Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Poprvé doma z kolekce Proč máme Amálku našišato, Tatínku?
Autor: michael (Občasný) - publikováno 4.11.2005 (07:11:11)
Pokračování>

Amálka i s autosedačkou dolevitovala až do bytečku u dvou, pardon, nyní již u třech Lumíčků. Automatická regulace kotle udržela teplotu na příjemných 22°C a my jsme měli radost, že můžeme Amálce ukázat, kde bude bydlet spolu s námi. Hned po prvním otevření očiček a po protáhnutí se Amálka s očima otevřenýma dokořán prohlížela si zvídavě všechny kouty a místnosti které jí nejprve Maminka, a pak i Tatínek ukazovali. Bylo vidět, že se jí všechno moc líbí a po prvním bumbání doma pak Amálka opětovně usnula nechala s zdát sen o všech kytičkách, které jí budou vyrábět čistý vzduch a které budou krásně vonět a hladit ji svými lístečky.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 4.11.2005 >

To je neskutečná vytrvalost.

"Hned po prvním otevření očiček a po protáhnutí se Amálka s očima otevřenýma dokořán prohlížela si zvídavě všechny kouty a místnosti které jí nejprve Maminka, a pak i Tatínek ukazovali." -si zvídavě prohlížela... když už.

"nechala s zdát " i

Příliš dlouhá souvětí na tak krátký text. Nemohu si pomoci.


Body: 1
<reagovat 
celej on (Občasný) - 4.11.2005 >

Já v tom cítím tu radost z nového člena rodiny. Až se mi nechce věřit, že tohle píše muž (soudě podle nicku)...je to strašně přesládlý. Nevím jestli zrovna tenhle typ příběhu může zaujmout někoho nezúčasněného.

Budoucnost tohoto textu vidím asi takhle: Nejdřív to bude té malé ukradené....kolem 6-10 si v tom počte a bude to věkově pro její úroven...pak příjde puberta a tomu člověku co to psal se vysměje...no a až bude dospělý egoista( v dobrém smyslu) tak si v tom nostaligicky počte...

I když já bych si raději přečetl o věku kdy už nejsem batole ale malý kluk...co sem dělal...věk batolete je vážně o ničem a moc se nehodí popisovat...možná tak s té nadšenosti.

Takže abych to shrnul: -S těmito zápiskami bych počkal až bude dítě starší, příběhy budou zajímavější

                                  -Nechápu proč to uveřejnovat...připadá mi to jako dosti interní záležitost...

Jestli to je celé smyšlené(jako příběh) pak to nemá už žádnou úžitnou hodnotu i když to opravdu vypadá jako realné.

 

P.S. ještě mi to vyznělo jako, že teprve přijíždí z nemocnice...a trošku mě udivila ta autosedačka, myslel jsem, že se vozí v postýlkách...


<reagovat 
Fleur16 (Občasný) - 4.11.2005 > Tohle radši nebudu hodnotit...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 4.11.2005 > Nevidím nic špatnýho či nezábavnýho na psaní o miminech či batolatech - hodí se to velice dobře, jako popisování kteréhokoli jiného životního období. druhá věc je, a mnohem zásadnější JAK se to dělá. Tenhle způsob je tak strašně strašlivej, až si začínám říkat, že v tom musí bejt nějakej háček, ale jakej, to nevim... to snad ale vědí jenom u lumíčků. jinak pokud už se dítěti píše deník, píše se zpravidla od narození (a nebo taky ne, ale...)
a miminka v postýlkách do auta... :))))))))))))))))))

<reagovat 
 celej on (Občasný) - 5.11.2005 > Ztratila> 

Ja se v miminách nevyznám jen mi příjde, že se nevozí v autosedačkách, když se neumí posadit.

A deníky o jejich činnosti se mi zdají být opravdu nudné...nečetl jsem jedinou knihu kde by se tohle stádium nějak výrazně řešilo(snad jen v Plechovým bubínku se to trošku řešilo ale tam šlo o to že se poprvé dozvěděl o bubínku už při porození a hlavně se tam řeší všechno)...

Z tvého: denník se píše zpravidla od narození nebo taky ne...moc moudrý nejsem...


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.11.2005 > já zase špatně vidím a furt jsem četla Análka. Ale myslím, že jsi předpojatej, všichni homosexuálové nejsou žužu. tohle je opravdu extremista.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 5.11.2005 > porád mám takovej pocit, jako dybych se probral z kómatu někdy ve vzdálený budoucnosti...mezitím, co jsem spal, byla legalizovaná adopce dětí homosexuály a tyhle texty sou toho vejsledkem...
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 6.11.2005 > Max Bubakoff> ale no tak se priznej, zes taky doma mrnousum ukazoval kyticky.....
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 5.11.2005 >

to je různý, jak se vodí miminka, ale určitě ne v postýlce, určitě ne ani v sedačce.

existujou přímo knihy - deníky pro miminka, stejně jako zápisníky kuchařských receptů  a kroniky. Napadla mě kniha Saška maminkou. Do kánonu to asi nepatří, ale měla jsem ji ráda, když jsem mívala angíny:)


<reagovat 
 hajka (Občasný) - 6.11.2005 > Ztratila> sedacky do auta pro miminka jsou, takovy ty jako vanicky s uchem, co se spis zapasujou mezi sedacky, decko v nich lezi a da se v nich prenaset....mame je v obchode...:o)))
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.11.2005 > neslovíčkařme, není nás to hodno:)
<reagovat 
mavis cruet (Občasný) - 7.11.2005 >

jednoznačně, postýlka je blbost. jako aj hádat se o slovíčkách.


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 7.11.2005 > mavis cruet> Teda já se přiznal, že o dětskách nic nevím ale koukám, že jsou tady samí odbornící. Mrkni se... http://www.mysacek.cz/items.aspx?id=733
Říkají tomu lehátko a je blbost aj hádat se o slovíčka...stejně tak tam mají i ty autosedačky pro kojence v kterých taky leží a jsou připoutaní...takže ty sedačky taky existují mě to jen nepřišlo
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 7.11.2005 > mavis cruet> Hlavní je, že ste tady všichni zasloužilí rodiče a víte co je a není blbost...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.11.2005 > to znám, ale říkám tomu taška:))
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.11.2005 > Ztratila> 

jasnačka...O.k....já si už říkal v čem bys je vozila ty...když ne v sedačce ani postýlce...Taška...taška..já váhel mezi nějakým klecí a nebo přpravkou pro zvířata.

Takže stále tvrdíme, že se dětska nevozí v postýlkách?


<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 7.11.2005 > DondedoG> děti se rozhodně nevozí v postýlkách. Ale v autosedačkách jo. Sou na to takový malý spešl.
To ale nic nemění na tom, že tohle neni próza, ale BLOG. Prostě mi to sem nepasuje.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 7.11.2005 > tchenda> já budu věřit hajce jo...a ty si dětsk klido dávej do sedaček...
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 8.11.2005 > DondedoG> taky že dávám ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 0 0 0 1 2 3 4 5 6 7 11 12 (13) 14 16 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter