Líbí
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.10.2005 > xylofon> to mě pak napadlo napadlo taky, to oříznout, ale už je to :)
Odpověď číslo dvě: je to narovno, ale kompozice padá, to jest špatné umístění kuliček
Díky za reakci :)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 19.10.2005 > Balcarka> jo - neořezával bych to, být tebou, je to dobré.
<reagovat 
 xylofon (Občasný) - 19.10.2005 > hermit> Herm: Si to nepochopil já myslel fotit z větší dálky (kvůli hloubce ostrosti) a poté to okolí navíc, vzniklé odstupem od motivu uříznout na velikost týhlety foťky.

Balca: ony tam sou kuličky - kulatý :-) a nijak definovaný prostor (žáden záchytný bod) čímž ten dojem asi bude vždy vznikat

<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 19.10.2005 > xylofon> nevím jestli h´je to překlep nebo si to neuvědomuješ, ale "nepochopilA" když už :)
No já myslím, že když si počkáš, tak budeš mít kuliček s definovaným prostorem aj plné kecky :)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 20.10.2005 > xylofon> 

nepochopil, ale stejně nesohlasím, mě se to prostě líbí takhle, jak to je, tím, že jsou vzdálenější kuličky ostré a bližší neostré se přitahuje pozornost právě k tomu místu, kde zleva objevuje záře, to dává té fotce mystický nádech - krom toho prostor tam modeluje perspektiva, a rovina podkladu těch kuliček; mě se to prostě takto líbí. :-))

 


<reagovat 
 xylofon (Občasný) - 20.10.2005 > Balcarka> ta reakce byla hermitovi :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 8 9 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter