Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výlet za hranice z kolekce Proč máme Amálku našišato, Tatínku?
Autor: michael (Občasný) - publikováno 25.10.2005 (07:49:38)

Ráno se Amálka probudila dříve, než je v sobotu zvyklá. Copak to je? Copak mne to asi budí, ptala se Amálka potichu. Zaťukala na maminku, ta se však jen otočila a přitiskla se svým bříškem k tatínkovi. Hm, jak se jich jen zeptám, dumala Amálka a pak, nechtěně kopnula maminku směrem dolů. A už to bylo. Pocit čůrání probudil maminku rychleji než budík zapnutý na plnou hlasitost.

MAMINKOOOOO ozvala se Amálka.

No copak je Amálko?

Copak se nes bude dít?

Pojedeme nakupovat do Německa Amálko.

A co je to Německo?

To je země, která leží vedle našeho státu a my s tatínkem tam jezdíme nakupovat dobrůtky, které nám u nás schází.

A pojedeme zase autíčkem?

Určitě. Už se těšíš Amálko? Zeptala se maminka a pohladila Amálku přes bříško.

Těším a vím, že mi určitě něco dobrého koupíte. Ňam, ňam, to bude dobrůtka.

Po této konverzaci která po ránu proběhla při cestě na čůrání se maminka vrátila zase zpátky do postýlky a přitulila s opět k tatínkovi, který oddychoval pod peřinkou. Amálka spokojena odpověďmi které dostala usnula opět tichounce a zdálo se jí o dobrůtkách o kterých jí maminka vyprávěla.

Po probuzení si pak k snídani udělali toustíček s třešničkovou marmeládou a růžičkovým čajíčkem, připravili se na cestu a vyrazili ve svém autíčku. Po cestě si ještě popovídali s hodnými policisty na dálnici, kteří jim poradili co mají dělat s novou dálniční známkou kterou si večer před tím maminka s tatínkem koupili a pak už přejeli hranice a kousek za nimi již navštívili svůj oblíbený obchod plný dobrých věcí.

Svůj nákup zakončili preclíkovými rohlíčky a vydali se na cestu zpátky domů. Tam jsme všichni tři přijeli ještě před polednem, dali jsme si malý obídek a šli jsme si do postýlky odpočinout od té dlouhé cesty.

Amálka se krátce probudila v obchůdku právě včas, aby ukázala na jaké bonbónky má chuť a pak zase usnula spokojeným spánkem ještě nenarozených holčiček. Pak se probudila v postýlce doma a když viděla, že maminka s tatínkem již spinkají usnula a zdálo se jí o nové zemi, kterou měla možnost zase dnes krátce poznat.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 25.10.2005 >

Tak..hm..to je síla

Vzhledem k tomu, že popisovaným budoucím rodičům je údajně něco přes třicet, tak snad no comment

Ale tak geniální dítě, to se hned tak nevídí. Zejména se mi líbí to zajímavé vnímání světa, autíčko, zahlaničí, doblůtky, ňuňuňu a hodní policajti na dálnici, kteří  podávají rady jak naložit s novou dálniční známkou zakoupenou..atd.

Rozhodně to pobaví, třeba je to nový směr humoru.

A přiznej se, Michaeli, že je ti tak deset a takhle si to představuješ, ten "dospěláckej život a čekání na mimi"


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter