Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Tatínek vzpomíná z kolekce Proč máme Amálku našišato, Tatínku?
Autor: michael (Občasný) - publikováno 27.10.2005 (07:44:27)
Pokračování>

Je to už tak dávno, když se Maminka s Tatínkem dozvěděli že v maminčině bříšku roste nový život, život který se jmenuje Amálka. Bylo to na přelomu zimy a jara, kdy jednoho krásného dne cítila maminka že v jejím bříšku se něco zvláštního děje, resp. že se neděje co se dít mělo. Tatínek se vrátil z Anglie, kde týden pracoval a spolu s maminkou pak probírali, co to asi může být. Nakonec se společně rozhodli, že půjdou navštívit paní doktorku, která jim jistě poradí.

Bylo to již moc dávno, kdy maminka paní doktorku navštívila a tak se jí k ní moc nechtělo. No ale co jinak bychom mohli dělat? Šlo se a ….

A dostali jsme jednu z nejkrásnějších zpráv našich dosavadních životů. Paní doktorka nám po prohlídce pověděla, že v bříšku se skrývá už skoro jistě miminko. Zatím sice připomíná malou kouličku, ale brzy se tato začne měnit na človíčka, miminko, které bude v bříšku růst. Byl to tak krásný pocit, že maminka i tatínek se nemohli přestat několik dní usmívat.

Přání, které oba měli se stalo realitou. Skutečně v bříšku roste miminko. Je to krásný pocit. MIMINKO MILUJEME TĚ.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 0 0 0 1 2 3 4 (5) 6 7 11 12 13 14 16 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter