Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Amálka a kolotoč z kolekce Proč máme Amálku našišato, Tatínku?
Autor: michael (Občasný) - publikováno 1.11.2005 (07:04:12)
Pokračování>

Jak jsme prozradili již dříve, přivezli jsme z Londýna pro Amálku kromě jiného kolotoč. Malý dětský kolotoč nad postýlku. Dlouho jsme si říkali, že vydržíme s rozbalením až na postýlku, kterou Amálce koupíme, ale jak to tak bývá nevydrželi jsme.

Jednoho víkendu, bylo to právě včera, jsme prostě nevydrželi a krásný balíček obsahující kolotoč jme rozbalili. A netrvalo dlouho a kolotoč byl sestaven. A spolu s ním i jeho audio-mechanická část, která rozeznívá příjemnou hudbu na spinkání a spolu s ní roztáčí kopuli kolotoče. Nedalo nám to, abychom nevyzkoušeli, jak bude na vybranou melodii reagovat Amálka a jaké bylo naše (příjemné) překvapení, když po položení na bříško, začala se Amálka, jak malá pandička, nebo koťátko, přesouvat směrem ke zdroji hudby. JUPIII, má hudební sluch po mně, radovala se maminka a já jsme jen tiše přitakal. Nemám sice tak citlivá ouška jako maminka, ale zato mám moc rád ticho a v tom bude Amálka jistě po mně.

Jen kolotoč dohrál, ozvalo se krátké zaťukání na bříško, tedy impuls k tomu, abychom pustili danou melodii ještě jednou a pak znovu a znovu. Už se tak moc těšíme, až budeme moci vidět i krásné oči našeho pokladu, jak se budou upírat na sloníčka Humpreyho a jeho kamarády.

A teď je už čas jít spinkat. Tak dobrou noc a hezky se vyspěte.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 (11) 12 13 14 16 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter